Die frontliner was me toch een partij populair! Echt iedereen wilde met hem op de foto etc. Ik snap dat hij populairder is dan The Machine of Geck-O, maar ook vergeleken met Ran-D en de helft van Psyko Punkz die rondliepen. Echt niet normaal!
Over het feestje: Het kwam heel langzaam op gang. Geck-O had een aardig setje, maar vond het niet bijzonder. Bij de magic show stage vond ik de setjes van zero sanity, submotion en juized gewoon kut

Vanaf the Machine begon ik m'n draai eindelijk te vinden! En Titan als afsluiter

Jammer dat de main eerder afgelopen was, want vond die rust wel fijn eigenlijk

Over heel de dag me eigen prima vermaakt, jammer van het matige geluid en lekkere setjes gehoord van The Machine, Tartaros, The Geminizers en vooral Titan!