Who was there

Nobody yet
Nobody has said they're going yet.

Active topics in Feesten

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 6 minutes ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 12 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 15 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 5 days ago
Past

Reverze - Synergy

Time
(Sun)
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
Hardtraxx Veteran
5462 posts member since 2012
last seen 22 hours ago
Pfff wat een bedragen, zeg.
Hardtraxx Elite
2613 posts member since 2015
last seen Jun 2026
Wie nog een ticket wil scoren,.. Dat kan nu aan €90 per kaart :lol:

Wordt een pass voor mij, want ik denk dat het met TS onmogelijk wordt om aan tickets te komen.
Hardtraxx Veteran
4259 posts member since 2019
last seen Jun 2025
Wanneer worden deze kaarten verstuurd? Iemand die het weet
Hardtraxxer
631 posts member since 2017
last seen 15 days ago
Martin Waus wrote:Wanneer worden deze kaarten verstuurd? Iemand die het weet
1 februari
T
Hardtraxx Newbie
25 posts member since 2021
last seen Dec 2024
Basshunterzz wrote:
Helicaze wrote:GEEN MANDY????????????

:list: :list:
Mandy zit nu bij het boekingsbureau van Tomorrowland, die is dit soort boekinkjes echt ontgroeid.
Mandy zit nog steeds bij platform hoor .. :D
T
Hardtraxx Newbie
25 posts member since 2021
last seen Dec 2024
Martin Waus wrote:
Fusionmania wrote: Jammer dat de Raw weer zo enorm veel de overhand heeft! Waar zijn de euforische namen??
Dat je je dit nog afvraagt in 2022
Vruuger had de jump & Tek nog de overhand nu jammer genoeg ook niet meer :(
S
Hardtraxxer
273 posts member since 2020
last seen May 2026
Reverze - Synergy (04-03-2023, Sportpaleis & Lotto Arena, Antwerp)
Op de main is Raw vanaf 03:45, vind ik mee vallen en de Raw erna lijkt mij voor de meeste prima te pruimen :)

Meest opvallende is uiteraard Rebelion in de Lotto.

Daarnaast opvallend in Lotto:
Devin Wild, B-Front, Phuture Noize, Rejecta, Act of Rage.
Maar in het geval van Reverze is dat misschien nog wel ‘normaal’ en is de Lotto zeker geen straf.
Hardtraxx Veteran
5462 posts member since 2012
last seen 22 hours ago
Sappers wrote:Opvallend
Ik vind sowieso de hele line-up / timetable opvallend.
R
Hardtraxxer
666 posts member since 2021
last seen 6 days ago
De volgorde in de Lotto Arena lijkt ook compleet random gedaan te zijn.

Vreemde keuzes ja. Rebelion vorige maand een eigen X-Qlusive, nu naar de tweede zaal met de nieuwe live act. Reken maar dat die vanaf een uurtje of 12 afgesloten gaat zijn vanwege te druk.
Hardtraxx Veteran
4917 posts member since 2015
Ik denk eerder juist dat het slim is Rebelion op dat moment in de Lotto te zetten, tegelijk met de Flashback. De Flashback is normaal ook het hoogtepunt van de avond, waardoor iedereen bij de main wil zijn. Dit zal wel voor een betere druktespreiding zorgen.
Hardtraxx Newbie
49 posts member since 2019
last seen Nov 2025
Norther66 wrote:Ik denk eerder juist dat het slim is Rebelion op dat moment in de Lotto te zetten, tegelijk met de Flashback. De Flashback is normaal ook het hoogtepunt van de avond, waardoor iedereen bij de main wil zijn. Dit zal wel voor een betere druktespreiding zorgen.
De flashback van Pat B was voor mij in 2021, en velen naast me, een dieptepunt, een mooi moment om juist naar de Lotte te gaan. :P
Hardtraxx Veteran
14128 posts member since 2008
last seen 29 minutes ago
Houd er rekening mee dat het dan zo druk kan zijn dat ze er geen bezoekers meer bij laten.

Bij Phuture Noize in 2021 was het ook ontiegelijk druk, en ik las op reddit dat ze de zaal toen ook hadden afgesloten, denk wel pas tijdens de set want ik was toen wel binnengekomen.
Hardtraxxer
682 posts member since 2017
last seen 4 days ago
Toch erg jammer dat de standaard tijd voor een set nu 45 minuten is op Reverze, al helemaal als je dan ook nog een b2b hebt is er echt 0 ruimte meer voor een verrassende plaat. Erg jammer dat deze ontwikkeling zich zo voort blijft zetten.
Hardtraxx Veteran
last seen Jun 2025
David_ wrote:Toch erg jammer dat de standaard tijd voor een set nu 45 minuten is op Reverze, al helemaal als je dan ook nog een b2b hebt is er echt 0 ruimte meer voor een verrassende plaat. Erg jammer dat deze ontwikkeling zich zo voort blijft zetten.
0 ruimte? Dat ligt echt aan de dj. Adaro kan het bijvoorbeeld wel.
Hardtraxx Veteran
14325 posts member since 2011
last seen 1 hour ago
Martin Waus wrote:
David_ wrote:Toch erg jammer dat de standaard tijd voor een set nu 45 minuten is op Reverze, al helemaal als je dan ook nog een b2b hebt is er echt 0 ruimte meer voor een verrassende plaat. Erg jammer dat deze ontwikkeling zich zo voort blijft zetten.
0 ruimte? Dat ligt echt aan de dj. Adaro kan het bijvoorbeeld wel.
Het probleem blijft dan nog steeds aangezien je specifiek een dj moet noemen die het wel kan. Met andere woorden, het gebeurt dus te weinig.
Hardtraxx Addict
1788 posts member since 2014
Lol. B-Front en PN in de lotto tijdens Sound Rush.. succes met de drukte. Mag je wel heel vroeg daar zijn voor ze de boel dichtgooien, en zelfs dan gaat het sardientjes in blik worden.
Hardtraxx Veteran
last seen Jun 2025
Eindelijk voel ik weer hype voor een feestje. Alweer 6 weken geleden de laatste.
Veel in de Lotto te vinden, misschien klein uitstapje maken naar Vertile en Warface
Hardtraxx Veteran
7886 posts member since 2017
last seen 9 hours ago
Heel veel zin in. Eerste helft van de avond in de Lotto en de tweede het Sportpaleis.
Hardtraxx Veteran
4329 posts member since 2009
last seen 15 days ago
Zat even Da Tweekaz warming up te checken maar wat mij opviel was dat 1 dude (ff hun namen kwijt, blousje) van Sound Rush er niet zo gezond uitziet. Ligt dat aan mij of gaat het prima met hem? Helemaal in vergelijking met z'n broer. Misschien gewoon alleen drank, maar ok.

View on YouTube
Hardtraxx Elite
2983 posts member since 2011
last seen 17 hours ago
Vind er weinig mis mee, zijn mensen die erger op die stream hebben gestaan/
Hardtraxx Elite
2983 posts member since 2011
last seen 17 hours ago
* heeft iemand nog dat gifje van 1 van die gasten van da tweekaz omtieft door lamheid en de microfoon meetrekt?
Hardtraxx Veteran
4329 posts member since 2009
last seen 15 days ago
pim__ wrote:Vind er weinig mis mee, zijn mensen die erger op die stream hebben gestaan/
Ja is ook zo. Is vaak een zuipfeestje in die Tweekaz streams.
Hardtraxx Veteran
14325 posts member since 2011
last seen 1 hour ago
pim__ wrote:* heeft iemand nog dat gifje van 1 van die gasten van da tweekaz omtieft door lamheid en de microfoon meetrekt?
Dat was goud, zeker in combinatie met die stream die dan ook direct eindigde :lol:
P
Hardtraxx Veteran
5058 posts member since 2013
last seen 2 hours ago
Nuracore wrote:
pim__ wrote:* heeft iemand nog dat gifje van 1 van die gasten van da tweekaz omtieft door lamheid en de microfoon meetrekt?
Dat was goud, zeker in combinatie met die stream die dan ook direct eindigde :lol:
Ken ik niet, maar m’n interesse gewekt hahaha
Hardtraxx Veteran
7917 posts member since 2013
last seen 6 hours ago
Pipa wrote:
Nuracore wrote:
Ken ik niet, maar m’n interesse gewekt hahaha
View on YouTube