godverdomme niet goed gekeken, dan in kaapverdie
Who was there
Nobody has said they're going yet.
Related topics
Active topics in Feesten
Moderators
Past
Reminder - Hardstyle 2006/2011
- Venue
- The Box, Amsterdam
- Time
- – (Sun)
- Price
- Earlybird €25,00 (500 beschikbaar)
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
-
SHardtraxxer
- 811 posts member since 2015
- last seen May 2025
Ik hoop dat Ivan Carsten ook nog wat eigen tracks draait aangezien hij als Nasty Boyz Live staat. Moet ook wel aangezien er maar 2 Nasty Boyz tracks zijn (waarvan beide een 2e mix hebben)
Vette line up! The Nasty Boyz kan idd niet volledig uit eigen tracks bestaan, maar sws al bazig om eindelijk We Are Still Awake te horen 
wrote:Ik hoop dat Ivan Carsten ook nog wat eigen tracks draait aangezien hij als Nasty Boyz Live staat. Moet ook wel aangezien er maar 2 Nasty Boyz tracks zijn (waarvan beide een 2e mix hebben)
Vergeet de Disk Warrior Remix niet
-
SHardtraxxer
- last seen May 2025
Ja oke die ook nogwrote:wrote:Ik hoop dat Ivan Carsten ook nog wat eigen tracks draait aangezien hij als Nasty Boyz Live staat. Moet ook wel aangezien er maar 2 Nasty Boyz tracks zijn (waarvan beide een 2e mix hebben)
Of weer een keertje amazing combination (eventueel zelfs de TBY mix)wrote:Ja oke die ook nogwrote:wrote:Ik hoop dat Ivan Carsten ook nog wat eigen tracks draait aangezien hij als Nasty Boyz Live staat. Moet ook wel aangezien er maar 2 Nasty Boyz tracks zijn (waarvan beide een 2e mix hebben)
Dikke optie dit!
Waarschijnlijk wel aanwezig! Benieuwd wat we van Sound Rush kunnen verwachten! 
Dikke optie dit!
Aantrekkelijke line up en Amsterdam is maar een half uurtje rijden
Aantrekkelijke line up en Amsterdam is maar een half uurtje rijden
ik neem de fakkels meewrote:Entrada bij de ingang maat?
Aanwezig als er genoeg bekenden gaan 
Denk niet aanwezig. Tatact is gaaf (maar had liever Activator solo gezien) en Ivan Carsten is ook gaaf. De rest van de namen is echter heel standaard, dus ga hiervoor niet helemaal naar A'dam reizen.
Lulwrote:Denk niet aanwezig. Tatact is gaaf (maar had liever Activator solo gezien) en Ivan Carsten is ook gaaf. De rest van de namen is echter heel standaard, dus ga hiervoor niet helemaal naar A'dam reizen.
Hoop trouwens niet dat dit tegelijk valt met een zeker lepelfeest in Beesd.
Dan ga ik echt janken.wrote:Hoop trouwens niet dat dit tegelijk valt met een zeker lepelfeest in Beesd.
Tickets binnen!
Dat lepelfeest kan je nu wel afschrijven nu het album van Vazard is uitgesteld
Dat lepelfeest kan je nu wel afschrijven nu het album van Vazard is uitgesteld
Last edited by RoyAPO on , edited 1 time in total.
-
SHardtraxxer
- last seen May 2025
Ik heb last minute ook nog even meegedaan aan de dj contest
Ik heb voor mijn mix gekozen voor een wat gewaagdere mixstijl ipv alleen maar standaard intro op climax/outro. Door al die breaks die tussen de intro's, mids, climaxen en outro's zitten zakt de energie/drive imo vaak weg. Ik heb geprobeerd het niet al te gehaast over te laten komen. Ik ben benieuwd wat jullie er van vinden
Shatter - Reminder DJ Contest
Ik heb voor mijn mix gekozen voor een wat gewaagdere mixstijl ipv alleen maar standaard intro op climax/outro. Door al die breaks die tussen de intro's, mids, climaxen en outro's zitten zakt de energie/drive imo vaak weg. Ik heb geprobeerd het niet al te gehaast over te laten komen. Ik ben benieuwd wat jullie er van vinden
Shatter - Reminder DJ Contest
Ook aanwezig! Denk dat dit een mooi feestje gaat worden. Er staan ook veel hobby dj's waaronder ook een aantal hardtraxxers die waarschijnlijk wel mooie gevarieerde setjes gaan draaien met vergeten plaatjes, dus laat maar komen!
-
SHardtraxxer
- last seen May 2025
Dat gaat zeker goed komenwrote:een aantal hardtraxxers die waarschijnlijk wel mooie gevarieerde setjes gaan draaien met vergeten plaatjes, dus laat maar komen!
Buiten dat ik geen actieve Hardtraxx-commenter ben lees ik wel alles en ik zal zeker een originele set neerzetten met genoeg vergeten pareltjes!wrote:Ook aanwezig! Denk dat dit een mooi feestje gaat worden. Er staan ook veel hobby dj's waaronder ook een aantal hardtraxxers die waarschijnlijk wel mooie gevarieerde setjes gaan draaien met vergeten plaatjes, dus laat maar komen!