Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mrt 2024 15:13 
 
Hardtraxx Addict

Geweldig feest gehad.
De paar min puntjes die ik kan bedenken zijn dingen waar de organisatie geen invloed op heeft.
En nog even 20 min extra door met early en Millenium omdat het toch nog vol is en er wel een dj aanwezig is.
Top zet
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mrt 2024 15:45 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Millard Fillmore schreef:
Lennard95 schreef:
Lekker geregeld die pendelbus, heenweg was die kapot en reedt dus niet, en terug zei die gozer van je kan beter maar lopen. Feest zelf was leuk maar de hemkade is een kutlocatie.

Waarom een kutlocatie?

Geluid is niet altijd best, beveiligingsproblemen zijn redelijk bekend, heet en te weinig WCs.

Sets waren super vooral Prefix & Density, Thera, Jones en verrassend leuke set van Tatanka en Adaro.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mrt 2024 16:54 
 
Hardtraxx Addict

Lennard95 schreef:
Millard Fillmore schreef:
Lennard95 schreef:
Lekker geregeld die pendelbus, heenweg was die kapot en reedt dus niet, en terug zei die gozer van je kan beter maar lopen. Feest zelf was leuk maar de hemkade is een kutlocatie.

Waarom een kutlocatie?

Geluid is niet altijd best, beveiligingsproblemen zijn redelijk bekend, heet en te weinig WCs.

Sets waren super vooral Prefix & Density, Thera, Jones en verrassend leuke set van Tatanka en Adaro.

Geluid, wcs en beveiliging kan ik me totaal niet in vinden.
Was wel warm ja.

Kon me wel ergeren aan het trage bar personeel
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mrt 2024 18:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik heb een fantastische dag gehad. Vanaf het begin was de sfeer echt standje maximaal en heb heerlijke platen voor horen komen. Het was goed druk en iedereen deed lekker mee. Ook heb ik gesproken met Noisecontrollers, Tatanka en Thera en een fantastische klik gehad met ze :D

Mijn tracklist:
01. Envine - Summer Gone
02. F8trix - Let Me Hear You
03. Wasted Penguinz & Code Black - Your Moment
04. Sylence - Expand
05. Jay Reeve - Nostalgia
06. Deni & Chaser - I Can't Get Enough
07. Cyber & Sylence - Don't Let It Go
08. Omegatypez & Adrenalize - Infinite Universe (Omegatypez 2014 edit)
09. Wildstylez & Noisecontrollers - A Different Story
10. Adrenalize - Magical World
11. Juized - Hold You
12. Energyzed - Save My Soul
13. Timekeeperz - Avalanche
14. Cyber - Don't You See
15. Neilio ft. Melissa Pixel - Forever
16. D-Charged ft. Kyrella - Fly Away
17. A-Wak - System Activated
18. Activator - Crystal
19. Technoboy & Tuneboy - Ocean
20. The R3belz - Open Your Mind
21. Bass Modulators - Indeep (Phrantic Remix)
22. Noisecontrollers - Unsure
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mrt 2024 13:26 
 
Hardtraxxer

Wel een leuk en gezellig feest gehad, muziekaal prima vermaakt en ook het geluid was in de main prima.
Drukte vond ik wel vervelend, eveneens de warmte.
Door de loop naar zaal 2 was echt verschikkelijk, kon bijna nergens chill staan of je werd weer aangetikt en drinken over je heen. Daarom (helaas) niet eens de moeite genomen om zaal 3 te zoeken, nog steeds geen idee waar die dan zat. Eventjes voor Thera en P&D in zaal 2 geweest, maar vond geluid hier niet super met name heel veel laag. Verder prima setjes in zaal 1 in gehoord. Met name Dutch Master, A-lusion, 2-Sidez vond ik top
Muntprijs van 3,90 begint ook aardig gortig te worden.
Drukte/snelheid bij de barren was ook echt een groot minpunt
Was mijn eerste keer in de Hemkade maar zal niet snel weer heen gaan
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mrt 2024 14:22 
 
Hardtraxx Addict

Kwami schreef:
Wel een leuk en gezellig feest gehad, muziekaal prima vermaakt en ook het geluid was in de main prima.
Drukte vond ik wel vervelend, eveneens de warmte.
Door de loop naar zaal 2 was echt verschikkelijk, kon bijna nergens chill staan of je werd weer aangetikt en drinken over je heen. Daarom (helaas) niet eens de moeite genomen om zaal 3 te zoeken, nog steeds geen idee waar die dan zat. Eventjes voor Thera en P&D in zaal 2 geweest, maar vond geluid hier niet super met name heel veel laag. Verder prima setjes in zaal 1 in gehoord. Met name Dutch Master, A-lusion, 2-Sidez vond ik top
Muntprijs van 3,90 begint ook aardig gortig te worden.
Drukte/snelheid bij de barren was ook echt een groot minpunt
Was mijn eerste keer in de Hemkade maar zal niet snel weer heen gaan

Zaal 3 zit links (kan je komen van halverwege de main of links achter zaal 2 )
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mrt 2024 15:21 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Leuk feestje gehad, wel veel te druk binnen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mrt 2024 16:32 
 
Hardtraxxer

Even wezen kijken tot een uurtje of 18:00. Zaal 3 (kleine zaaltje) was veruit de beste sfeer.. Nuracore & A-Motion prima sets zien neerzetten. :thumbsup:

Wat mij wel opviel, is dat het dit keer wel erg vol was. Veel drukker dan normaliter. Ik kom vaak in de Hemkade maar het was dit keer wel erg vol + warm..
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mrt 2024 17:05 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Nuracore schreef:
Ook heb ik gesproken met Noisecontrollers, Tatanka en Thera en een fantastische klik gehad met ze :D



Vet! Ben benieuwd of er nog een dipere connectie uitkomt :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mrt 2024 17:17 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

UptempoSoldaat0411 schreef:
Nuracore schreef:
Ook heb ik gesproken met Noisecontrollers, Tatanka en Thera en een fantastische klik gehad met ze :D



Vet! Ben benieuwd of er nog een dipere connectie uitkomt :D


Grinder matches?
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mrt 2024 14:36 
 
Hardtraxxer

Echt een geweldige dag gehad!
Ik vond het een fantastisch feest, overal blije mensen, goede sfeer en dikke platen.
Speciale vermelding voor zaal 3, dat was me een partij gezellig met veel liefhebbers!

Minpunten, ja het was soms warm, maar had het idee dat er ook vaak koude lucht naar binnen geblazen werd.
Verder alleen traag barpersoneel wat me soms irriteerde. Die hadden er geen zin in en sommigen stonden echt te klooien alsof ze voor het eerst een glas in moesten schenken, man man.

Voor mij gaat deze in de boeken als een van de betere, volgend jaar zeker weer!
:thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mrt 2024 21:31 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

MaartenV schreef:
Echt een geweldige dag gehad!
Ik vond het een fantastisch feest, overal blije mensen, goede sfeer en dikke platen.
Speciale vermelding voor zaal 3, dat was me een partij gezellig met veel liefhebbers!

Minpunten, ja het was soms warm, maar had het idee dat er ook vaak koude lucht naar binnen geblazen werd.
Verder alleen traag barpersoneel wat me soms irriteerde. Die hadden er geen zin in en sommigen stonden echt te klooien alsof ze voor het eerst een glas in moesten schenken, man man.

Voor mij gaat deze in de boeken als een van de betere, volgend jaar zeker weer!
:thumbsup:


Ja zaal drie was echt leuk! Sowieso de eerste twee uur natuurlijk :D

ps: vond overigens dat er een goed aantal jonge dames rond liep die nog niet goed wisten hoe ze met bepaalde middelen om moesten springen. Ik werd voor het eerst in 20 jaar feestjes (uit het niets) voor 'KK neger' uitgemaakt. Met als argument dat zij dat wel mocht zeggen omdat ze zelf ook 1/4e buitenlands was.... Heel bijzondere gewaarwording :thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mrt 2024 21:48 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Mag toch hopen dat je dr een paar kk schoppen heb gegeven?
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mrt 2024 07:49 
 
Hardtraxx Addict

pim__ schreef:
Mag toch hopen dat je dr een paar kk schoppen heb gegeven?

Ik wou het iets netter verwoorden maar inderdaad. Dat soort mensen wil je niet op een feest.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mrt 2024 09:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

pim__ schreef:
Mag toch hopen dat je dr een paar kk schoppen heb gegeven?


Dit is wel te hopen inderdaad
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mrt 2024 10:26 
 
Hardtraxxer

Anura schreef:
MaartenV schreef:
Echt een geweldige dag gehad!
Ik vond het een fantastisch feest, overal blije mensen, goede sfeer en dikke platen.
Speciale vermelding voor zaal 3, dat was me een partij gezellig met veel liefhebbers!

Minpunten, ja het was soms warm, maar had het idee dat er ook vaak koude lucht naar binnen geblazen werd.
Verder alleen traag barpersoneel wat me soms irriteerde. Die hadden er geen zin in en sommigen stonden echt te klooien alsof ze voor het eerst een glas in moesten schenken, man man.

Voor mij gaat deze in de boeken als een van de betere, volgend jaar zeker weer!
:thumbsup:


Ja zaal drie was echt leuk! Sowieso de eerste twee uur natuurlijk :D

ps: vond overigens dat er een goed aantal jonge dames rond liep die nog niet goed wisten hoe ze met bepaalde middelen om moesten springen. Ik werd voor het eerst in 20 jaar feestjes (uit het niets) voor 'KK neger' uitgemaakt. Met als argument dat zij dat wel mocht zeggen omdat ze zelf ook 1/4e buitenlands was.... Heel bijzondere gewaarwording :thumbdown:


Zeker die eerste 2 uur inderdaad! :thumbsup:

En voor wat betreft dat andere, heel raar! Had zelf niet echt het idee dat er ook 'jonkies' waren. Heel apart dit, die wil je inderdaad niet hebben, wegwezen en gauw! Dat zijn er duidelijk geweest die niet weten 'hoe 't heurt' :thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mrt 2024 11:08 
 
Hardtraxx Veteran

Anura schreef:
MaartenV schreef:
Echt een geweldige dag gehad!
Ik vond het een fantastisch feest, overal blije mensen, goede sfeer en dikke platen.
Speciale vermelding voor zaal 3, dat was me een partij gezellig met veel liefhebbers!

Minpunten, ja het was soms warm, maar had het idee dat er ook vaak koude lucht naar binnen geblazen werd.
Verder alleen traag barpersoneel wat me soms irriteerde. Die hadden er geen zin in en sommigen stonden echt te klooien alsof ze voor het eerst een glas in moesten schenken, man man.

Voor mij gaat deze in de boeken als een van de betere, volgend jaar zeker weer!
:thumbsup:


Ja zaal drie was echt leuk! Sowieso de eerste twee uur natuurlijk :D

ps: vond overigens dat er een goed aantal jonge dames rond liep die nog niet goed wisten hoe ze met bepaalde middelen om moesten springen. Ik werd voor het eerst in 20 jaar feestjes (uit het niets) voor 'KK neger' uitgemaakt. Met als argument dat zij dat wel mocht zeggen omdat ze zelf ook 1/4e buitenlands was.... Heel bijzondere gewaarwording :thumbdown:


De broer van de achterneef van de opa van mijn opa is ooit in Afrika op vakantie geweest
Vorige  1, 2, 3
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten