Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mrt 2014 11:54 
 
Hardtraxx Elite

Rebellious - Complete line up & informatie kaartverkoop

Hou zaterdag 24 mei maar alvast vrij, want dan staat de vijfde editie van Rebellious op het programma. Na twee succesvolle edities in de Parochiezaal zal deze beukbunker opnieuw als onderkomen worden gebruikt voor een dikke editie van Rebellious. Uiteraard is de avond weer gevuld met een mix van verschillende Hard Dance stijlen. Zoals gewoonlijk wordt er gestart met de mooiste melodieën, maar zal de avond snoeihard worden afgesloten. De deuren zijn die avond vanaf 21.30 uur geopend.

Afgelopen tijd is de complete line up in gedeeltes bekend gemaakt. Voor degene die dit gemist hebben, is de line up hieronder nogmaals te zien.

Line up:
Radical Redemption
Phuture Noize
Akyra
Noisecult
Authentic
Sonic Devastation
Phrixus
MC DL

De kaartverkoop gaat vrijdag 4 april van start.
Deze zijn voor slechts €12,50 verkrijgbaar via http://www.hard2beat.nl/tickets.

Event Facebook:
https://www.facebook.com/events/7156550 ... 9/?fref=ts

Facebook
https://www.facebook.com/Hard2BeatEvents?fref=ts
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mrt 2014 13:11 
 
Hardtraxx Elite

Ja, dat kreeg ik dus niet voor elkaar! :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 apr 2014 15:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Laatste weken tikken weg! Elke editie weer super vet en steeds weer een stukje beter, zin in! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 apr 2014 00:25 
 
Hardtraxxer

Nog circa 3 weken en we kunnen er weer tegenaan! :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mei 2014 19:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mei 2014 14:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vik schreef:
Bijna klaar om hier de tent op zn kop te zetten. Zin in! :D

Ik denk dat de tent het gehele feest op zijn kop stond! Geweldig was het! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mei 2014 16:20 
 
Hardtraxxer

het kwam wat laat op gang maar heb verders een prima feestje gehad!
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jun 2014 21:35 
 
Hardtraxx Elite

https://www.youtube.com/watch?v=UXW6VU3 ... e=youtu.be

Aftermovie van deze mooie avond! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jun 2014 22:00 
 

Onthafloorx schreef:
https://www.youtube.com/watch?v=UXW6VU3rRpo&feature=youtu.be

Aftermovie van deze mooie avond! :D


Lekker avondje

Helaas na Authentic al weer moeten vertrekken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2014 14:49 
 
Hardtraxxer

Onthafloorx schreef:
https://www.youtube.com/watch?v=UXW6VU3rRpo&feature=youtu.be

Aftermovie van deze mooie avond! :D


yess! je hebt je aan je word gehouden haha leuke aftermovie!
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten