Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mei 2015 13:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Veel plezier hier mensen. Ik kan er helaas zelf niet bij zijn :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mei 2015 03:55 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Was supergezellig, ondanks dat het super rustig was. Heerlijke setjes van T.I.M, Bold Action & Geck-o.. Heerlijk om Meow Machine weer live te horen :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mei 2015 12:48 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Voor mij het eerste feestje in deze stijl. Wel flink moeten wennen omdat ik toch harder gewend ben. Het viel niet tegen maar kan wel concluderen dat het niks voor mij is om deze feesten meer te gaan bezoeken (qult bijv). Voor een avondje als dit is het prima... denk omdat ik ook meer het lompere snoeiwerk mooi vind. Ik heb het uiteindelijk wel geprobeerd :p

Was rustig maar gezellig. Heel veel (oud)-Hardtraxxers gezien. Volgens mij waren er 10 ofzo?....
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mei 2015 13:05 
 

Gangsterdwerg, nemesyz, olijfboompje, stan, rakkietakkie, pnxrmx en ik... Dat was t denk ik :P

Leuk feestje! T.I.M en gecko draaiden erg vet. :) afsluiting gecko :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mei 2015 13:36 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Cb92, boskabouter, qz en.volgens mij die lichtjockey ook.. en ja.. gecko zelf
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mei 2015 12:24 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

Het was inderdaad mooi feestje. Inderdaad een beetje rustig.
Maar dat mocht de pret niet drukken.

Hier in ieder geval de foto's!
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.821171854604078.1073741831.532587133462553&type=3
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mei 2015 21:14 
 
Hardtraxxer

Ik ben er helaas niet geweest maar ik zou er wel heel graag heen willen als er een 2de editie komt. Ben een brabander en ik bezoek elke editie van Qult dus ik denk dat ik wel de doelgroep ben. Komt er een 2de editie ondanks dat het niet druk was? lijkt me dat een concept als dit ook tijd nodig heeft om te groeien.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mei 2015 09:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Skyscraper schreef:
Ik ben er helaas niet geweest maar ik zou er wel heel graag heen willen als er een 2de editie komt. Ben een brabander en ik bezoek elke editie van Qult dus ik denk dat ik wel de doelgroep ben. Komt er een 2de editie ondanks dat het niet druk was? lijkt me dat een concept als dit ook tijd nodig heeft om te groeien.

Hier hoop ik ook vurig op :) Gewoon gezellig doorgaan Roel! ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mei 2015 12:29 
 

Aan 't geluid / muziek / line-up / locatie lag het iig niet. Wel een sfeervol plekje eigenlijk daarzo!
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mei 2015 10:38 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

Heerlijk knus en (letterlijk) ondergronds sfeertje! Ik zeg vaker doen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mei 2015 10:26 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

Ik hoop jullie binnenkort te kunnen vertellen of hier een vervolg op komt ten ja of nee.

Persoonlijk zeg ik ja maar dit ligt even aan verschillende aspecten.

Hou jullie op de hoogte!
Vorige  1, 2
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten