Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 apr 2013 11:00 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Donderdag 9 mei 2013
14:00 - 00:00
Beachclub Vroeger
Bloemendaal aan zee

Line up:

Sequence Area:
Noisecontrollers
Ran-D
Frontliner
Mind.Illusion
Atmozfears
Geck-o
MC: Da Syndrome

The Magic Show
Juized
San Miquel
Submotion
Tartaros
The Geminizers
The Machine
Titan
Zero Sanity
Calum J
Paul Russell
MC: Shizzler

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 apr 2013 13:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Oeeeh dat is niet zo ver weg, leuke line-up. Misschien na PRSPCT even buurten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 apr 2013 13:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik ben erbij. :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 apr 2013 13:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lekker in de buurt voor mij ook, vast wel even kieken. Leukelineup :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 apr 2013 14:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wie weet, als iemand na PRSPCT een plekje vrij heeft... :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 apr 2013 00:21 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Dit zou zeker een goede optie zijn! Leuke Line-up en vette locatie! Ik zou overigens alleen voor de Sequence area gaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2013 16:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Steffnov schreef:
Wie weet, als iemand na PRSPCT een plekje vrij heeft... :whistle:


Als prspct in de buurt is en ik nog wakker ben kan je best een tukje komen doen
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2013 22:57 
 

Hoogstwaarschijnlijk aanwezig :innocent:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 apr 2013 21:35 
 

Yes yes aanwezig :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mei 2013 09:12 
 
Hardtraxx Veteran

Hoogstwaarschijnlijk van de partij.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mei 2013 21:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Beide stages wel fijne Line ups, maar ik denk dat ik na PRSPCT zo naar de gedver ben dat ik deze ga overslaan... :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2013 17:25 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

The Skribbler schreef:
Beide stages wel fijne Line ups, maar ik denk dat ik na PRSPCT zo naar de gedver ben dat ik deze ga overslaan... :x

Gewoon gaan! Gezellig :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2013 17:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nee helaas, dit red ik fysiek en financieel ook niet meer na PRSPCT xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mei 2013 01:01 
 
Hardtraxx Veteran

Ik ben wel van de partij!
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mei 2013 12:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Aanwezig :)

EDIT: misschien
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mei 2013 19:04 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Volledige TT

Sequence
15:30 - 16:30: Mind.Illusion
16:30 - 17:30: Atmozfears
17:30 - 18:30: Geck-o
18:30 - 20:00: Frontliner
20:00 - 21:30: Noisecontrollers
21:30 - 23:00: Ran-D
MC: Da Syndrome

The Magic Show
14:00 - 15:30: Calum J. & Paul Russell
15:30 - 17:00: San Miquel
17:00 - 18:00: Zero Sanity
18:00 - 19:00: Submotion
19:00 - 20:00: Juized
20:00 - 21:00: The Machine
21:00 - 22:00: Tartaros
22:00 - 23:00: The Geminizers
23:00 - 00:00: Titan
MC: Shizzler
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mei 2013 12:47 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Weet iemand of er ook deurverkoop is?

edit: ja dus :thumbsup: aanwezig
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mei 2013 13:05 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Van de partij!
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mei 2013 22:12 
 
Hardtraxx Veteran

Citaat:
Frontliner
Afbeelding
I'm extremely sorry, the organisation I played for would not let me back in after I left to get some fresh air after they failed to manage the heating in there.. I'm so so sorry that I cant do any photos! Lucky for me someone just rushed through security to get my motorhelmet! Big ups cause otherwise I would get stuck here!

https://www.facebook.com/photo.php?fbid ... 379&type=1
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mei 2013 14:13 
 

Die frontliner was me toch een partij populair! Echt iedereen wilde met hem op de foto etc. Ik snap dat hij populairder is dan The Machine of Geck-O, maar ook vergeleken met Ran-D en de helft van Psyko Punkz die rondliepen. Echt niet normaal!

Over het feestje: Het kwam heel langzaam op gang. Geck-O had een aardig setje, maar vond het niet bijzonder. Bij de magic show stage vond ik de setjes van zero sanity, submotion en juized gewoon kut xd Vanaf the Machine begon ik m'n draai eindelijk te vinden! En Titan als afsluiter :loving: Jammer dat de main eerder afgelopen was, want vond die rust wel fijn eigenlijk -.- Over heel de dag me eigen prima vermaakt, jammer van het matige geluid en lekkere setjes gehoord van The Machine, Tartaros, The Geminizers en vooral Titan!
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten