Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2020 18:52 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Wordt dit vannacht nog ergens gestreamd?
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2020 19:04 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Het setje van Sound Rush in ieder geval wel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2020 19:48 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Scotty018 schreef:
Wordt dit vannacht nog ergens gestreamd?

https://youtu.be/QP0AGJ0avRs
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2020 23:05 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Wat maakt ons Mandy er weer een zooi van... :thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2020 23:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

simon10pont schreef:
Wat maakt ons Mandy er weer een zooi van... :thumbdown:

Zit te stream te kijken, werkelijk waar zelden zoiets slechts gezien/gehoord.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2020 23:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dat mixwerk was echt om te janken :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mrt 2020 00:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Sound Rush & Sogma - No time to die :loving:
Zei hij nou echt 007 theme ?? :woot: :surrender: :surrender:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mrt 2020 01:08 
 
Hardtraxxer

hurricane schreef:
Sound Rush & Sogma - No time to die :loving:
Zei hij nou echt 007 theme ?? :woot: :surrender: :surrender:

ja dat zou wat zijn :surrender: :surrender:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mrt 2020 11:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Remix van Billie Eilish waarschijnlijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mrt 2020 12:30 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Was heel vet! Al blijf ik me verbazen over het van de kaart gehalte. Aan het begin al meteen iemand gestrekt op de grond, aan het einde iemand die z'n pak shag als z'n telefoon zag. Verder: geluid in beide zalen top en de hele avond lekker de ruimte gehad.

+ Geluid
+ Niet te druk
+ Rebelion Overdose, D-Block & S-Te-Fan (helden!) & eerste kwartier gezien van Rave Into Space, was ook héél vet.

- Minus Militia
- Fransen
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mrt 2020 12:34 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Denkeleda schreef:
+ Niet te druk


Dat zou dan voor het eerst zijn :thumbsup: . Normaal proppen ze die zaal veel en veels te vol. Reden waarom ik niet snel naar Reverze zou gaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mrt 2020 12:39 
 
Hardtraxx Veteran

Citaat:
aan het einde iemand die z'n pak shag als z'n telefoon zag.


:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mrt 2020 13:16 
 
Hardtraxxer

Helicaze schreef:
Remix van Billie Eilish waarschijnlijk.


klopt idd!

​Bille Eillish - No Time To Die (Sound Rush & Sogma Remix)
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mrt 2020 17:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Eerst en vooral al beginnen met het feit dat Villain de eerste 2 uur zeker 10 keer geroepen heeft dat het de 15 years celebration is. Maar dat het podium en de show echt mijn inziens het zwakte was dat ik gezien heb. (Ben toch een keer of 6/7 geweest.) :/ Ofwel heb ik veel gemist, maar heb toch redelijk wat in het sportpaleis gestaan.

Verder:
Van Refuzion ken ik niets, was ook maar slappe hap. Wel prop's voor het draaien van Music Or Noize. :thumbsup:
Mandy was een dikke aanfluiting en die nieuwe plaat viel echt helemaal in het niets, wat was dat seg. xd
SR & Keltek was een leuk setje, wat je kon verwachten. En die theme van 007 vond ik zowizo al een leuke song, die remix was ook echt heel vet gedaan. :thumbsup: Platen van Keltek zijn kwalitatief ook gewoon top. Eindelijk in gang geschoten tijdens deze set.

Psyko Punkz was voor mij misschien wel de verrassing van de avond. Dikke platen gedraaid (kan ze zo 1,2,3 niet allemaal meer noemen.), vet tempo in de set. En E-Force - Move On draaien godverdomme. :love:
Dan de intro van Brennan Heart nog meegenomen, paar leuke oude platen zoals One Blade gehoord en dan maar richting Lotte getrokken om zeker op tijd voor B-Front te zijn. Sub Sonik daar zegt me niet veel, sfeer zat er wel goed in.

Als grote liefhebber van B-Front vind ik de liveset een beetje tegenvallen. Volgens mij komt dit gewoon omdat ie dan op een half uur een resem platen moet draaien waardoor het een beetje geforceerd lijkt. Zijn platen hebben 'ruimte' nodig. Dat ter zijde natuurlijk weer echt zwaar van genoten. Mysterias, Thank God For Music, Beautifull Fantasy, Power Of Dreams. :drool:
Eerste 10 min van Act of Rage nog meegenomen omdat ie een paar vette platen na elkaar draaide als Raveline, die click click booyah plaat (weet ff de naam niet) en nog een toffe D-Sturb of E-Force plaat. Daarna vertrokken voor DBSTF wat weer vet was, zelfde platen als altijd maar blijft tof. :clap:

Dan met een maat besloten om iets te gaan eten en dit in de Lotto te doen omdat daar minder volk is, passeren we de deuren daar op de moment dat Rejecta Angels In The Sky draait, snel de zaal in gelopen en lekker gaan dansen. :yay: Was een vet moment, werd helemaal nog vetter omdat Rejecta ff op een kwartier een resem vette platen draaide waardoor het eetmomentje dus verstoord was. Wat gaat E-Force - The Stars kneiterhard seg. :drool:

Iets later toch maar een pizza genomen en dan terug naar het sportpaleis, stukje flashback nog gezien en dan D-Sturb en Warface met hun act en jeeeeeeeezus dat was retevet seg. :drool: :woot: Een ongelooflijk tempo zat in die set, helemaal gesloopt hierna. D-Sturb heeft toch echt vette platen. MAAR dan moet er toch even iets van me af. Als je om 4u staat te draaien en je krijgt 3 kwartier en het laatste kwartier/10min is allemaal uptempo, dat versta ik niet. Na die 10 minuten had ik de uptempo al gezien, moest Minus Militia nog komen, weer een pak uptempo en dan Moet Sefa nog en dan nog hardcore. Wat dus ervoor zorgde dat voor ons het feest om 5u gedaan was. Ook geen keuze om in de Lotto nog iets anders te horen, daar begonnen ze al vroeger met hardcore. Dan vond ik de vroegere regeling van Jump/Hardstyle in het Sportpaleis naar Hardstyle/Hardcore in de Lotto wel veel beter, dan kon je tenminste nog kiezen.

Uiteindelijk dus wel een tof feestje gehad. Na 3 jaar nog eens Reverze meegenomen en daar dus geen spijt van gehad. :cool: (Als is 70 euro voor een kaartje wel echt overdreven.)
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mrt 2020 11:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Roebén schreef:
die click click booyah plaat (weet ff de naam niet)


D-Sturb & Act of Rage - Let The Games Begin
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mrt 2020 12:13 
 
Hardtraxxer

Meer dan prima avond en nacht gehad!

D-Block en S-Te-Fan en Sub Zero Project waren voor mij de beste sets van de avond.
Wat een geweld. Ook al heb ik de meeste nummers van D-Block en S-Te-Fan de afgelopen tijd al tig keer gehoord.

Devin Wild zijn live act was ook redelijk sterk. Vindt persoonlijk dat het erop lijkt dat hij weer een stapje gaat zetten dit jaar, kwa producties. Al denk ik niet dat de nieuwe nummers die hij draait echt de grote massa's gaat aanspreken, ook al klinkt het voor mij goed afgewerkt.

Die mid van de nieuwe plaat van KELTEK en Sound Rush klonk echt gruwelijk, is ook wel te horen aan het filmpje die op Social Media is geplaatst.

Groep wilden graag Reverze Flashback zien, zelf maar een rondje gaan lopen en wat gaan eten. Toen nog even bij Rebelion gaan staan, toen ik onderweg was naar de pasta bar in de "Chill Area". Blijft echt niks voor mij :lol: werd maar weer is bevestigd.

Ter overbrugging tussen twee sets, 15 min bij "The Elite" gestaan. Er staan dan drie acts bijelkaar die blijkbaar iets bijzonders gaan doen. Het kan ook een kwestie van smaak zijn maar als je je zo noemt en dan in de 15 min niks (in mijn oren) wat nog maar op niveau zit van platen in de hedendaagse standaard kan je dat beter niet doen. Daarnaast het was maar een kwartier, maar toch.

Volgend jaar weer een zekerheid. :)
Blijft toch altijd een van de leukste en meest diverse (grote) indoor event bij ons in de buurt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mrt 2020 16:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Plus- en minpunten van mijn kant:

+ Corona (daardoor voor 30 euro die kant op kunnen gaan), Sub Sonik (die zangeres was live ook behoorlijk goed)
++ B-Front, Devin Wild, Sound Rush & Keltek, D-Block & S-Te-Fan, Sub Zero Project. Stuk voor stuk vette setjes :)

+- JNXD, leuke gevarieerde tracklist maar op een achterlijk hoog BPM

- Heehoo, al was dat natuurlijk te verwachten
- Het vdk-gehalte
-- De drukte, gigantisch veel wandelaars overal waardoor ik er nooit fatsoenlijk in kwam
---- Het parkeren, man man man wat een drama was dat
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mrt 2020 16:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Roebén schreef:
Als is 70 euro voor een kaartje wel echt overdreven.)


Vind 70 euro voor een evenement met 2 grote zalen en behoorlijk goeie show/stage echt heel schappelijk, dat betaal je voor één zaal Ziggo al niet eens.

Zelf nooit geweest though, dus misschien lijkt het grootser op de beelden :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mrt 2020 23:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
Roebén schreef:
Als is 70 euro voor een kaartje wel echt overdreven.)


Vind 70 euro voor een evenement met 2 grote zalen en behoorlijk goeie show/stage echt heel schappelijk, dat betaal je voor één zaal Ziggo al niet eens.

Zelf nooit geweest though, dus misschien lijkt het grootser op de beelden :P

Oke ja als je het zo stelt. Maar de laatste jaren is die prijs wel echt belachelijk de hoogte ingeschoten, terwijl ik niet de indruk heb dat het feest zelf vooruit gegaan is. Ik weet ook wel dat alle prijzen omhoog gaan, maar toch. Dat hield me ook tegen de laatste jaren. De meeste interessante acts staan voor mij altijd in de Lotto arena en dan heb ik het er echt niet voor over om zoveel geld te betalen. Deze editie was het gemengd, dus heb ik het nog eens een kans gegeven. Achteraf gezien echt wel geamuseerd, maar voor 70 euro. :/ Dan weet ik nu al dat de 50 euro voor Phuture Noize me veeeeeel meer plezier gaat opleveren. :cool: (Maar goed, die vergelijking gaat niet op)
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mrt 2020 11:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Was voor mij de eerste Reverze en zeker niet de laatste.
Geluid was prima en shows waren dik.
SZP en AOR de sets van het feest. Wat een sfeer ook in een bomvolle Lotto Arena bij AOR.
Ook alles goed geregeld met het openbaar vervoer.
Vorige  1, 2, 3
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten