Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mrt 2009 17:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

http://partyflock.nl/party/141820:River ... tival.html

Voorverkoop: € 30,-
Early bird: € 19,50 (tot woensdag 1 april 2009)


Kaarten Verkrijgbaar bij Ticketonline en op een speciale website.
Minimumleeftijd
16

Line-Up komt 1 april (geen grapje)..
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mrt 2009 19:43 
 
Hardtraxxer

Whieieieh... Ik heb voor de voice overs gezorgd bij dit filmpje :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mrt 2009 20:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nette stem heb je daar voor zeg :).

En connecties zeg! Misschien daar dan ook maar draaien? ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mrt 2009 23:34 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Je bedoeld deze?
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mrt 2009 14:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

a-troxx schreef:
Whieieieh... Ik heb voor de voice overs gezorgd bij dit filmpje :P

Netjesss :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mrt 2009 19:41 
 
Hardtraxxer

Frankert schreef:
Je bedoeld deze?

Nope... die op hun website... www.riverdance.nl

En trouwens, is niet mijn stem he! Ik heb het erin gemonteerd zeg maar... paar effectjes erover, reversed reverb op de "exsense" en "saterday" vocal...
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mei 2010 14:55 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Tijdtabel Hardstyle:

Bermuda

11:00 - 12:00 - Mucho
12:00 - 13:00 - JP
13:00 - 14:30 - Dailucia
14:30 - 16:00 - Slim Shore
16:00 - 17:30 - Zany
17:30 - 18:45 - Bioweapon
18:45 - 20:15 - Wildstylez
20:15 - 21:30 - Psyko Punkz
21:30 - 23:00 - D-Block & S-te-fan

Hosted by MC Villain
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mei 2010 15:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Maten willen erheen, maar als ik wat filmpjes op youtube bekijk ben ik noglang niet overtuigd, en waarom zany zo vroeg hij zal wel weer in een discotheek moeten draaien.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mei 2010 16:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Riverdance 2009 [20-6-2009]
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mei 2010 17:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Koene schreef:
Tijdtabel Hardstyle:

Bermuda

11:00 - 12:00 - Mucho
12:00 - 13:00 - JP
13:00 - 14:30 - Dailucia
14:30 - 16:00 - Slim Shore
16:00 - 17:30 - Zany
17:30 - 18:45 - Bioweapon
18:45 - 20:15 - Wildstylez
20:15 - 21:30 - Psyko Punkz
21:30 - 23:00 - D-Block & S-te-fan

Hosted by MC Villain


hahahah wat een klote TT.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mei 2010 17:54 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Hahaha heerlijk hoe iedereen altijd loopt te janken over welke timetable dan ook...

Uiteindelijk hoor je er niemand over klagen op de dag zelf! Wordt gewoon weer een geweldige dag! :thumbsup: xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mei 2010 22:24 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Koene schreef:
Hahaha heerlijk hoe iedereen altijd loopt te janken over welke timetable dan ook...

Uiteindelijk hoor je er niemand over klagen op de dag zelf! Wordt gewoon weer een geweldige dag! :thumbsup: xd


Klopt, alleen met meerdere zalen vind ik de timetables soms kut.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mei 2010 10:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Koene schreef:
Hahaha heerlijk hoe iedereen altijd loopt te janken over welke timetable dan ook...

Uiteindelijk hoor je er niemand over klagen op de dag zelf! Wordt gewoon weer een geweldige dag! :thumbsup: xd


Ja want hard gaan met Zany en enorm gas terug nemen bij Bioweapon is zooo chill, maar jij zal wel voor de Scantraxx artiesten komen. :aww:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mei 2010 10:57 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Dakpan schreef:
Koene schreef:
Hahaha heerlijk hoe iedereen altijd loopt te janken over welke timetable dan ook...

Uiteindelijk hoor je er niemand over klagen op de dag zelf! Wordt gewoon weer een geweldige dag! :thumbsup: xd


Ja want hard gaan met Zany en enorm gas terug nemen bij Bioweapon is zooo chill, maar jij zal wel voor de Scantraxx artiesten komen. :aww:


Ja precies...dit baseer je op 1 comment van mij? Ga je zelf ff over de bol aaien makker... :thumbdown:

Ik draai al heel wat langer mee om voor de 'Scantraxx artiesten' te komen, zoals jij t noemt.

Het enige wat ik zei is dat het een geweldige dag wordt. Ik ga met een ontzettend leuke groep daarheen en de dag wordt gewoon weer top! Ik heb niets gezegd over artiesten of whatever...vermaak me prima: Music, biertjes, vrienden...vul zelf maar in! :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mei 2010 12:14 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Dakpan, niet de opbouw in de avond noch het mixwerk is tegenwoordig nog belangrijk. Het publiek van tegenwoordig is toch veel makkelijker. Als ze maar nieuwe hardstyle horen en er bier aanwezig is. Mensen komen tegenwoordig voor het feest, niet meer voor de muziek.
Ik geef de huidige producers groot gelijk, waarom moeite doen om kwaliteit af te leveren, als het publiek toch zo snel tevreden is ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mei 2010 12:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lyst schreef:
Dakpan, niet de opbouw in de avond noch het mixwerk is tegenwoordig nog belangrijk. Het publiek van tegenwoordig is toch veel makkelijker. Als ze maar nieuwe hardstyle horen en er bier aanwezig is. Mensen komen tegenwoordig voor het feest, niet meer voor de muziek.
Ik geef de huidige producers groot gelijk, waarom moeite doen om kwaliteit af te leveren, als het publiek toch zo snel tevreden is ^^

Ja dat zijn de kneuzen die geeneens weten wie er draaien.. Maar voor sommige mensen is het meer dan alleen maar leuk een feestje pakken en bier drinken..
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mei 2010 21:43 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Tsja, deze organisatie heeft t niet helemaal begrepen iig.
Zany in de middag en daarna Bioweapon en Wildstylez xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mei 2010 21:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lyst schreef:
Dakpan, niet de opbouw in de avond noch het mixwerk is tegenwoordig nog belangrijk. Het publiek van tegenwoordig is toch veel makkelijker. Als ze maar nieuwe hardstyle horen en er bier aanwezig is. Mensen komen tegenwoordig voor het feest, niet meer voor de muziek.
Ik geef de huidige producers groot gelijk, waarom moeite doen om kwaliteit af te leveren, als het publiek toch zo snel tevreden is ^^

Wat verschrikkelijk jammer is, voor de echte liefhebbers.
Mensen kijken je ook altijd raar aan als je de melodie van een nummer met je handen meepingelt bijvoorbeeld.
Zijn vaak ook de mensen met 2 biertjes in hun handen tussen hun groppje vrienden ..
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mei 2010 13:22 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Dakpan schreef:
Ja want hard gaan met Zany en enorm gas terug nemen bij Bioweapon is zooo chill, maar jij zal wel voor de Scantraxx artiesten komen. :aww:


Ben blij dat jouw reactie afgelopen zaterdag flink ontkracht is. Wat ging Bioweapon erop! Zeker de helden van de dag, samen met Psyko Punkz uiteraard!!! :thumbsup: :clap:
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten