Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 aug 2012 13:44 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Restylerz 2.0 - Hardstyle the movement

Locatie: Harders Plaza
Plaats: Harderwijk
Minimumleeftijd: 18

Afbeelding

Afbeelding

Timetable:
22:00 - 23:00 - Bjorn Bronsley
23:00 - 00:00 - Submotion
00:00 - 01:00 - Proto Bytez
01:00 - 02:00 - Chain Reaction
02:00 - 03:00 - Radical Redemeption
03:00 - 04:00 - Solutio & The I's
23:00 - 04:00 - Mc Renegade
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 aug 2012 17:07 
 
Hardtraxxer

Helden! line up aanwezig !!! met deze line up overtreven ze q-base voor mij persoonlijk!
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 aug 2012 17:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Datum klopt niet Rik ;) . Optie!
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 aug 2012 18:04 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

flevoboys schreef:
Datum klopt niet Rik ;) . Optie!

Wat klopt er niet ? :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 aug 2012 18:25 
 
Hardtraxxer

flevoboys schreef:
Datum klopt niet Rik ;) . Optie!


egt wel!! jij klopt nie!! :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 aug 2012 10:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rikkk schreef:
flevoboys schreef:
Datum klopt niet Rik ;) . Optie!

Wat klopt er niet ? :thumbsup:


Ik meende dat ik bij dit topic toch echt 4 augustus als datum zag staan >.< , ik dacht dat je een foutje gemaakt had.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 aug 2012 16:58 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Waarschijnlijk wel aanwezig! :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 sep 2012 14:56 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Nog meer Hardtraxxers?
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 sep 2012 20:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Aan f*xkcingbansdngnbn aanwezig :D :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 sep 2012 15:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Aanwezig :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 sep 2012 17:30 
 
Hardtraxxer

yeah zin vanavond!!!!! lekker met de fiets er weer heen! :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 sep 2012 16:17 
 
Hardtraxxer

Top avond gehad leuk setje vooral die van Radical Redemeption wat held vooral die nieuwe track van hem :drool:
Solutio & The I's met Ravage weer gehoord wat een helden plaat!!! :love:
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten