Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 dec 2018 14:57 
 
Hardtraxxer

Jammer van de wijziging, maar t is niet anders. Vanaf ongeveer halverwege 2.0 binnen, te herkennen aan een rood shirt en fel gele nikes :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 dec 2018 16:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Op het laatste moment besloten hier ook heen te gaan. Ben benieuwd, was vorige editie erg gezellig :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 dec 2018 11:53 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ondanks dat de sfeer er goed in zat vond ik het muzikaal gezien toch wat tegenvallen. Met name tot ongeveer 21 uur, voor mij niet echt veel bekende nummertjes maar ik denk dat dat aan mij persoonlijk ligt. Blijkbaar was ik toch niet zo heel bekend met de Italiaanse hardstyle terwijl ik al dik 10 jaar naar feesten ga. Had iets meer variatie verwacht.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 dec 2018 12:23 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Een heerlijke dag gehad. Set van de dag was Activator, die vent kan gewoon niks fout doen! Wat een nummers heeft hij. Ook Tatanka was genieten met nummers als Front 2 Back en DJ's life. Maar het hoogtepunt was Blear die Outlaw & Mani - My Wrath draaide (L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 dec 2018 12:39 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Joris en kees, komen jullie nog naar mij toe? Zit nog steeds te wachten
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 dec 2018 13:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Uiteindelijk nog best lache. Vanaf Activator werd het voor mij muzikaal goed. Tuneboy die nog ff tracks als Superdisco en Mescal draaide, top. Daarvoor mij te standaard.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 dec 2018 13:50 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

Gaaf feest gehad. Zoals hierboven al genoemd waren er een aantal leuke verrassende platen, maar overall vrij standaard. Niet dat daar iets mis mee is :)
Set van de avond was wel Activator denk ik :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 dec 2018 13:54 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Prima feestje. Genoeg sfeer en gezellig druk maar met zat bewegingsruimte. Wel voor herhaling vatbaar dit ^^

+++ Sfeer
++ lasershow
++ geluid
+ extra uurtje door

- extra uurtje door (freestyle)
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 dec 2018 14:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Top dag gehad. Half 4 ongeveer binnen en tot 6 uur lekker bij de Early gehangen waar heel fijn werd gedraaid. Wel beetje een galmbak dat zaaltje, maar wel nog prima geluid, zeker tov de zaal beneden waar t in het begin heel matig was. Charon vs Mat Manfridi was erg fijn met alle oude Italiaanse pareltjes. Blear daarna was echt genieten, voor mij vooral vergeten of onbekende nummers, maar stuk voor stuk parels.
Daarna naar de hoofdzaal waar Ivan Carsten op Killzone ( (L) ) na een beetje langs me heen is gegaan. Davide Sonar hetzelfde verhaal op een enkele plaat na. Zijn ook wat gaan eten toen. Activator had zoals verwacht setje van de dag. Wat een platen heeft die man zeg :loving: June, Back In The Days, Lullaby, Equensu Ocha, Freedom, Oxygen, Everything en noem maar op. Tuneboy/TNT daarna ook een stuk beter dan verwacht met verrassinkjes als Infinity, Housenation (Isaac Remix), Sky High (Technoboy Remix), Superdisco en Mescal. Vond het verder ook niet erg om de hitjes van ze weer eens te horen. Mixwerk wel traag, maar niet echt aan gestoord.
Jammer dat The R3belz het niet heeft kunnen redden. Na 20 minuten Tatanka gegaan omdat ik mijn trein moest halen, wat ik me kan herinneren draaide hij Let's Rock en Tokyo, rest alweer vergeten :P

Al met al heerlijk feestje. Dat het overdag plaatsvond was ook vele malen chiller, daar kom ik pas achter als ik weer eens naar een dagfeest ga. Over de locatie: soms wat warm en nog steeds hele matige catering. Wachttijden bij de bar vielen dit keer wel mee gelukkig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 dec 2018 16:38 
 
Hardtraxx Addict

Top dagje gehad. Jammer van het geluid wat in het begin soms over sloeg.

Helaas wel met een beetje zuur gevoel weg gegaan. Opgelicht door de box met het opladen van de pas.

Dat laatste uurtje extra hoefde van mij op deze manier ook niet trouwens :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 dec 2018 12:27 
 
Hardtraxxer

Wat een vet feest was dit! Had er hoge verwachtingen van en die zijn wel waar gemaakt! Sets vd avond Activator en Tatanka. Had er persoonlijk niet zo veel moeite mee dat The R3belz het niet kon redden met zijn vlucht.

Het laatste uurtje werden we wel even blij gemaakt met een dooie mus zeg! Eerst schreeuwen 'we hebben nog een uur' en dan met zo'n mager freestyle setje aan komen zetten op half volume. :thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mrt 2019 19:49 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mrt 2019 15:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

1 Davide Sonar plaat in de hele aftermovie... beetje jammer. Was verder wel leuk feestje enzo maar toch
Vorige  1, 2, 3
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten