Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 feb 2019 09:14 
 
Hardtraxxer

LV1 schreef:
Hoe was Ghost Stories?


Persoonlijk vond ik het heel goed.
Nieuwe edits zijn prima (eigenlijk overal min of meer een aangepaste intro + mid voor gemaakt) en 4 goede nieuwe tracks waarvan ik er 2 gruwelijk goed vindt. Visuals ook zijn ook gaaf. Eigenlijk is het al een complete act zo maar denk dat ze in de loop van het jaar het nog goed kunnen fine tunen.
Darkest Hour (geloof dat hij zo officieel heet) wordt nu gehypet (en terecht) alleen ik denk dat de nieuwe tracks niet veel onderdoen zo niet niks onderdoen in algehele kwaliteit etcetera.
Kortom hou je van hun mids, hun ''Ghost Stories'' sound design. Een must om te kijken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 feb 2019 17:58 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

LV1 schreef:
Hoe was Ghost Stories?


Heb helaas niet veel meegekregen omdat we vrij laat binnen kwamen en er munten/kluisjes/drank gehaald moest worden en we vervolgens een plekje in de zaal moesten zoeken. Meende wel een nieuwe plaat te horen met hele dikke gated kicks erin. Hoop er op intents meer van te horen.

Vond het verder echt een mooi feest, vooral de show in de main zaal was echt indrukwekkend. Alleen toch jammer dat het een hele lange tijd echt enorm druk was overal. Je had echt weinig ruimte om fatsoenlijk uit je pan te kunnen gaan zonder iemand om te stoten.
Vorige  1, 2, 3
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten