Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mrt 2011 22:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Khadber schreef:
Veel plezier iedereen!

Dankje :kiss2:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mrt 2011 22:28 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Khadber schreef:
Veel plezier iedereen!

Gaat wel goed komen :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mrt 2011 00:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

we zijn binnen. Is nog rustig, muziek staat zacht en Daniel en Vantage Point kunnen de weg niet vinden :lol:
maar zeker een vies mooie lokatie!
Peuk is op, tijd om verder te feesten!
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mrt 2011 08:38 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Was weer mooi feestje, zal straks wel een report typen Op de laptop XD
Sfeer was goed dat maakte het ook zo leuk, want de setjes tsja 1 voorbeeld( resttyp ik zo wel )

Brennan heart break live

- 2x just as easy :/
- ongeveer 20 min break en de rest stampen
- steeds maar 20 seconden dat je kon stampen, want dan had je weer een break
Dus ja oordeel maar XD slechte set haha

Rest volgt :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mrt 2011 09:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zo, ben ook weer thuis! Zal ff een verslagje schrijven voordat ik m'n bed in duik.

Twilight Forces
Draaide een best lekkere set met een paar erg goede nummers waaronder Discorecord, Phases, Pounding Senses (Deeper Inside Remix) en nog wel wat.

Bioweapon
Draaide ong. dezelfde tracks al die van hun set bij The Magic Show, met misschien 2 / 3 andere of zo. Had er totaal geen problemen mee, was een erg lekkere set! En speciaal voor Brennan Heart lekker afsluiten met Dead Of The Night.

Brennan Heart
Was niet veel bijzonders, wat je van hem verwacht. Wake Up, Bang The Bass, Light The Fire, Just As Easy etc.

Noisecontrollers
Was ook een best vette set. Draaide veel eigen werk, heb volgens mij wel een stuk of 2 nieuwe nummers gehoord. Voor de rest wat spul van Wildstylez en Headhunterz. Was vet dat ze On The Go en D.O.N.K.E.Y. draaide.

Chain Reaction
Zette imo de beste set van de avond neer. Non-stop keihard Minus Is More werk, was gewoon weg echt heerlijk. Furious, Clash Remix, Lellebel, The Demand, Powerplay, Jealousy (Zero Vision Remix), Pulling The Trigger en ga zo maar door!

The DizZorder
Tijdens The Prophet naar The DizZorder gegaan, gaf ook een goede set weg! Draaide nog 1 van mijn favo tracks; namelijk Psycho. Ben volgens mij nog nooit zo hard tekeer gegaan. :P Laatste 2 nummers van The Prophet nog meegekregen; Gangsters Don't Dance en Wake Up.

Zatox & The R3bels
Ook een lekkere set, alleen de volgorde van de tracks klopte (alweer) niet helemaal. Gelukkig draaide ze Pattern 1 en 2 en de The R3bels Remix van Bust A Move, dat maakte alles goed. Voor de rest een beetje het standaard werk. Oldskool, Hard Bass, Kickin' Ass, Madhouse en als klapper op de vuurpijl afsluiten met Loops & Things! :D >.<

Al met al een top feestje gehad, sfeer zat er heel goed in imo en de setjes waren vrijwel allemaal lekker! :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mrt 2011 14:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Was een zeer vet feestje. Wil toch even m'n excuses maken aan DizZorder. Ik zou inderdaad bij je set komen kijken, maar die strobescopen waren daar echt té erg. Dat sloeg gewoon nergens op en de gast die dat bediende zouden ze moeten ontslaan. Hield het daar dus niet lang vol met m'n epilepsie, dus ben toen maar terug gegaan naar The Prophet, die op zich een zeer puike set draaide en niet alles stop-play deed.

Was eigenlijk niet 1 artiest die er ver bovenuit stak (de ondergrens was wel duidelijk met Brennan Heart), want alle sets hadden verder goede en slechte punten. Maar ik heb me prima vermaakt daar. Zeker met de andere Hardtraxxers ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mrt 2011 15:01 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Was een fijn feestje! Van begin tot eind zwaar genoten, leuke mensen, lekkere setjes, helemaal top!
Alleen het geluid :cry: vooral in de future room was het om te huilen... dat mocht echter de pret niet drukken! :D

Helaas geen hardtraxxers gesproken of gezien. Toch maar naar de Loudness meeting kennismaken :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mrt 2011 16:02 
 
Hardtraxxer

Voor de mensen die nog ff willen nagenieten hierbij nagenoeg dezelfde set zoals ik die gister heb gedraaid
iedereen sowieso bedankt voor de reacties :thumbup:

http://soundcloud.com/dj-demian/demian-harder-than-5-reset-mix
http://www60.zippyshare.com/v/30238136/file.html
http://hotfile.com/dl/112080046/633ebf5/Demian_-_Harder_Than..__5_(RESET_MIX).zip.html
http://rapidshare.com/files/454622914/Demian_-_Harder_Than..___5__RESET_MIX_.zip

TL:
01. Blutonium Boy - Make It Loud (Headhunterz Remix)
02. Headhunterz - D-tuned
03. Technoboy - Rage
04. Psyko Punkz - After MF
05. Coone - The Undefeated
06. Tuneboy - Re Generate It
07. Tatact - Seiv Mai Nait
08. Psyko Punkz &amp; Sound Freakerz - Voices
09. Noisecontrollers - Shreek
10. Deepack - Durty 7
11. Psyko Punkz - Overclipping
12. Noisecontrollers &amp; Zany - Paranoid
13. Alphaverb - Energize
14. Alphaverb - B-Leaf
15. Intractable One - Dikke Bleek
16. Luna &amp; Crypsis - Powerplay
17. Chris One - Convictions
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mrt 2011 16:35 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Hier een compilatie van ons @ RESET!
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mrt 2011 21:01 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Even kort verslagje van mijn kant.

Twilight Forces -

Draaide wel lekker, leuke binnenkomer.

Bioweapon -

Was weer een lekker setje, tempo lag lekker hoog. Kon tenminste door stampen, zonder al te veel breaks.
Kwa nummers was het ook wel fijn, begonnen met Gold(bioweapon rmx) krijg je weer lekker zommer's gevoel van :love: Daarna nog aantal nummers, geen idee welke. Ook nieuwe tracks, want had een paar nog nooit gehoord.
En ze eindigden hun setje met DoN :love:

Brennan Heart

Tsja wat een drama dit. Gelukkig maar een half uurtje, al was dat al te lang. Alleen maar breaks en nog een break en nog 1. Je kon 10 seconden stampen en dan had je weer een minuut pauze. Drama.
En kwa tracks, hitjes parade. 2 keer Just as Easy, kom op zeg :lol:

Triest setje dit.

Noisecontrollers

Zelfde als altijd, begonnen met faster 'n further..... En daarna tsja kijk set van magic show, of Qountdown xd Bijna hetzelfde, niet leuk.. Breng is iets anders.

Wel leuk dat ze eindigde met D.O.N.K.E.Y, maar dat was ook voorspelbaar want dat doen ze altijd. Mix werk was ook slecht, redelijk wat foutjes kunnen ontdekken. Overgangen waren niet altijd fijn.

Chain Reaction

Lekker setje kwa nummers. Alleen hij mag wel wat sneller doormixen .. Haalt het tempo er behoorlijk uit dat is best wel zonder. Want kan zo fijn zijn :love:
Maar wel weer bijna hetzelfde als op XXlerator afgelopen keer..

The DizZorder

Helaas maar 1 nummer van deze man kunnen horen, want wij ( chukkels en ik ) konden er niet langer blijven staan. Die strobes daar non stop aan.. schijt irritant. Dus zijn we er maar weggegaan. Anders kreeg chukkels nog een epileptische aanval. Moest ook maar niet.

The Prophet

Omdat we niet meer naar dizzy gingen, moesten we wel naar de profeet. Viel me weer tegen ook weer hetzelfde als de laatste keer..
Vooral op dat tijdstip draai verdomme eens wat harder :lol:

Zatox & The Rebels

Was wel een lekker setje, kwa tracks wel voorspelbaar maar ja je kon nu wel doorbeuken i.p.v om de 10 seconden een break. Vooral de nummers die The R3bels er in gooide gingen hard, ook nog enkele nieuwe gehoord.
Was wel een lekker setje..


Sfeer

Was goed :thumbsup:

Faal van de avond

Een gozer die zichzelf stond te fappen bij zo toilet pot :huh:

Pluspunten

- bioweapon
- Sfeer
- Vriendjes van Hardtraxx

Minpunten

- Strobes in kleine zaal
- Setjes
- brennan break


En ook wel grappig, op het einde. Liep zatox nog langs, en hij zij tegen mij Dat ik wel naar bed moest zo. In het Nederlands. xd

Ben vast een hoop dingen vergeten, maar heb gewoon niet veel zin om een report te schrijven :sleep:



En nog wat, staat eigenlijk buiten het feest.

Waarom kunnen dj's niet meer variatie brengen in hun setjes? Het is op elk feest het zelfde, als je nu naar een feest gaat je weet gewoon welke nummer je krijgt te horen. Heel erg jammer, zo raakt de lol er ook wel van af.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2011 11:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ach Robert, zo erg was het allemaal niet. Het was een zeer leuk feestje. Ik heb me in ieder geval goed vermaakt ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2011 11:07 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Wat het feest was ook Zeer goed :thumbsup: Alleen de setjes konden wel wat beter.. Heb me wel vermaakt! Zeer goed zelfs
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2011 11:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

roberttt schreef:
Wat het feest was ook Zeer goed :thumbsup: Alleen de setjes konden wel wat beter.. Heb me wel vermaakt! Zeer goed zelfs

Ach, je komt voor de sfeer en de het gevoel. De muziek is bijzaak :lol:
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten