Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 sep 2020 22:08 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Feest: Reminder - The Classics Gathering
Datum: 05-09-2020
Tijd: 14:00 - 22:00
Locatie: ZAK, Uelsen (Duitsland)
Leeftijd: 18+
Ticketsale: UITVERKOCHT

Citaat:
Op 5 september zijn wij terug met een speciaal classics evenement.
De parkeerplaats van ZAK in Uelsen is omgetoverd tot een heuse beach area.


Timetable:
14:00-15:00 Pavo
15:00-16:00 DJ Luna
16:00-17:00 DJ Lady Dana
17:00-18:00 Deepack
18:00-19:00 Alpha Twins
19:00-20:00 The Pitcher
20:00-21:00 Josh & Wesz
21:00-22:00 Crypsis
Hosted by MC Da Syndrome
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 sep 2020 22:10 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Morgen voor het eerst aanwezig bij een 'coronaproof-party' met een paar vrienden.
Aan de line-up zal het in ieder geval niet liggen, dus erg veel zin in!!

Nog mensen van hier ook aanwezig?
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 sep 2020 22:27 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Heel lang zitten twijfelen maar na overtuigende preken van vriend besloten om niet gaan. Mensen die terugkomen uit landen met code oranje wordt zeer sterk gevraagd/geadviseerd om 10 dagen in thuisisolatie te gaan. Wil het toch liever niet op mijn geweten hebben dat ZAK misschien dicht moet omdat ik het virus toch ongemerkt meedraag en dan daar mensen besmet. Ook al is die kans megaklein natuurlijk maarja.

Wel super jammer. Dit is namelijk precies hoe ik feesten tijdens corona voor me zie: minimaal 6 uur, in de buitenlucht en mogelijkheid om te dansen bij je plek. Hoop dat er meer van dit komt. Zeker classic. Maar gezien de tijd van het jaar reken ik er niet meer op.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 sep 2020 09:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zin in! Toch nog een "festival"

Ik zal naar iedereen zwaaien vanuit m'n kooi :clap: :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 sep 2020 23:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dit was wel echt heel lekker. Lekker sfeertje, lekker de ruimte, vanaf The Pitcher werd er ook echt lekker gdraaid (al werden sommige platen afgekapt voor t beste stuk). De eerste 3 uur ook een paar hele toffe verrassingen gehoord, zoals bijvoorbeeld Joshua Hiroshy - Endovene.

Ondanks dat ik me geweldig heb vermaakt en het heerlijk vond om een hoop bekenden weer te zien, waren er zeker wat dingen die beter konden. maar kon er wel mee leven dit keer haha, éindelijk weer eens een "festival".

Het geluid was niet super, de sets waren tot The Pitcher niet heel best (Uitzondering van Pavo) met toch ook veel platen van 2013 tot zelfs 2019... :( En Deepack zette de sneuste set neer die ik ooit van ze heb meegrmaakt. Drinken was ook echt asociaal duur en het was wel vrij kut dat de Gestapo iedereen in de gaten hield. Door de vrijheden die je had t.o.v. Nederland werd je een beetje verwend en wilde je meer haha. Zoveel bekenden en blije koppies overal
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 sep 2020 13:43 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Wat heb ik dit gemist zeg, zwaar genoten van begin tot eind!! :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 sep 2020 14:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Inno schreef:
Dplaten van 2013 tot zelfs 2019... :( En Deepack zette de sneuste set neer die ik ooit van ze heb meegrmaakt.

Details svp
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 sep 2020 20:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Alm1ghty schreef:
Inno schreef:
Dplaten van 2013 tot zelfs 2019... :( En Deepack zette de sneuste set neer die ik ooit van ze heb meegrmaakt.

Details svp

Van Luna kwamen enkele 2013 platen van MiM.

Wat betreft Deepack... Ik ken de platen niet eens allemaal, en ben op een gegeven moment gewoon gaan lullen met allemaal mensen, tijd bij de plee gestaan en door m'n muilkorf heen een poging tot gezelligheid gedaan, op afstand redelijk wat 2016+ kicks op de achtergrond gehoord, m'n best niet eens meer gedaan om te luisteren. Het waren van die freestyle/raw remixes en weer de standaard platen als reawakening enzo (leuke plaat, maar hoef 'm niet op een classics feest te horen)
Wel The Prophecy dit keer, dat maakte het een beetje goed, maar alsnog waardeloos overall.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 sep 2020 19:21 
 
Hardtraxxer

Inno schreef:
Dit was wel echt heel lekker. Lekker sfeertje, lekker de ruimte, vanaf The Pitcher werd er ook echt lekker gdraaid (al werden sommige platen afgekapt voor t beste stuk). De eerste 3 uur ook een paar hele toffe verrassingen gehoord, zoals bijvoorbeeld Joshua Hiroshy - Endovene.

Ondanks dat ik me geweldig heb vermaakt en het heerlijk vond om een hoop bekenden weer te zien, waren er zeker wat dingen die beter konden. maar kon er wel mee leven dit keer haha, éindelijk weer eens een "festival".

Het geluid was niet super, de sets waren tot The Pitcher niet heel best (Uitzondering van Pavo) met toch ook veel platen van 2013 tot zelfs 2019... :( En Deepack zette de sneuste set neer die ik ooit van ze heb meegrmaakt. Drinken was ook echt asociaal duur en het was wel vrij kut dat de Gestapo iedereen in de gaten hield. Door de vrijheden die je had t.o.v. Nederland werd je een beetje verwend en wilde je meer haha. Zoveel bekenden en blije koppies overal

Muzikaal gezien was het bij vlagen behoorlijk ruk, maar ik moet zeggen dat na een jaar geen buitenfeestjes te hebben gehad zelfs Deepack in het zonnetje nog redelijk te doen was. Had daar na eerdere classic setjes van ze gezien te hebben ook 0,0 verwachting van en die lage verwachting maakten ze opnieuw prima waar :P

Verder echt genoten van begin tot eind. Ja ze waren wat streng met het blijven in je hok. Maar aan de andere kant, als dat de reden is dat dit soort evenementen wél weer kunnen plaatsvinden, hoe moeilijk is het dan om in je hok te blijven. Vond het een verademing met 10 vrienden je eigen hok te hebben met aardig wat ruimte erin, i.p.v. dat je een heel feest als sardientjes in blik staat te feesten. Daarnaast staat iedereen verplicht een heel feest bij elkaar, vond dat ook wel wat hebben t.o.v. van de oude situatie waar het vaak een ramp was om iedereen weer terug te vinden.

WhatsApp service met drinken bestellen werkte prima. Nooit in m'n leven verwacht dat ze me bier komen brengen op een feest, echt perfect. Toch een voordeel van corona gevonden! Topdag al met al :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 sep 2020 22:18 
 
Hardtraxx Veteran

Inno schreef:
Joshua Hiroshy - Endovene.


:oh: (L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 sep 2020 22:25 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Als ik ooit nog een Joshua Hiroshy – Gitano live hoor kan ik vredig sterven.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2020 11:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Reminder op Facebook schreef:
Helaas moeten we mededelen dat Nederland een steeds groter risico gebied wordt. Steeds meer provincies kleuren rood. Dit betekend dat het onmogelijk is om onze evenementen (voorlopig) door te zetten in Duitsland. Natuurlijk balen we als een stekker ook gezien de hele investering aan uren en geld in het beachterras die we door de nieuwe maatregelen in rook op zien gaan. Dit hoort natuurlijk ook bij ondernemen. We moeten weer in lockdown maar blijven hoop houden om weer snel met iedereen te kunnen feesten. Wij zullen zodra het weer mogelijk is gelijk met een nieuwe datum komen.
WE WILL BE BACK!

:cry:
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten