Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 nov 2023 22:35 
 
Hardtraxxer

TkTT schreef:
NoobstaR* schreef:
Gisteren geweest. Pak de laatste tijd weinig feestjes meer (dit jaar alleen Dreamfields), maar dit was echt top qua opzet! De rookruimte buiten was drama want koud. Verder alles goed geregeld, kon snel bestellen, eten was top en heel divers. WC’s ook prima beschikbaar! :cool:


Hoe was het qua temperatuur in de tent, zag iets voorbij komen van regen in de tent :)

Plaatselijk wat druppels her en der, maar prima te doen hoor! Qua temperatuur trouwens prima, gok een graad of 22. :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 nov 2023 01:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ook ontzettend goed vermaakt beide dagen! Zoals op de vorige pagina al aangehaald, ontzettend leuk en slim opgezet. Ik ben zeker voorstander van meer van dit soort feesten in deze tijd van het jaar. Ondanks dat ik niet de grootste raw-fanaat ben heb ik me toch erg goed vermaakt op aardig wat sets. Zelf ben ik ook 'pas' 26 maar ik begin ik wel steeds ouder te voeten op dit soort feesten hahaha, wat natuurlijk niet persé erg is want zo zijn we zelf ook begonnen en de sfeer zat er goed in! Voor herhaling vatbaar dus :).
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 nov 2023 08:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ja was ook echt verrast hoe goed de opzet van dit feest werkt. Zat al te grappen naar vrienden "lekker naar een festival in November" maar had wel oprecht een festival gevoel. Ik dacht vtv edat zijn gewoon 2 grote tenten naast elkaar gepleurt, maar met dat middenstuk met die attracties erbij in die eetruimte en die doorzichtige tentdoeken voelde het oprecht als een festival zonder dat je in de kou hoefde te staan haha.

Itt tot Melvinr wel een raw fanaat maar heb het toch enige tijd amper gevolgd en was een kleinnnn beetje huiverig voor wat ik van de muziek zou gaan vinden, Maar eigenlijk alle sets waar ik bij was positief verrast. Ook mede door het enorm goeie geluid denk ik.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 nov 2023 10:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

MelvinFR schreef:
Zelf ben ik ook 'pas' 26 maar ik begin ik wel steeds ouder te voelen op dit soort feesten hahaha, wat natuurlijk niet persé erg is want zo zijn we zelf ook begonnen en de sfeer zat er goed in

Kun je nagaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 nov 2023 11:27 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Heb het feest afgelopen weekend een beetje in de gaten gehouden via de Instagram van Rebellion en moet zeggen dat ik ook echt onder de indruk was van hoe dik het er allemaal uit zag qua productie. Ze hadden nog een filmpje gemaakt vanaf het VIP deck achterin en die tent zag er echt gigantisch uit. Ook die filmpjes van de tussentent zagen er allemaal gigantisch uit en prima geregeld en ook qua show leek alles wel echt heel dik in orde. Op die filmpjes wel veel meuk voorbij horen komen muzikaal gezien, maar ik denk dat ik me best prima had kunnen vermaken als ik hier en daar wat heen en weer zou schipperen tussen de stages. Ben er in 2015 nog eens geweest in die sporthal in Haaren, maar ze zijn toch wel iets gegroeid sindsdien. Mooi man.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 nov 2023 11:34 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

RomanAnthony schreef:
Ben er in 2015 nog eens geweest in die sporthal in Haaren, maar ze zijn toch wel iets gegroeid sindsdien. Mooi man.


Kan me mijn eerste keer Rebellion in 2013 ook nog wel herinneren, toch mooi om te zien hoe de organisatie zo gegroeid is inderdaad :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 nov 2023 13:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mitch schreef:
RomanAnthony schreef:
Ben er in 2015 nog eens geweest in die sporthal in Haaren, maar ze zijn toch wel iets gegroeid sindsdien. Mooi man.


Kan me mijn eerste keer Rebellion in 2013 ook nog wel herinneren, toch mooi om te zien hoe de organisatie zo gegroeid is inderdaad :)

Haha die sporthal. Fusion in 2011 of 12 nog gehad daar. Waren toen de enige die niet uit de buurt kwamen vgm.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 nov 2023 13:30 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Alm1ghty schreef:
Mitch schreef:
RomanAnthony schreef:
Ben er in 2015 nog eens geweest in die sporthal in Haaren, maar ze zijn toch wel iets gegroeid sindsdien. Mooi man.


Kan me mijn eerste keer Rebellion in 2013 ook nog wel herinneren, toch mooi om te zien hoe de organisatie zo gegroeid is inderdaad :)

Haha die sporthal. Fusion in 2011 of 12 nog gehad daar. Waren toen de enige die niet uit de buurt kwamen vgm.


Fusion 2011 haha, daar is het voor mij allemaal begonnen :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 nov 2023 15:20 
 
Hardtraxx Veteran

Alm1ghty schreef:
Mitch schreef:
RomanAnthony schreef:
Ben er in 2015 nog eens geweest in die sporthal in Haaren, maar ze zijn toch wel iets gegroeid sindsdien. Mooi man.


Kan me mijn eerste keer Rebellion in 2013 ook nog wel herinneren, toch mooi om te zien hoe de organisatie zo gegroeid is inderdaad :)

Haha die sporthal. Fusion in 2011 of 12 nog gehad daar. Waren toen de enige die niet uit de buurt kwamen vgm.


Dat was in Oisterwijk volgens mij
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 nov 2023 15:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Adjuzt draaide een plaat waar meermaals het wordt promises in voorkwam. Iemand enig idee welke plaat dat dit is?

Dik feest gehad. Adjuzt, D-Sturb en Mutilator waren de hoogtepunten voor mij. Lichtshow was weer erg vet, al kon het imo niet tippen aan vorig jaar. Fijn dat de kluisjes nu ook binnen waren en niet meer buiten in de kou zoals vorig jaar!
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 nov 2023 15:57 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Svbtwee schreef:
Adjuzt draaide een plaat waar meermaals het wordt promises in voorkwam. Iemand enig idee welke plaat dat dit is?


Hij draaide Dual Damage - Promises, dus denk dat je die bedoelt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 nov 2023 00:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Denkeleda schreef:
Svbtwee schreef:
Adjuzt draaide een plaat waar meermaals het wordt promises in voorkwam. Iemand enig idee welke plaat dat dit is?


Hij draaide Dual Damage - Promises, dus denk dat je die bedoelt.

Jep dat is hem, thanks!
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 dec 2023 18:08 
 
Organisator
Avatar gebruiker

Ongelezen bericht Geplaatst op 07 dec 2023 20:16 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

diikke aftermovie geworden
Vorige  1, 2, 3
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten