Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jun 2009 18:46 
 
Donateur

Afbeelding


Omroep BNN doet op zaterdag 4 juli op radio, tv en internet rechtstreeks verslag van de tiende editie van het dancefeest Sensation. Dat maakte BNN woensdag bekend.

Het evenement, dat dit jaar voor het eerst twee avonden lang de Amsterdam Arena vult, heeft het thema Wicked Wonderland.

Op Nederland 3 zendt BNN vanaf 00.35 uur live uit vanaf het feest. Op radio 3FM kunnen luisteraars van 22.00 uur tot 06.00 uur genieten van Sensation en via een rechtstreekse verbinding is het evenement de hele nacht te volgen op sensation.bnn.nl.

De speciale uitzending op Nederland 3 wordt gepresenteerd door Zarayda Groenhart, die een kijkje geeft achter de schermen van het mega-event. Radio-dj’s Ajouad El Miloudi en Daniël Lippens doen op 3FM verslag en houden interviews met de Sensation-dj’s en bezoekers.

De tiende editie van Sensation vindt plaats op vrijdag 3 en zaterdag 4 juli.

Vrijdagavond
Oliver Weiter
Phillip Young
de Man Zonder Schaduw
Mehdi Deyes
Emerson Todd
Bjorn Wolf
Goldfish live
Hardwell
DJ Ruckus
Sunnery James & Ryan Marciano

Zaterdagavond
Oliver Weiter
Phillip Young
de Man Zonder Schaduw
Mehdi Deyes
Emerson Todd
Bjorn Wolf
Mike Sheridan
Hardwell
Afrojack
Wouter de Moor


Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jun 2009 20:23 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

White :thumbdown:
Black :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2009 00:12 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

kben vorig jaar naar white geweest, was wel lache met die chickies, maar nog een keer hoeft voor mij niet
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2009 10:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Sensation moet zich schamen om met een DUBBEL feest en een verhoging van de prijzen vervolgens (sorry dat ik het zo zeg) mindere artiesten boekt..

Man Zonder Schaduw is een redelijk grote naam, net zoals Hardwell en SJ&RM, en dan de rest.. zegt me helemaal niets.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2009 14:55 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

dat is overigens alleen de line-up voor de VIP area die er staat XD

Dit is de line up:
Erick E
Fedde le Grand
Sander van Doorn
Sebastian Ingrosso

en dan nog die megamix van zoveel uur
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2009 14:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hardstyleking schreef:
dat is overigens alleen de line-up voor de VIP area die er staat XD

Dit is de line up:
Erick E
Fedde le Grand
Sander van Doorn
Sebastian Ingrosso

en dan nog die megamix van zoveel uur

Ja dat is "het sensation DJ team".. Plank misgeslagen als je het mij vraagt..
Ben benieuwd hoe die uitzending eruit ziet..

Megamix is altijd 30 minuten en altijd HEEL vet!
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2009 15:59 
 
Hardtraxx Veteran

Ik dacht op een foto te zien dat die gast (van dat taxi quiz spel) op bnn ook op defqon stond met zo'n microfoon,, klopt dat? En zijn er anders flimpjes van :corn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2009 18:29 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Niet mijn muziek (voor een feest) en het volk dat erop afkomt is het al helemaal niet. De show eromheen is vet om te zien, dus mooi dat het wordt uitgezonden.

Btw het heet toch geen Sensation White meer sinds BLACK van het feest werd afgesplitst?
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2009 20:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ik geloof alleen Sensation. tenminste dat las ik een tijd geleden op deze site. maarja, automatisme he, ik zeg soms ook wel sensation black..
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2009 20:35 
 
Donateur

dat er nu dit jaar geen black komt weet ik, maar komt het dan helemaal niet meer terug? :mad:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2009 21:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

dutchhunters schreef:
dat er nu dit jaar geen black komt weet ik, maar komt het dan helemaal niet meer terug? :mad:

volgend jaar met een totaal nieuw concept... :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2009 14:37 
 
Hardtraxx Veteran

_dp_ schreef:
dutchhunters schreef:
dat er nu dit jaar geen black komt weet ik, maar komt het dan helemaal niet meer terug? :mad:

volgend jaar met een totaal nieuw concept... :x


ben benieuwd :P dat filmpje van angerfist daar in die bak met fonteinen blijft me altijd bij!! Echt geweldig :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jul 2009 14:12 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Heb gister de hele dag helpen opbouwen bij sensation! Weer een dikke decor hoor! Uitgangspunt is nu een enorme vlinder en allerlei groten witte lage projectie schermen die overal door de arena heen hangen!

Benieuwd hoe alles er in het geheel uitziet, aangezien alles wat wij maakten nog in witte bekleding gestoken moest worden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jul 2009 23:19 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Heb net 2 gratis kaartjes van me baas gehad voor vrijdag, dan is het dus wel de moeite waard om te gaan.
het word in iedergeval een lekkere opwarmer voor ground zero :D
alleen moet ik om 12 uur weer op me werk zijn zaterdag dus dat word weinig slapen van het weekend :/
Nou allen morgen nog wat witte kleertjes kopen, ben namelijk meer van het zwart ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jul 2009 21:53 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Hehe kwam een week geleden in de trein opeens allemaal mensen in het wit tegen. Ik dacht eerst van wtf?! Toen schoot me weer te binnen dat het Sensation was. Vond het wel een grappig gezicht, halve trein vol me witte mensen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jul 2009 23:46 
 
Hardtraxxer

Waar zijn de tijden dat sensation white een trance feest was.. pas veeel beter bij t thema..
commerciele kuthouse, slaat nergens op erick e op sensation :/ Namen zoals armin van buuren,
john o callaghan, above & beyond zouden er moeten staan.
maarja mijn mening
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten