Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 apr 2012 22:16 
 
Hardtraxx Newbie

Line up :

B-Front
E-force
Proto Bytez
A-troxx vs Ruff-J
Bjorn Bronsly

This night wil be hosted by
Mc Renegade

highlight at the event : special lasershow / danceact & live acts
foodcorner / smokingsarea‘s / free parking / open air chill out.

location : hardersplaza, flevoweg 2 , 3841 kl harderwijk | tel: 0341-416085
presale tickets : 12 euro at http://www.restylerz.nl | freerecordshops
time : 22.00-04.00 | for more information | for car directions check the site.

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 apr 2012 14:53 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ben er bij :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 apr 2012 15:05 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Misschien wel aanwezig, is lekker dichtbij. Iemand ervaringen met dit feest/locatie?
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 apr 2012 18:28 
 
Hardtraxxer

AANWEZIG! Eindelijk zover ! keer feestje waar ik op de fiets heen kan!! B-front! :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 apr 2012 15:15 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
Misschien wel aanwezig, is lekker dichtbij. Iemand ervaringen met dit feest/locatie?

Vorige edities waren top! en het is echt een super mooie locatie. Modern ingericht
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 apr 2012 16:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Optie :) .
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2012 23:20 
 
Hardtraxxer

flevoboys schreef:
Optie :) .


Nee gewoon komen voetbal kijk je dan maar bij mij! xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2012 17:20 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

thehardstyleholland schreef:
flevoboys schreef:
Optie :) .


Nee gewoon komen voetbal kijk je dan maar bij mij! xd

Voetbal
:D
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2012 17:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Paupertent, ben er twee keer geweest en wat een volk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2012 19:14 
 
Hardtraxxer

Kepro schreef:
Paupertent, ben er twee keer geweest en wat een volk.


daar ben ook beetje bang voor! xd aja ! ik stamp ze met twee vingers in de neus uit! :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2012 20:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

thehardstyleholland schreef:
Kepro schreef:
Paupertent, ben er twee keer geweest en wat een volk.


daar ben ook beetje bang voor! xd aja ! ik stamp ze met twee vingers in de neus uit! :yay:


Nou, ik denk dat ze jou eruit stoten. Elke keer van die boeren die tegen je aan boksen of een stoot op je arm/borst geven.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2012 22:44 
 
Hardtraxxer

is het zo erg dan! naja ik ken wel wat van dat volk daar ! xd ik zelf uit harderwijk dus maar daar over geen zorgen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mei 2012 09:11 
 
Hardtraxx Newbie

Rikkk schreef:
thehardstyleholland schreef:
flevoboys schreef:
Optie :) .


Nee gewoon komen voetbal kijk je dan maar bij mij! xd

Voetbal
:D

Wij gaan ook voetbal kijken. :beer:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mei 2012 17:22 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Vorige restylerz was erg gezellig (2010) :D
Intussentijd vanalles verbouwd meende ik ?
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2012 21:01 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Zin in :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jun 2012 16:51 
 
Hardtraxx Newbie

Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jun 2012 20:43 
 
Hardtraxxer

Zin in vanavond!!! B-front! time!! :drool:
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten