stefaneke schreef:
Citaat:
Wat ik van tevoren voorspeld was niet uitgekomen, Frequencerz zouden vanavond maar 1 uurtje gaan draaien. Ze kwamen wat later dan gepland, dat kwam door gladheid. Ik heb daar zelf op de terug weg niks gemerkt :O.
Ze stonden tot 02:00 op een pre-carnavalsparty een dorp verderop, vroeg me al af hoe ze nog een beetje op tijd in Harderwijk zouden willen gaan draaien, dat is anderhalf uur rijden

.
Ah dat verklaart het dus

. Ik had nog op Partyflock gekeken maar daar zag ik geen andere booking staan.
Ik had verwacht dat hun 2 uurtjes zouden draaien omdat de avond om hun draaide, dan hadden ze het net zo goed gewoon Restylerz kunnen noemen.