Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mei 2015 12:14 
 
Hardtraxx Newbie

Het zonnetje schijnt al, de cocktails staan al klaar en de DJ’s staan al te poppelen om voor jullie te draaien. Welkom bij Riverland Festival! Op zaterdag 1 augustus gaan wij met zijn allen los. Een onvergetelijke dag op het prachtige Eiland van Maurik. Let’s get ready to party!

Tijdens dit dancefestival kom je in een betoverende wereld terecht, waar je van het begin tot het einde muzikaal wordt vermaakt door de crème-de-la-crème van de EDM scene. House, Latin, Progressive en Bigroom, alle muziekgenres passeren toch wel de revue. Vrijwel voor ieder wat wils! En alsof dit allemaal nog niet genoeg is zijn er nog wel zo’n 100 andere redenen om een kijkje te komen nemen op het sprookjeseiland van de Betuwe.

Wil je even lekker chillen dan plof je neer in een van de hangmatten. Krijg je het in de avond ietwat koud? Een knetterend groot kampvuur zal je de laatste uurtjes goed warm houden! Wil je juist even afkoelen van al dat gespring? Dan neem je een flinke duik in het water.

Al met al, met dit complete pakket aan faciliteiten in combinatie met de dikste beats en het hoogste entertainment gehalte wordt dit gegarandeerd de beste zomerdag van 2015. Een onvergetelijk waterspektakel waar je nog vaak terug aan zult denken. Maak je nu alvast klaar voor de tweede editie van Riverland Festival! Where dreams become your experience. Check de trailer, bekijk onze website en houd onze socials goed in de gaten! http://www.riverlandfestival.com
https://www.facebook.com/festivalRiverland

Line-up:
• Atilla Cetin;
• Erick E;
• Funkerman;
• Helden van Tiel;
• GLOWINTHEDARK;
• Shermanology;
• Ziggy.

Zeker komen dusss!! :) :clap: :clap:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mei 2015 12:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

No offense en het zal ongetwijfeld een leuk feest worden, maar ik zie geen link met enige harder styles genres, dus dit hoort hier niet echt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mei 2015 12:22 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Steffnov schreef:
No offense en het zal ongetwijfeld een leuk feest worden, maar ik zie geen link met enige harder styles genres, dus dit hoort hier niet echt.

Dit. Gaat daarom ook een slotje op
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten