Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 apr 2019 21:15 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Feest: Reminder Outdoor
Datum: 11-05-2019
Tijd: 15:00 - 23:00
Locatie: Beachclub Bloomingdale, Bloemendaal aan Zee
Leeftijd: 18+
Ticketsale: https://free2party.com/tickets
Prijs: Discount ticket: € 30,- (ex fee), Regular ticket: € 35,- (ex fee), VIP ticket € 100,- (ex fee) (incl all drinks)

Line-up:
- Noisecontrollers (Attack Again)
- B-front
- Frequencerz
- Psyko Punkz
- Josh & Wesz
- The R3belz
- Zentiments
- Jones
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 apr 2019 09:26 
 
Hardtraxx Veteran

Oeh op mijn verjaardag :D Helaas zal die al goed gevierd worden op The Funky Cat 10 mei
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 apr 2019 09:41 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

ErikZ schreef:
Oeh op mijn verjaardag :D Helaas zal die al goed gevierd worden op The Funky Cat 10 mei


Ik leef met je mee dat je naar de Funky Cat moet hoor :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 apr 2019 10:32 
 
Hardtraxx Veteran

Ik geef graag mijn linker teelbal om mijn verjaardag daar te vieren :love:

Maar de leeftijd van 32 (dan) zorgt ervoor dat ik niet meer 2 feesten achter elkaar aan kan, vandaar de helaas ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 apr 2019 12:37 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ticket in de pocket :) Tijd geleden dat ik feestje heb gepakt. Aangezien het nog altijd om discount tickets gaat vermoed ik dat de ticketverkoop niet heel denderend loopt..
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mei 2019 15:59 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Leuk en bovenal gezellig feestje gehad. Wel een bijzondere ervaring aangezien het naar binnen was verplaatst (indoor en volledig in het daglicht).

De platenkeuzes waren bij het merendeel van de line up niet verrassend, Jones en Zentimets uitgezonderd. Psyko Punkz draaide platen die ik niet kende en heel nieuw klonken. Noisecontrollers met de standaard nummers. The R3belz gaf flink gas erop. Frequencerz draaide zoals vaker op classic feesten spul tot 2013/2014; jammer. B-front voor een kwartier meegemaakt, maar klonk goed.

De sfeer was uitstekend. Net als bij andere edities van Reminder/Hardclassics ligt de gemiddelde leeftijd rond eind 20, wat de sfeer ten goede komt.

Grote minpunten waren het extra moeten betalen voor de toiletten (gooi de prijs van het ticket dan iets omhoog) en de absurde drankprijzen (4 euro voor een 0,2l glas bier)...
Daarnaast was de aankleding en geluid voor 30/35 euro mwha. Ben benieuwd hoe ze dit hadden aangepakt als het buiten had plaatsgevonden. Dan hadden ze daar niet op kunnen besparen (waar het nu wel op leek).
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten