Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 feb 2016 16:11 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Reng Deng Deng – 10 Year Anniversary
Op 27 februari en 5 maart 2016 is het zover, het 10 jarig bestaan van het enige echte hardcore concept ‘’Reng Deng Deng’’.

In het verleden was het evenement meer gefocust op de muziek, dit jaar zal er meer aandacht worden gelegd op het complete evenement, denk hierbij aan show, live-performances , sfeer en aankleding. Ook zal het evenement dit jaar langer duren, 22:00-07:00 terwijl het normaliter tot 05:00 duurde.

De aanhang uit het oosten groeit meer en meer, daarom hebben we er voor gekozen om ook een editie in de Music Club Kampen te geven, met één dikke area waarin de diversiteit van stijlen goed tot z’n recht komt. Reng Deng Deng is het complete één-zalige hardcore concept met allerlei stijlen hardcore oftewel een rasecht hardcore feest. Verder zal er voor deze editie een pendeldienst verzorgt worden door party-vervoer vanaf station Kampen-Zuid.

De tweede editie in The BOX te Amsterdam heeft 2 area’s dit is tevens de locatie geweest waaruit Pandemonium is doorgegroeid tot waar het nu is. Met een loopafstand van 2 minuten vanaf station Sloterdijk is het ideaal gelegen. Ook is er op beide locaties de gelegenheid om gratis te parkeren.

Met deze jubileum-edities gooit Cyndium de kwaliteit omhoog om de bezoeker het nog meer naar zijn zin te maken.
Bekijk hier de volledige line-up van beide edities.

Edition 1
27-02-16 Music Club Kampen, Kampen

Dyprax
Noize Suppressor
Art of Fighters
Neophyte
Ruffneck vs. Ophidian
Pandorum
Tieum
D-Passion
Johnny Napalm
Hosted by : MC.Axys

Edition 2
05-03-16 The Box, Amsterdam

Area 1:
Destructive Tendencies
Ruffneck vs. Promo
N-Vitral vs. Tommyknocker
Pandorum
Nosferatu vs. Furyan
Miss Hysteria
Meccano Twins
(Dj contest winner)
Hosted by : Da Mouth Of Madness

Area 2:
The Destroyer
Nukem
SRB vs. Johnny Napalm
Frantic Freak (early frenchcore / early terror set)
Chrono">Chrono
Aggressive vs. Cryogenic
The Vizitor
System Overload
Accuser

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 feb 2016 16:37 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Bij Part 2 in The Box aanwezig :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 feb 2016 18:06 
 
Hardtraxx Addict

Ze mogen het ook wel weer eens terug brengen naar de bobs uitgeest(nu A9 studios) helemaal opgeknapt en weer up to date qua aankleding en geluid
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 feb 2016 18:42 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Miwer schreef:
Ze mogen het ook wel weer eens terug brengen naar de bobs uitgeest(nu A9 studios) helemaal opgeknapt en weer up to date qua aankleding en geluid


Volgens mij was het daar vorig jaar, geen idee of het toen al opgeknapt was
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 feb 2016 16:52 
 
Hardtraxx Addict

Terrordrang schreef:
Miwer schreef:
Ze mogen het ook wel weer eens terug brengen naar de bobs uitgeest(nu A9 studios) helemaal opgeknapt en weer up to date qua aankleding en geluid


Volgens mij was het daar vorig jaar, geen idee of het toen al opgeknapt was

Geen idee, heb het dan in ieder geval gemist. Het zal dan net voor of na de verbouwing zijn geweest in ieder geval
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 feb 2016 11:02 
 
Hardtraxxer

Waarschijnlijk aanwezig in de box, mits ik vrij krijg. Is het daar nog steeds zo verschrikkelijk shabby als ten tijde van The Sand btw?
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 feb 2016 16:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Geen Noisekick?
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten