Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2022 14:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pfff wat een bedragen, zeg.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 nov 2022 14:50 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Wie nog een ticket wil scoren,.. Dat kan nu aan €90 per kaart :lol:

Wordt een pass voor mij, want ik denk dat het met TS onmogelijk wordt om aan tickets te komen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2023 17:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wanneer worden deze kaarten verstuurd? Iemand die het weet
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2023 19:09 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Martin Waus schreef:
Wanneer worden deze kaarten verstuurd? Iemand die het weet


1 februari
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2023 20:22 
 
Hardtraxx Newbie

Basshunterzz schreef:
Helicaze schreef:
GEEN MANDY????????????

:list: :list:


Mandy zit nu bij het boekingsbureau van Tomorrowland, die is dit soort boekinkjes echt ontgroeid.


Mandy zit nog steeds bij platform hoor .. :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2023 20:23 
 
Hardtraxx Newbie

Martin Waus schreef:
Fusionmania schreef:
Jammer dat de Raw weer zo enorm veel de overhand heeft! Waar zijn de euforische namen??


Dat je je dit nog afvraagt in 2022


Vruuger had de jump & Tek nog de overhand nu jammer genoeg ook niet meer :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 feb 2023 11:34 
 
Hardtraxxer

Afbeelding
Op de main is Raw vanaf 03:45, vind ik mee vallen en de Raw erna lijkt mij voor de meeste prima te pruimen :)

Meest opvallende is uiteraard Rebelion in de Lotto.

Daarnaast opvallend in Lotto:
Devin Wild, B-Front, Phuture Noize, Rejecta, Act of Rage.
Maar in het geval van Reverze is dat misschien nog wel ‘normaal’ en is de Lotto zeker geen straf.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 feb 2023 12:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Sappers schreef:
Opvallend

Ik vind sowieso de hele line-up / timetable opvallend.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 feb 2023 12:52 
 
Hardtraxxer

De volgorde in de Lotto Arena lijkt ook compleet random gedaan te zijn.

Vreemde keuzes ja. Rebelion vorige maand een eigen X-Qlusive, nu naar de tweede zaal met de nieuwe live act. Reken maar dat die vanaf een uurtje of 12 afgesloten gaat zijn vanwege te druk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 feb 2023 15:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik denk eerder juist dat het slim is Rebelion op dat moment in de Lotto te zetten, tegelijk met de Flashback. De Flashback is normaal ook het hoogtepunt van de avond, waardoor iedereen bij de main wil zijn. Dit zal wel voor een betere druktespreiding zorgen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 feb 2023 16:25 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

Norther66 schreef:
Ik denk eerder juist dat het slim is Rebelion op dat moment in de Lotto te zetten, tegelijk met de Flashback. De Flashback is normaal ook het hoogtepunt van de avond, waardoor iedereen bij de main wil zijn. Dit zal wel voor een betere druktespreiding zorgen.


De flashback van Pat B was voor mij in 2021, en velen naast me, een dieptepunt, een mooi moment om juist naar de Lotte te gaan. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 feb 2023 16:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Houd er rekening mee dat het dan zo druk kan zijn dat ze er geen bezoekers meer bij laten.

Bij Phuture Noize in 2021 was het ook ontiegelijk druk, en ik las op reddit dat ze de zaal toen ook hadden afgesloten, denk wel pas tijdens de set want ik was toen wel binnengekomen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 feb 2023 17:04 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Toch erg jammer dat de standaard tijd voor een set nu 45 minuten is op Reverze, al helemaal als je dan ook nog een b2b hebt is er echt 0 ruimte meer voor een verrassende plaat. Erg jammer dat deze ontwikkeling zich zo voort blijft zetten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 feb 2023 18:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

David_ schreef:
Toch erg jammer dat de standaard tijd voor een set nu 45 minuten is op Reverze, al helemaal als je dan ook nog een b2b hebt is er echt 0 ruimte meer voor een verrassende plaat. Erg jammer dat deze ontwikkeling zich zo voort blijft zetten.


0 ruimte? Dat ligt echt aan de dj. Adaro kan het bijvoorbeeld wel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 feb 2023 16:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Martin Waus schreef:
David_ schreef:
Toch erg jammer dat de standaard tijd voor een set nu 45 minuten is op Reverze, al helemaal als je dan ook nog een b2b hebt is er echt 0 ruimte meer voor een verrassende plaat. Erg jammer dat deze ontwikkeling zich zo voort blijft zetten.


0 ruimte? Dat ligt echt aan de dj. Adaro kan het bijvoorbeeld wel.


Het probleem blijft dan nog steeds aangezien je specifiek een dj moet noemen die het wel kan. Met andere woorden, het gebeurt dus te weinig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 feb 2023 19:10 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Lol. B-Front en PN in de lotto tijdens Sound Rush.. succes met de drukte. Mag je wel heel vroeg daar zijn voor ze de boel dichtgooien, en zelfs dan gaat het sardientjes in blik worden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mrt 2023 10:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Eindelijk voel ik weer hype voor een feestje. Alweer 6 weken geleden de laatste.
Veel in de Lotto te vinden, misschien klein uitstapje maken naar Vertile en Warface
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mrt 2023 18:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heel veel zin in. Eerste helft van de avond in de Lotto en de tweede het Sportpaleis.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mrt 2023 19:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zat even Da Tweekaz warming up te checken maar wat mij opviel was dat 1 dude (ff hun namen kwijt, blousje) van Sound Rush er niet zo gezond uitziet. Ligt dat aan mij of gaat het prima met hem? Helemaal in vergelijking met z'n broer. Misschien gewoon alleen drank, maar ok.

https://www.youtube.com/live/B2inBLNiIn ... are&t=4659
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mrt 2023 19:53 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Vind er weinig mis mee, zijn mensen die erger op die stream hebben gestaan/
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mrt 2023 19:54 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

* heeft iemand nog dat gifje van 1 van die gasten van da tweekaz omtieft door lamheid en de microfoon meetrekt?
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mrt 2023 20:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

pim__ schreef:
Vind er weinig mis mee, zijn mensen die erger op die stream hebben gestaan/


Ja is ook zo. Is vaak een zuipfeestje in die Tweekaz streams.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mrt 2023 21:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

pim__ schreef:
* heeft iemand nog dat gifje van 1 van die gasten van da tweekaz omtieft door lamheid en de microfoon meetrekt?

Dat was goud, zeker in combinatie met die stream die dan ook direct eindigde :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mrt 2023 21:16 
 
Hardtraxx Veteran

Nuracore schreef:
pim__ schreef:
* heeft iemand nog dat gifje van 1 van die gasten van da tweekaz omtieft door lamheid en de microfoon meetrekt?

Dat was goud, zeker in combinatie met die stream die dan ook direct eindigde :lol:

Ken ik niet, maar m’n interesse gewekt hahaha
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mrt 2023 23:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pipa schreef:
Nuracore schreef:
pim__ schreef:
* heeft iemand nog dat gifje van 1 van die gasten van da tweekaz omtieft door lamheid en de microfoon meetrekt?

Dat was goud, zeker in combinatie met die stream die dan ook direct eindigde :lol:

Ken ik niet, maar m’n interesse gewekt hahaha

Vorige  1, 2, 3  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten