Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 15, 16, 17, 18, 19, 20  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mrt 2012 01:25 
 
Hardtraxx Veteran

Pfff, ik zet de livestream aan, en hoor Da Tweekaz. dit lijkt eerlijk gezegd bijna happy hardcore, wat een vage kick hebben die gasten... jammer dit, eerder gezegd gewoon treurig....
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mrt 2012 01:34 
 
Hardtraxxer

iMark schreef:
Pfff, ik zet de livestream aan, en hoor Da Tweekaz. dit lijkt eerlijk gezegd bijna happy hardcore, wat een vage kick hebben die gasten... jammer dit, eerder gezegd gewoon treurig....

+1...
Die jump en tek was nog beter. Man man, dit vind ik een schande voor hardstyle. Dit is dus 1 vd redenen waarom ik pas voor Reverze...
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mrt 2012 07:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Juist thuis van Reverze, heel de avond wel redelijk gezellig gehad, redelijk veel gedronken :D
Wel redelijk wat sterke tracks gehoord.
Pillars Of Creation van NC was trouwens redelijk geliefd ^^
En de nieuwe Rebirth anthem was trouwens heerlijk chill, wie speelde 'm? Wildstylez dacht ik?
Maar ik heb 1 ding te zeggen, B-front blaasde gewoon al de hardstyle van de tafel de laatste 3 kwartier. Jeeeeezus wat een set :worship: Openen met Face the Truth, opvolgen met Dikke vette basplaat, inner creativity, state of perfection, movement, distorted remix, ID van B-front zonder vocals dacht ik , maar geloof me, deze track gooit deze komende 3 maanden alles omver qua sfeer :woot: :bomb: (L) Gewoon niet normaal. En dan nog virus erbij en Magic, was gewoon geweldig, en ik vergeet er waarschijnlijk nog een paar.
Is het enige wat me bij blijft :clap: :yay: :loving: :worship:

Oja, de minuut stilte voor onze 22 kinders en 6 volwassenen die overleden zijn in een vreselijk accident, was stil, en daarvoor diep respect ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mrt 2012 08:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

De minuut stilte in beeld gebracht:

Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mrt 2012 09:11 
 
Hardtraxx Addict

Wow bizar, prachtig om dit te zien. Respect voor al die mensen daar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mrt 2012 09:29 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Wat een bom van een feesje :)

Paar nieuwe tracks gehoord:
a²- rebirth anthem
frontliner-keep it up
ti sento waverider remix
b-front - paranoia? ( wat een DIKKE plaat :$ )

B-front z'n set was kort maar krachtig, wat een heerlijke tl :)
Alleen State Of Perfection vindk echt minder ...

Hard Driver draait gewoon met z'n helm aan, best wel lachen.
Ben benieuwd of ie dat altijd zal doen :p

Brennan Heart draaide matig ( beter dan normaal) maarja dan afsluiten met wake-up :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mrt 2012 09:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dik feest :thumbsup: Nu bed in, doe straks wel verslagje.

En zoals gewoonlijk de meeting weer ni kunne vinde >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mrt 2012 10:42 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Lul eens normaal joh.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mrt 2012 13:14 
 

Zwaar respect voor die minuut stilte!
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mrt 2012 15:24 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Spablauw schreef:
Zwaar respect voor die minuut stilte!

Inderdaad, zeer respectvol :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mrt 2012 15:27 
 
Hardtraxxer

Die 1 min Stilte Vond ik echt diep Respect !!
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mrt 2012 15:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jur schreef:
Lul eens normaal joh.

En wat is jou probleem? Ben je der zelf geweest dan >.<

Wij kwamen binnen om 10 uur. Bonnetjes halen, spullen in een locker steken etc... Tegen half 11 dus in de lotto arena waar ik een kwartier de meeting heb lopen zoeken zonder succes :cry: Daarna naar het sportpaleis omdat de rest van de groep wou weten wat lords of tek inhield.

Dus in het sportpaleis tot half 12 Lords of Tek gedaan. De set viel me enorm goed mee, vooral die klappertjes van Mark with a K :D Hierna nog maar een 20 minuutjes brennan heart gedaan omdat we de tek voor die dag al weer wel gehad hadden. Zoals verwacht een irritant laag tempo in die set en veel te lange breaks. Na brennan heart in de lotto blijven hangen voor Toneshifterz, gewoon omdat ik Da Tweekaz wou vermijden (wat achteraf nogal terecht bleek aan de reacties te horen). Vond Toneshifterz een erg lekkere set spelen eigenlijk, boven mijn verwachting goed :thumbup:

Hierna terug naar het sportpaleis dan maar omdat de mensen waarmee ik ging "dagjesmensen" zijn :P Wilde percé naar Coone en zoals verwacht stond het daar stampvol op dat moment. De set van hem viel mee, maar vond het precies jammer als er een plaat van hem tussen kwam :P Op big bad wolf en chapter 20.12 dan. So High was ook lekker om een keer live te horen :D (had hem jammer genoeg gemist op Qlimax).

Hierna Headhunterz. Ik hoopte er op dat hij een iets "hardere" set zou draaien. Heel de tijd verwachten dat hij eternalize en headshot nog zou draaien op het eind, maar dat zat er niet in :(

Daarna ben ik even alleen terug naar de lotto gegaan voor Code Black en Hard driver. Eerste keer dat ik beide hoorde draaien en ze vielen me ook beide goed mee. Ben toch redelijk zeker dat ik de juiste keuze heb gemaakt om niet bij Psyko Punkz te blijven staan.

Iets over 3 terug naar het sportpaleis voor nog de helft van de set van zatox. Ik vind hem toch beter draaien wanneer het niet live is eigenlijk... Was ook niet te merken dat het live was, niks speciaal der in doen ofzo. Een iets mindere set voor mij dus.

Daarna de Reverze Flashback :worship: Wel redelijk veel dezelfde nummers als vorige editie, maar die oude platen blijven gewoon kapot vet :D

Omdat de flashback 5 minuten was uitgelopen de eerste 10 minuten van Gunz for hire gemist :( Maar wat een set was me dat weer :loving: Helemaal kapot op geragd :D Moet ik niets meer over zeggen.

Dan weer terug naar het sportpaleis voor B-Front. Enorm dikke set was dat! Maar op de één of andere manier waren men beentjes leeg en wouden ze niet meer vooruit :(

Art of Fighters en Neophyte vs the viper heb ik vanop de tribune meegekregen. Opening van AOF viel me eigenlijk wat tegen. Had zoveel van hun set verwacht maar ik vond hem een beetje matig. Halverwege van de 'te verwachten' set van Neophyte & The Viper naar huis gegaan om de drukte te vermijden.

Over het algemeen dus een dik feest! :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mrt 2012 15:43 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

B-front was echt dé set van de avond voor mij... Kan gewoon niet genoeg krijgen van die dikke vette basplaat en Bitch! (L) Ik durf zelfs te zeggen: beste set ooit van mijn leven. :love: Niet normaal, gewoon op die moment en dan die platen made me crazy! :woot: Geluid in Lotto was wisselvallig, Sport heb ik heelden tijd voor de rechts voorste speakers gestaan en dat was heilig! Anyway, Reverze was zeker geslaagd maar de aankleding in de Lotto :thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mrt 2012 15:49 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Aankleding in Lotto is minder ja. Maar dit jaar beter dan vorige 3 jaar tezamen ;)
Ook waren er echt veel lasers aanwezig in Lotto.

1 van de hoogtepunten voor mij:
Noisecontrollers & Zany edit van Pounding Senses gedraaid door A². Wat ging dat HARD !
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mrt 2012 15:53 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ja die lasers waren echt wel vet! Deed mij een beetje denken aan Hardbass 2010? (denk ik)
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mrt 2012 16:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Chukkels schreef:
De minuut stilte in beeld gebracht:



Ik kreeg daar toch wel kippenvel van.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mrt 2012 18:39 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Top feestje gehad! Persoonlijk ik wat minder goed ervaren, aangezien ik met één vriend was, die ziek naar huis ging. :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mrt 2012 19:03 
 
Hardtraxxer

Erg vet feestje gehad! Ook redelijk wat nieuwe tracks gehoord :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mrt 2012 19:32 
 
Hardtraxx Addict

jRn schreef:
Top feestje gehad! Persoonlijk ik wat minder goed ervaren, aangezien ik met één vriend was, die ziek naar huis ging. :(


sterke man! hopelijk is t goed afgelopen!

ik heb me iig prima vermaakt daar af en toe een half uur los gaan en af en toe lekker op de tribune zitten en van de show genieten.
voor het begin ook erg vet met het jump/tek aangezien ik dat ook altijd nog wel leuke muziek heb gevonden.

de hardstyle verder was ook prima heb er lekker genoten van frontliner code black en B-Front.

was nog bij the pitcher rechts vooraan wezen kijke en wat rond gevraagd. tot mijn spijt niemand van hardtraxx tegengekomen.


wat ik wel jammer vond was dat je het eten met echt geld moest betalen en het drinken met tickets
had eindelijk eens ruim voldoende geld maar was vergeten te pinnen dus ik was gedwonge om mijn jas te halen en van dat geld eten te halen.

maar al met al was het een prima feest zeker voor de herhaling vatbaar. :thumbup:

fotootje:
Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mrt 2012 19:32 
 
Hardtraxx Addict

dubbelpost
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mrt 2012 19:37 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ja, sowieso goedgekomen, allemaal vrienden tegen gekomen die ik op feesten zie, maar het is natuurlijk gewoon zuur. Had eerst wel een kut sfeer in m'n hoofd daardoor, maar het maar laten gaan en toen is het uiteindelijk goed gekomen! Echt veel plezier gemaakt!
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mrt 2012 19:45 
 
Donateur
Avatar gebruiker

jRn schreef:
Ja, sowieso goedgekomen, allemaal vrienden tegen gekomen die ik op feesten zie, maar het is natuurlijk gewoon zuur. Had eerst wel een kut sfeer in m'n hoofd daardoor, maar het maar laten gaan en toen is het uiteindelijk goed gekomen! Echt veel plezier gemaakt!

Hoe was je erheen dan? En naar huis?
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mrt 2012 19:50 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
jRn schreef:
Ja, sowieso goedgekomen, allemaal vrienden tegen gekomen die ik op feesten zie, maar het is natuurlijk gewoon zuur. Had eerst wel een kut sfeer in m'n hoofd daardoor, maar het maar laten gaan en toen is het uiteindelijk goed gekomen! Echt veel plezier gemaakt!

Hoe was je erheen dan? En naar huis?


Heen met de trein, dat was ideaal. Niet overstappen, gewoon zitten. En toen waren we 10 uur binnen en heeft die maat het tot 12 uur uitgehouden, en is toen naar huis gegaan. Toen kwam ik bekende tegen en kon ik godzijdank meerijden, anders moest ik 2 uur in de trein terug.. :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mrt 2012 19:50 
 

Vincent_ schreef:
Ook waren er echt veel lasers aanwezig in Lotto.

Volgens mij 30-40 stuks, echt bizar veel!
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mrt 2012 20:13 
 
Donateur
Avatar gebruiker

jRn schreef:
Heen met de trein, dat was ideaal. Niet overstappen, gewoon zitten. En toen waren we 10 uur binnen en heeft die maat het tot 12 uur uitgehouden, en is toen naar huis gegaan. Toen kwam ik bekende tegen en kon ik godzijdank meerijden, anders moest ik 2 uur in de trein terug.. :cry:

Huh vanaf HS of wat?
Vorige  1 ... 15, 16, 17, 18, 19, 20  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten