Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 nov 2018 10:49 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

- RESIST
14.00 - 15.00 RVAGE
15.00 - 16.00 Bass Chaserz
16.00 - 17.00 MYST
17.00 - 18.00 Clockartz

- REVOLT
18.00 - 19.00 Frequencerz vs. Rejecta
19.00 - 20.00 E-Force vs. Regain
20.00 - 21.00 Act of Rage vs. Killshot
21.00 - 22.00 D-Sturb

- RECLAIM
22.00 - 22.30 Malice 'The Extreme' LIVE
22.30 - 23.30 Delete
23.30 - 00.30 Rebelion
00.30 - 01.00 Rooler LIVE
Hosted by: MC Da Syndrome
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 nov 2018 12:21 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Moet tot 15.00 werken, maar is ongeveer halfuurtje fietsen van mijn werk. Mooi optijd binnen voor MYST dus ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 nov 2018 12:47 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Vanaf 16:00 aanwezig, zin in :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 nov 2018 13:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Looike schreef:
Moet tot 15.00 werken, maar is ongeveer halfuurtje fietsen van mijn werk. Mooi optijd binnen voor MYST dus ^^


Van waar moet je komen dan? :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 nov 2018 19:08 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Hekzitter schreef:
Looike schreef:
Moet tot 15.00 werken, maar is ongeveer halfuurtje fietsen van mijn werk. Mooi optijd binnen voor MYST dus ^^


Van waar moet je komen dan? :D


Vught haha
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 nov 2018 17:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Looike schreef:
Hekzitter schreef:
Looike schreef:
Moet tot 15.00 werken, maar is ongeveer halfuurtje fietsen van mijn werk. Mooi optijd binnen voor MYST dus ^^


Van waar moet je komen dan? :D


Vught haha


Wel ja? Ik heb in Vught op school gezeten, op Maurick. 2 jaar geleden daar nog mijn afstudeerstage gedaan als docent :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 nov 2018 17:11 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Hekzitter schreef:
Looike schreef:
Hekzitter schreef:

Van waar moet je komen dan? :D


Vught haha


Wel ja? Ik heb in Vught op school gezeten, op Maurick. 2 jaar geleden daar nog mijn afstudeerstage gedaan als docent :lol:


Haha, ik kom zelf niet uit Vught ofzo, woon in Den Bosch en kom uit Best. Ken Vught naast mn werk niet supergoed eigenlijk. Ken vrijwel alleen dat zorgpark Voorburg (waar ik werk), en wat algemene dingen in het centrum enzo.
Maar goed, beetje offtopic dit xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 nov 2018 12:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik zat er aan te denken om hier nog even heen te gaan maar ik moet zaterdag nog voetballen dus ben er sowieso pas na 7 uur, normaal gesproken. Het was te verwachten dat MYST en Clockartz dan al geweest waren.
Tegen het einde van de week nog maar eens bekijken maar ik verwacht hem te skippen. Wel jammer, ben er een paar jaar geleden eens geweest en vond het wel tof toen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 nov 2018 12:54 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Woutr schreef:
Zelf niet aanwezig, maar dit zijn wel de "raw" artiesten die ik tegenwoordig nog kan waarderen (op enkele na).

Oké, toch wel aanwezig. M'n ruggengraat liet me weer in de steek vrijdag nacht :huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 nov 2018 17:58 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Looike schreef:
Haha, ik kom zelf niet uit Vught ofzo, woon in Den Bosch en kom uit Best. Ken Vught naast mn werk niet supergoed eigenlijk. Ken vrijwel alleen dat zorgpark Voorburg (waar ik werk), en wat algemene dingen in het centrum enzo.
Maar goed, beetje offtopic dit xd


Waar werk je dan :P? Heb op Herlaarhof en NK gewerkt :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 nov 2018 19:15 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

tommeh schreef:
Looike schreef:
Haha, ik kom zelf niet uit Vught ofzo, woon in Den Bosch en kom uit Best. Ken Vught naast mn werk niet supergoed eigenlijk. Ken vrijwel alleen dat zorgpark Voorburg (waar ik werk), en wat algemene dingen in het centrum enzo.
Maar goed, beetje offtopic dit xd


Waar werk je dan :P? Heb op Herlaarhof en NK gewerkt :D

`
Ik werk bij Cello haha, dat ligt echt naast NK
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 nov 2018 22:09 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Remi schreef:
Ik zat er aan te denken om hier nog even heen te gaan maar ik moet zaterdag nog voetballen dus ben er sowieso pas na 7 uur, normaal gesproken. Het was te verwachten dat MYST en Clockartz dan al geweest waren.
Tegen het einde van de week nog maar eens bekijken maar ik verwacht hem te skippen. Wel jammer, ben er een paar jaar geleden eens geweest en vond het wel tof toen.


Gewoon gaan maat, gezellig! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2018 04:31 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Echt een prima feest gehad hier! Het was wel wat warm, maar dat mocht de pret niet drukken.

De meeste setjes waren echt enorm genieten! Vooral die van Delete, wat een kicks vlogen er om je oren zeg. Op dit geluidsysteem vond ik ze er ook heel lekker doorkomen (mits je ergens vooraan stond, achteraan kwam de bass er totaal niet door) Maar toen kwam Payback. Geen enkele plaat uit dat album is zo goed ontvangen door het publiek als Payback, en dan besluit ie 'm te veranderen... Zo jammer. Ik vond het verre van een verbetering. Daarnaast was dat ergens toch wel de plaat waar ik me het meest op had verheugd, en nu was het echt helemaal kut eigenlijk. Doodde voor mij de vibe ook wel een beetje waardoor ik daarna eigenlijk een beetje klaar was met het feest. (Ook dankzij mijn lichaam trouwens)
Ik snap dat je soms een plaat wat aanpast om hem wat beter te laten klinken, maar Payback had ie echt zo moeten laten naar mijn mening.

Maar goed, verder echt een leuke dag gehad :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2018 11:30 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Leuk feest gehad.

In het begin kwam ik wat traag op gang. Ik moest toch echt wennen aan het volk, wat een ongemakkelijke bedoeling met momenten. Uiteindelijk wel positief dat de sfeer er goed in zat, ongeacht de manier waarop mensen los gaan.

Dikke pluspunten voor het geluid, wat ramde die kicks door de zaal!! Niet normaal tijdens Delete, die z'n set kwam perfect tot zen recht. Een uur lang met een grote smile op m'n gezicht uit men naad staan klappen. Wat een genot.
Stond naast een jonge gast dat Delete voor de eerste keer live hoorde draaien, die wist niet wat 'ie hoorde. Prachtig om te zien.

Was bang dat ik voor Delete en Rooler zou inkakken door Malice en Rebelion wat totaal niet mijn ding is. Daardoor m'n verstand in de locker gaan leggen en hersenloos meegegaan met de massa. Moet eerlijk bekennen dat ik mij fantastisch heb geamuseerd haha :P Tof dat Rebelion 'Genox - Inhuman' erbij pakte btw.

++ Clockartz die 'Zanza Labs - Control Your Mind' er nog eens opgooide.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2018 17:56 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Hele vette dag gehad! Binnen gekomen bij clockartz, wat een genot die setjes van hun. Heerlijk die diversiteit in hun sets. Zou wel graag willen wete nwat het laatste nummer was die ze draaide, jezus die kicks.. :bomb: (EDIT: Clockartz - Prisma :love: :love:
Verder t/m Delete eigenlijk allemaal vette sets, rebelion en rooler vond ik maar niks.
E-force & Regain en D-sturb waren ook gruwelijk zeg

Super sfeer links voor! Ik ga maar eens kijken of ik volgende week ook niet naar REACTiVATE kan :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2018 20:18 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

tommeh schreef:
Zou wel graag willen wete nwat het laatste nummer was die ze draaide, jezus die kicks.. :bomb:

Precies dit!!! Die kicks jezus :drool: :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2018 23:04 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Echt 1 van de slechte feestjes waar ik ooit ben geweest :x

- Slechte sfeer
- Alleen maar kids van 17-18jaar
- Rebelion draaide echt inspiratieloze set
- Veel te weinig ruimte
- Geen lasers >.<

+ Geluid was zeer goed
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 nov 2018 13:03 
 
Artiest
Avatar gebruiker

First time Rebellion for us. Very surprised by the party. Really nice atmosphere and visuals and damn the sound was loud. Still a bit nervous when playing so many new tracks but was nice to see you going mayhem haha.

Tracklist:
1. Bass Modulators – Oxygen (Clockartz Remix)
2. Clockartz – Hypnotized
3. Luna – Bring That Shit Back
4. Chris One & The Machine – Fragments
5. Clockartz – Rockafella (Italian Edit)
6. Zanzalabs – Control The Mind (Clockartz Remix)
7. Ran-D - LFTM
8. Clockartz – The Mask
9. Noisecontrollers – The Spirit Of Hardstyle (NCBM Remix)
10. Ran-D & Clockartz - Victorious (Italian Edit)
11. Donkey Rollers – Fusion Of Sound
12. Builder – Her Voice (Headhunterz Remix)
13. Clockartz – Caged (Italian Edit)
14. Clockartz – INFINITVM
15. Clockartz – Close Your Eyes
16. Clockartz & Malice – Dirty Italy
17. Chris One – Stay
18. The Nasty Boys – Angel (Hardstyle Masterz Cut)
19. Clockartz & Chris One – The Inner Circle (Loudness 2018 OST)
20. Clockartz – Child Of The Devil
21. Clockartz - Prisma
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 nov 2018 13:07 
 
Donateur
Avatar gebruiker

De meningen lopen wat uiteen zie ik :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 nov 2018 13:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
De meningen lopen wat uiteen zie ik :lol:

"Geen lasers" schaar ik onder de "chillruimte niet uitnodigend" minpunten. :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 nov 2018 14:17 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Alm1ghty schreef:
TiMOTHYb schreef:
De meningen lopen wat uiteen zie ik :lol:

"Geen lasers" schaar ik onder de "chillruimte niet uitnodigend" minpunten. :lol:


Wel een verschil chill area is een extraatje maar geen lasers op een indoor feest...
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 nov 2018 15:46 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Prima feest gehad, niet heel bijzonder maar toch goed vermaakt!
Kwamen binnen tijdens Clockartz die echt een prima set draaide (laatste nummer, Clockartz - Prisma inderdaad! :drool: ) de setjes van Frequencerz vs Rejecta en Regain vs Eforce waren niet echt bijzonder. Killshot vs Act of Rage denk wel het minste setje van de avond. D-Sturb draaide erg goed. Malice een half uurtje, beter dan verwacht door het dikke geluid wat ze bij Rebellion hadden. Delete set van de avond :cool: tijdens Rebelion wat gaan eten, niet veel van meegekregen. Tot 00:50 Rooler meegepakt en toen richting de auto gelopen.

Ben tot nu toe elke editie geweest maar vond het dit jaar toch wel echt een stuk drukker dan voorgaande jaren. Helemaal vooraan had je wel wat ruimte maar verder stond de zaal echt te vol. Sfeer was daardoor ook niet heel goed. Best zonde! Ben benieuwd naar Reactivate volgende week met dit geluid :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 nov 2018 15:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

We hebben laserkicks tegenwoordig als vervanger.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 nov 2018 17:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Clockartz schreef:
Tracklist:
3. Luna – Bring That Shit Back


:worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 nov 2018 17:21 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Alm1ghty schreef:
TiMOTHYb schreef:
De meningen lopen wat uiteen zie ik :lol:

"Geen lasers" schaar ik onder de "chillruimte niet uitnodigend" minpunten. :lol:

Zou er een moord voor doen als ze eens wat van die overijverige VJ's uitzetten
Vorige  1, 2, 3  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten