Wil graag gaan, alleen laat de portemonnee het even niet toe. 
wrote:Wil graag gaan, alleen laat de portemonnee het even niet toe.
wrote:Maximaal lenen is maximaal leven.
wrote:Wil graag gaan, alleen laat de portemonnee het even niet toe.
wrote:Maximaal lenen is maximaal leven.
Precies mijn probleemwrote:Wil graag gaan, alleen laat de portemonnee het even niet toe.
Yannick maatwrote:Wil graag gaan, alleen laat de portemonnee het even niet toe.
Denk dat wij professioneel genoeg zijn om te weten wat we wel en niet kunnen draaien vóór hemwrote:Waarschijnlijk niet de bedoeling dat je Luna tracks draait, maar wat je wel kan doen is Yerba Diabolika, Single Sound, I Will Growl, Don't Get Back, Get Up, Get Hit. Subsonic, etc. draaien.
Misschien draait Luna dan z'n eigen oude tracks eens voor de verandering.
Je weet dat het een grap was het van Delt-A?wrote:Denk dat wij professioneel genoeg zijn om te weten wat we wel en niet kunnen draaien vóór hemwrote:Waarschijnlijk niet de bedoeling dat je Luna tracks draait, maar wat je wel kan doen is Yerba Diabolika, Single Sound, I Will Growl, Don't Get Back, Get Up, Get Hit. Subsonic, etc. draaien.
Misschien draait Luna dan z'n eigen oude tracks eens voor de verandering., gaat een leuke set worden, weet ik nu al!
Denk dat ik deze wijsheid maar weer eens ga toepassen.. Wellicht aanwezig zaterdagwrote:wrote:Wil graag gaan, alleen laat de portemonnee het even niet toe.wrote:Maximaal lenen is maximaal leven.
Of je nou energie over hebt of niet, die set gaat sowieso goed komen. S/O naar:wrote:Begin hier heel veel zin in te krijgen! Kijk vooral uit naar Noisecontrollers en de Sound Rush set! En Thera als aflsuiter heb ik ook nog nooit meegemaakt, hoop dat ik nog wat energie over heb dan.
Op Reactivate bleek het niet heel veel soeps te zijn.wrote:Afgelopen weekend Ivan Carsten helaas gemist, dus daar kijk ik nu extra naar uit. Zin hierin, nog twee nachtjes slapen
wrote:Straks ff kaart halen , ben alleen helaas niet op tijd voor de enige echte legend Blear
Wij reizen vanuit Alphen aan den Rijn via Leiden. Je kan bij ons aansluiten als je wil!wrote:Iemand die vanuit omgeving Leiden gaat en op tijd aanwezig wil zijn voor Blear & Charon? Hoef ik niet alleen te reizen.
Hmm jammer... Gelukkig genoeg anderen om ook naar uit te kijken!wrote:Op Reactivate bleek het niet heel veel soeps te zijn.wrote:Afgelopen weekend Ivan Carsten helaas gemist, dus daar kijk ik nu extra naar uit. Zin hierin, nog twee nachtjes slapen
Same, ook mijn eerste weer na VWAB. Wordt (hopelijk) genieten.wrote:Zaterdag eindelijk weer een feest sinds twee maanden. Heb er zin an
Dat ik dit nog mag meemakenwrote:Het moment is daar! Het mysterie voor altijd en eens opgelost