Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2015 18:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Afbeelding

Tijd:
22.30-04.00

Prijzen:
12 euro

Minimum leeftijd:
18

Line-up:
Elite Criminals
Frequencerz
MalĂșa
Mythix
Proto Bytez

http://partyflock.nl/party/283584:Restylerz

Sinds lange tijd weer eens in Harders Plaza te vinden. Ik had vernomen dat dit een 2 uur durende set van Frequencerz zou worden, het hopen is op veel oudere tracks :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2015 00:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Prima avondje gehad :) . Sfeer en losgaangehalte was prima, jammer dat Frequencerz niet 2 uur gingen draaien.

Mijn verslag staat hier online:
http://partyflock.nl/report/13074:Restylerz
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2015 03:05 
 

flevoboys schreef:
Prima avondje gehad :) . Sfeer en losgaangehalte was prima, jammer dat Frequencerz niet 2 uur gingen draaien.

Mijn verslag staat hier online:
http://partyflock.nl/report/13074:Restylerz


Van hoe laat tot hoe laat draaide de Frequencerz eigenlijk?
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2015 09:16 
 
Donateur
Avatar gebruiker

03.10-04.00 Frequencerz
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2015 14:37 
 

Citaat:
Wat ik van tevoren voorspeld was niet uitgekomen, Frequencerz zouden vanavond maar 1 uurtje gaan draaien. Ze kwamen wat later dan gepland, dat kwam door gladheid. Ik heb daar zelf op de terug weg niks gemerkt :O.


Ze stonden tot 02:00 op een pre-carnavalsparty een dorp verderop, vroeg me al af hoe ze nog een beetje op tijd in Harderwijk zouden willen gaan draaien, dat is anderhalf uur rijden :P.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2015 19:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

stefaneke schreef:
Citaat:
Wat ik van tevoren voorspeld was niet uitgekomen, Frequencerz zouden vanavond maar 1 uurtje gaan draaien. Ze kwamen wat later dan gepland, dat kwam door gladheid. Ik heb daar zelf op de terug weg niks gemerkt :O.


Ze stonden tot 02:00 op een pre-carnavalsparty een dorp verderop, vroeg me al af hoe ze nog een beetje op tijd in Harderwijk zouden willen gaan draaien, dat is anderhalf uur rijden :P.


Ah dat verklaart het dus :P . Ik had nog op Partyflock gekeken maar daar zag ik geen andere booking staan.
Ik had verwacht dat hun 2 uurtjes zouden draaien omdat de avond om hun draaide, dan hadden ze het net zo goed gewoon Restylerz kunnen noemen.
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten