Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2012 20:47 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Restylerz 2.0 - The past & The future

Locatie: Harders Plaza
Plaats: Harderwijk
Minimumleeftijd: 18

Afbeelding

Afbeelding

Line-up:
22:00 - 23:00: Bjorn Bronsley
23:00 - 00:00: Tartaros
00:00 - 01:00: Proto Bytez
01:00 - 02:00: The R3belz
02:00 - 03:00: Code Black
03:00 - 04:00: Frequencerz
MC: Renegade

Info:
Na een klapper van een eerste editie te hebben gehad, maakt Harders Plaza zich alweer op voor de tweede editie van Restylerz, het nieuwste Hardstyle concept van Nederland. Restylerz staat voor vernieuwing, een unieke totaalbeleving en voor een betaalbare prijs gewoon keihard zweten!
Harders Plaza, wat na de verbouwing nog meer bezoekers heeft mogen verwelkomen, is deze weg ingeslagen om ook de liefhebbers van de hardere muziekstromingen een leuke avond te bieden. “Vooral in onze regio is er echt niks te doen voor Hardstyle liefhebbers”, aldus eigenaar Robert van den Berg. “Restylerz moet een platform worden voor de echte Hardstyle liefhebber, elke bezoeker wordt door ons flink in de watten gelegd en willen we gewoon een perfecte avond bieden.”
Op zaterdag 04 augustus zal de tweede editie van Restylerz plaatsvinden. De organisatie neemt je mee naar “The Past & The Future”. Met artiesten als The R3belz (IT), Code Black (AUS) en Frequencerz (NL) zal ook deze editie weer onvergetelijk worden! Naast deze drie internationale helden hebben heeft de organisatie ook niemand minder dan Proto Bytez en Tartaros weten te strikken. De host van de avond is MC Renegade.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jul 2012 19:55 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Kom dan net terug van vakantie maar als we nog geld en energie hebben zijn we denk ik wel aanwezig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jul 2012 17:45 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Nu al zin in :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 aug 2012 19:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Aanwezig met thehardstyleholland!
Dit is overigens de timetable :

22:00 - 23:00: Bjorn Bronsley
23:00 - 00:00: Tartaros
00:00 - 01:00: Proto Bytez
01:00 - 02:00: The R3belz
02:00 - 03:00: Code Black
03:00 - 04:00: Frequencerz
MC Renegade
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 aug 2012 10:48 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Ziet er best leuk uit alleen het 1e wat me opviel is het hardtraxx logo. Vanwaar staat die er op? :p
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 aug 2012 17:28 
 
Hardtraxxer

The I's schreef:
Ziet er best leuk uit alleen het 1e wat me opviel is het hardtraxx logo. Vanwaar staat die er op? :p


Samenwerking verbandt denk vanwegen hardtraxx voor dit feest reclame maakt ! ;)

Zin in zaterdag weer knallen met Flevoboys! :beer: :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 aug 2012 12:44 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

22:00 - 23:00: Bjorn Bronsley
23:00 - 00:00: Tartaros
00:00 - 01:00: Proto Bytez
01:00 - 02:00: The R3belz
02:00 - 03:00: Code Black
03:00 - 04:00: Frequencerz
MC: Renegade
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 aug 2012 17:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Aanwezig! Zin in :D eensch kijken wat Freq's ervan bakken als afsluiter! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 aug 2012 18:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rikkk schreef:
22:00 - 23:00: Bjorn Bronsley
23:00 - 00:00: Tartaros
00:00 - 01:00: Proto Bytez
01:00 - 02:00: The R3belz
02:00 - 03:00: Code Black
03:00 - 04:00: Frequencerz
MC: Renegade


Niet gezien dat ik de timetable al gepost had? xd

Btw veel zin in! Benieuwd naar de locatie, geluid, en sfeer enzo :D .
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 aug 2012 21:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wel vet dat alle DJ's 2 keer draaien.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 aug 2012 21:38 
 
Hardtraxx Newbie

bij het bestellen kun je ook voor sms kiezen.
kun je dan gewoon dat smsje laten zien aan de deur?
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 aug 2012 00:49 
 
Hardtraxxer

Nando schreef:
Wel vet dat alle DJ's 2 keer draaien.

:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 aug 2012 15:27 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

flevoboys schreef:
Rikkk schreef:
22:00 - 23:00: Bjorn Bronsley
23:00 - 00:00: Tartaros
00:00 - 01:00: Proto Bytez
01:00 - 02:00: The R3belz
02:00 - 03:00: Code Black
03:00 - 04:00: Frequencerz
MC: Renegade


Niet gezien dat ik de timetable al gepost had? xd

Btw veel zin in! Benieuwd naar de locatie, geluid, en sfeer enzo :D .


Beetje scheel >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 aug 2012 21:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Te herkennen aan mijn help-help shirt van theracords :P ! Tot strakzzzzzzzzz
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 aug 2012 16:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Uitstekend vermaakt! Frequencerz dé set van de avond :worship:

Mijn verslag staat hier online : https://partyflock.nl/report/12754:Restylerz_2_0.html
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 aug 2012 17:05 
 
Hardtraxxer

flevoboys schreef:
Uitstekend vermaakt! Frequencerz dé set van de avond :worship:

Mijn verslag staat hier online : https://partyflock.nl/report/12754:Restylerz_2_0.html


Was zeker! top avondje!! next restylez is op 8 september!
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten