Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mrt 2018 13:40 
 
Hardtraxxer

Tof feestje gehad zeg! Leuk om de meesten van jullie hier te hebben gesproken :thumbsup:

Galactixx die You and me van Atmozfears & Toneshifterz draaiden was echt een zeer aangename verrassing, wat een heerlijke euforische plaat is dat :loving:

Viel me t.o.v. de editie van 2 jaar terug wel op dat het bezoekersaantal wat lager was. Zonde, aangezien er echt een dik feestje georganiseerd is.

En jezus Simon, dat moet een helse terugrit zijn geweest :oh: respect man voor dat eind op de fiets!
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mrt 2018 13:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zoals altijd weer een geweldige avond gehad met veel bekenden en een leuk sfeertje. Organisatorisch was het allemaal weer prima geregeld, vooral de stage was heel dik! :worship: Sonic Devastation samen met Ramon was toch wel de set van de avond. O.a Open Your Mind, Lunatick (Raw Mix) en Assquake gehoord, goeien handel dus!

Galactixx was genieten met veel euforische plaatjes zoals verwacht, Noisecontrollers die een dikke set draaide (Interview :loving: ) Killshot niet veel van mee gekregen omdat het niet echt m'n ding is en Regain was een waardige afsluiter met flink wat dikke platen met verschillende soorten kicks! :D

Al bij al weer een top editie gehad. Op naar de volgende! :D

Edit: Kan Simon geen apart onderschrift onder z'n avatar krijgen? Wat een eindbaas! :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mrt 2018 14:14 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Was inderdaad echt weer een top editie! Heel erg genoten van Wesley & Ramon (Ja ik mag wesley en ramon zeggen want ik ken ze!!!), ook galactixx was zeker een fijn setje. Wist niet goed wat ik van Noisecontrollers moest verwachten, maar wat een set :worship:. Oud & nieuw spul door elkaar, heerlijk gevarieëerd, zo hoor het gewoon. Daarna werd het muzikaal voor mij wel een stuk minder. Tijdens killshot vooral staan ouwehoeren en buiten gestaan. Regain keek ik best naar uit, maar ik vond het eerlijk gezegd heel erg tegenvallen. Had het idee dat ik een uur lang naar dezelfde screeches aan het luisteren was. Ik heb zijn liveset van loudness gehoord vorige week, dat klonk echt vele malen beter.

Al met al weer een hele leuke avond gehad, op naar de volgende :thumbsup:

Oja en Simon, had het echt met je te doen toen het zo slecht weer werd haha.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mrt 2018 18:09 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Heeel goed vermaakt gisteren! Optijd aanwezig, beetje ouwehoeren aan de bar met een pintje. Dan de eerste plaat van Wesley en Ramon, sfeer kwam er gelijk in en de zaal liep wat vol. Fijn dat iedereen altijd vroeg aanwezig is, zeker niet voor niets, want zoals verwacht altijd 1 van de beste van de avond. :worship:
Euforische plaatjes bij Galactixx viel zeker niet tegen. Intro's waren ook weer goed verzorgd!
Toen was daar Noisecontrollers, best wel verwachtingen van en heeft zichzelf ook weer eens bewezen :thumbup:
Lekker die variatie en goed mixwerk (1,5uur setjes :cool:) Ondertussen begon het rad op de stage ook te draaien, zeer goed verzorgd weer alle aankleding!
Weer een top editie, een en al gezelligheid. Hoop alleen dat de opkomst wat groter is de volgende keer, zodat we nog lang van deze feesten kunnen genieten zo dicht bij huis :innocent:

simon10pont schreef:
Na Rebellious fietsten we rustig weg met een groepje tot het ineens keihard begon te gieten. Een kerel bood gelukkig onderdak en zo belanden we op de vreemdste after die ik ooit mee heb gemaakt. xd

Een gast die maar twee zinnen kon uitspreken: Zijn we nog mensen? & Het leven is geen mokkapunt :huh:
Sjoerd waarom vond je het een goed idee om je raketje tot 4u te bewaren? :lol:


Hahah die after was inderdaad wel erg maf :lol: maar wel flink gelachen. Niet normaal dat je nog een dikke 2uur moest fietsen toen wij al thuis waren. Rijstetaartjes zijn de max :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mrt 2018 19:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Als ik de reacties lees, vraag ik me af waarom Killshot uberhaupt geboekt werd. Trekt die zoveel volk dan?

Edit: Misschien even bijzetten dat ik dit vraag aangezien redelijk wat leden hier overkomen alsof ze nauw in contact staan met de organisatie.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mrt 2018 20:54 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Roman Anthony vs Sonic Devastation (45 min).

01. The Pitcher – Keep It Up
02. Bass Modulators - Imagine
03. Demi Kanon - Orbit The Sun
04. The Prophet ft. Headhunterz - High Rollerz + Wild Motherfuckers - Fother Mucker (Acapella)
05. Frontliner - You Want It
06. Headhunterz & Wildstylez vs Syren - Blame It On The Psytrance
07. Josh & Wesz - Alexez + D-Block & S-Te-Fan - Music Made Addict (Acapella)
08. Jay Reeve - The Blackbird + Headhunterz - From Within (Acapella)
09. Showtek & Zany - 2 Devine
10. Geck-O - How Low Can You Assquake (Sonic Devastation Mash-Up)
11. TNT - Utta Wanka
12. The Nasty Boyz - Angel (Hardstyle Masterz Cut)
13. Max Enforcer - Journey
14. Jones & B-Front - Lunatick (Raw Mix)
15. The R3bels - Open Your Mind
16. Max Enforcer & Waverider – Dilemma

Overigens ook 0 platen van Killshot meegekregen omdat ik dat hele uur buiten lekker stond te ouwehoeren en te eten. Geen idee wat hij allemaal draaide.
Vorige  1, 2, 3, 4
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten