Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mrt 2011 22:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Haha ok. Ik heb mijn FTS-shirtje weer aan (ik moet echt ff wat shirtjes kopen voor de softere feesten :lol: ), dus zie je iemand met een I Live For The Weekend I Live For Hardstyle shirt, spreek hem aan :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mrt 2011 06:08 
 

Chukkels schreef:
Haha ok. Ik heb mijn FTS-shirtje weer aan (ik moet echt ff wat shirtjes kopen voor de softere feesten :lol: ), dus zie je iemand met een I Live For The Weekend I Live For Hardstyle shirt, spreek hem aan :thumbsup:

Done That :D
Was een vermakelijk feestje, Scope DJ, A-Lusion en Saai Identity waren niet veels soeps.. Bioweapon daarentegen wél :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mrt 2011 08:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zo net thuis. Duurde iets langer dan verwacht vanwege die KUTMIST! Zicht was op de snelweg gewoon minder dan 5 meter :') Maar ja, ben veilig thuis gekomen en daar gaat het om :)

Over het feest: Heerlijk feestje! Juiste sfeer, juiste drukte, juiste warmte en toch wel positief gedraaid. Scope had een heerlijke inkomer met lekker veel Digital Age stuff, waarna de Beat Providers heerlijk doorknalden. Lekkere set ook, wat wel een vaag puntje had. Om 00.05 gooien ze La Nuit Noire erin en om 00.40 Just As Easy (Origional Version). Toch wel ff een WTF momentje :lol:
Daarna kwam SI en sorry Scope, maar daar heb ik me ontiegelijk aan geërgerd. Op 2, misschien 3 tracks na, was de rest gewoon ronduit kut. Ik weet niet wat ze van plan waren na Reverze, maar waar ze toen de juiste richting op gingen, deden ze dit keer echt 10 stappen terug. Wat een bagger.

Het wachten duurde en duurde en eindelijk na wat voor mijn gevoel 3 uur duurde, kwam Bioweapon, waar ik toch het meest naar uit keek. En ze maakten het waar. Wat een knalset. Nee, tijdens hun setjes wordt ik absoluut niet 'ont-fan-ned'. :worship:

Toen Alusion. Begon wat slap, maar Almighty verblijde me met de woorden dat hij 6 harde knallers achter elkaar zou draaien. Hij had het echter fout. Het werden er geen 6, maar 10! The Future, Hard Bass, A New Dimension, X-Pand, en meer. Heerlijk! Ook draaide hij tussen het geweld door nog even Gangsta en Stardust :)

En toen kwam eindelijk Ran-D. De held van de avond. Maar ik moet ook zeggen, B-Front heeft ook aardig meegeholpen. Want waar hij mee opende, het Rebirth anthem, overtrof al mijn verwachtingen. Wat een geniale plaat! Ran-D & B-Front. Leg je hun beperkingen op qua sound? Geen probleem! Ze maken er toch wel iets vets van. En daar doe je dit anthem eigenlijk mee te kort. Wat een power, wat beukt hij lekker live! En die vocals, gewoon perfect. Een beetje in de stijl van Black Anthem het gezang tijdens de break, maar dan 20x vetter. Heerlijke track! Natuurlijk was de rest van z'n set ook lekker. Hebben zelfs voor de 2e keer die avond mogen genieten van Feel My Fire.

Zeer geslaagde avond, die gewoon goed geregeld was. Wel een paar minpunten: Achter in de zaal, mogen ze wel wat aan het geluid doen. Dat stond daar echt zacht! Voorin stond het juist weer te hard, heb een heerlijke piep in m'n oren nu :/
WC's, 3 euro voor een plasbandje?! 50 cent per keer?! Wat een bullshit!
Ow en mensen, op een hardstyle feest hoor je NIET te jumpen of te shufflen, doe dat lekker in België of Australië >.<
En kennen we Ruffian van een paar jaar geleden nog? Die nooit z'n bek dicht kon houden? Wees gerust, dat was niks. Syntax kan z'n bek echt niet langer dan 10 seconden dichthouden. Wat heeft hij een hoop tracks lopen verkrachten. Dit was gewoon te zielig voor woorden, wil die gast zo overduidelijk aandacht ofzo? :/

PS. Almighty: sit-downs zijn zooooooooo 2009, gelukkig waren m'n gebeden gehoord :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mrt 2011 15:14 
 

Chukkels schreef:

PS. Almighty: sit-downs zijn zooooooooo 2009, gelukkig waren m'n gebeden gehoord :P

:D Dan maar met m'n maten, hahaha
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mrt 2011 16:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Almighty schreef:
Chukkels schreef:

PS. Almighty: sit-downs zijn zooooooooo 2009, gelukkig waren m'n gebeden gehoord :P

:D Dan maar met m'n maten, hahaha

Ik had er ook nog 1 gedaan daar achter op die trap :P Ps. 20043 stappen :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mrt 2011 16:51 
 

Toch nog de 25 km gehaald? xd
Gengar weer 30 lvls hoger zeker
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mrt 2011 16:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Almighty schreef:
Toch nog de 25 km gehaald? xd
Gengar weer 30 lvls hoger zeker

Nee 20 kilometer. Ik heb geen idee hoeveel levels Gengar omhoog is gegaan, ik snap geen reet van dat ding. Vind het alleen leuk om te zien hoeveel km ik heb gelopen :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mrt 2011 21:35 
 

Die kale van Bioweapon is echt een midget trouwens :lol:
Vorige  1, 2
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten