Gvd zin in gvd. Gvd sowieso huilende mensen, gvd hopelijk mooi weer mooi despo in de klauwen LET'S GAAN NEVEN
Who was there
Nobody has said they're going yet.
Related topics
Active topics in Feesten
Moderators
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
-
PHardtraxx Veteran
- 13099 posts member since 2015
- last seen Jan 2025
Waar ik wel benieuwd naar ben; zal het in een tent zijn zoals Rebirth altijd is of, gezien het tijdstip, een fijne buitenstage?
Beetje Dansen, waar het mee in samenwerking is, was sowieso een buitenstage vorige editie View on YouTubewrote:Waar ik wel benieuwd naar ben; zal het in een tent zijn zoals Rebirth altijd is of, gezien het tijdstip, een fijne buitenstage?
Hier zie je beetje hoe dat opgezet was. Dus tropisch shirtje aan en claro's en perzikwijn harken de hele dag
Via Facebook van Rebirth een bericht gehad dat het een buitenstage zal zijnwrote:Waar ik wel benieuwd naar ben; zal het in een tent zijn zoals Rebirth altijd is of, gezien het tijdstip, een fijne buitenstage?
!!!!!!!!!wrote:Via Facebook van Rebirth een bericht gehad dat het een buitenstage zal zijnwrote:Waar ik wel benieuwd naar ben; zal het in een tent zijn zoals Rebirth altijd is of, gezien het tijdstip, een fijne buitenstage?![]()
![]()
Helemaal goud dit. Jezus jongens ik heb hier zin in hey.
Lees dit gaat dus helemaal fout. Gelukkig zijn er dan geen tentpalen, scheelt weer.wrote:Beetje Dansen, waar het mee in samenwerking is, was sowieso een buitenstage vorige editie View on YouTubewrote:Waar ik wel benieuwd naar ben; zal het in een tent zijn zoals Rebirth altijd is of, gezien het tijdstip, een fijne buitenstage?
Hier zie je beetje hoe dat opgezet was. Dus tropisch shirtje aan en claro's en perzikwijn harken de hele dag
Beetje Dansen mss ook wel bij. Het is dan tenslotte toch weekend hé.
Van ogenschijnlijk weer een zomer zonder feestjes, naar 4 feestjes in iets meer dan een maand. Hier ook aanwezig 
Haha ik had mezelf zo voorgenomen om een hoop te skippen en er deze zomer max drie uit te kiezen...wrote:Van ogenschijnlijk weer een zomer zonder feestjes, naar 4 feestjes in iets meer dan een maand. Hier ook aanwezig
mission failed
In other news, maandag waarschijnlijk organisatie dag op werk dus geen lessen. Dus maximaal gestrekt erin rammen vanaf 14:00wrote:Lees dit gaat dus helemaal fout. Gelukkig zijn er dan geen tentpalen, scheelt weer.wrote:Beetje Dansen, waar het mee in samenwerking is, was sowieso een buitenstage vorige editie View on YouTubewrote:Waar ik wel benieuwd naar ben; zal het in een tent zijn zoals Rebirth altijd is of, gezien het tijdstip, een fijne buitenstage?
Kijk nu al uit naar het beeldmateriaal.
Hier ga ik ook wel voor, ja.wrote:Dus maximaal gestrekt erin rammen vanaf 14:00
Sluit ik me bij aan, dag erna al vrijgevraagd!wrote:Hier ga ik ook wel voor, ja.wrote:Dus maximaal gestrekt erin rammen vanaf 14:00
Idem hier, de volgende dag vrij geregeld en een overnachting in de buurt geboekt. Volgieten.wrote:Hier ga ik ook wel voor, ja.wrote:Dus maximaal gestrekt erin rammen vanaf 14:00
G'dumme wat een prachtig nieuws!!wrote:Via Facebook van Rebirth een bericht gehad dat het een buitenstage zal zijnwrote:Waar ik wel benieuwd naar ben; zal het in een tent zijn zoals Rebirth altijd is of, gezien het tijdstip, een fijne buitenstage?![]()
![]()
Ik doe ook meewrote:Sluit ik me bij aan, dag erna al vrijgevraagd!wrote:Hier ga ik ook wel voor, ja.wrote:Dus maximaal gestrekt erin rammen vanaf 14:00
Hmm. Nog even informatie inwinnen v.w.b. het testen. Ik zit dat weekend in de Ardennen, maar overweeg om zondagochtend terug te rijden en rechtstreeks naar dit feestje. Ik zou dan onderweg nog wel even (in bijvoorbeeld Tilburg) een test moeten doen. Maar als de uitslag bijvoorbeeld een uurtje of 5 op zich laat wachten, dan ga ik dit natuurlijk niet doen.
Afgelopen zaterdag hadden we ons laten testen, daarna een koffie besteld op het terras pal naast de teststraat en toen we zaten kreeg ik de uitslag alwrote:Hmm. Nog even informatie inwinnen v.w.b. het testen. Ik zit dat weekend in de Ardennen, maar overweeg om zondagochtend terug te rijden en rechtstreeks naar dit feestje. Ik zou dan onderweg nog wel even (in bijvoorbeeld Tilburg) een test moeten doen. Maar als de uitslag bijvoorbeeld een uurtje of 5 op zich laat wachten, dan ga ik dit natuurlijk niet doen.
Uitslagen voor Testen voor Toegang zijn inderdaad binnen het uur terug te vinden in je mail/de Coronacheck app. Volgens mij gebruiken ze hier ook geen PCR testen maar door de overheid gecertificeerde sneltesten.
Vanavond 19:00 extra kaartverkoop
Meevallertje dat dat zó snel gaat. Ik neem het mij in mijn uiteindelijke beslissing (voordat ik niet meer terug kan krabbelen @Remi).
Ik denk dat het stiekem al lang besloten is...
Waar lees je dit? kan er zelf niks over terugvindenwrote:Vanavond 19:00 extra kaartverkoop