Who was there

Nobody yet
Nobody has said they're going yet.

Active topics in Feesten

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 4 hours ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 13 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 13 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 6 days ago
Past

REAWAKE Festival

Time
Price
€34,50 (excl. fee)
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
P
Hardtraxx Veteran
13099 posts member since 2015
last seen Jan 2025
Gvd zin in gvd. Gvd sowieso huilende mensen, gvd hopelijk mooi weer mooi despo in de klauwen LET'S GAAN NEVEN
Hardtraxxer
123 posts member since 2013
last seen Jun 2026
Waar ik wel benieuwd naar ben; zal het in een tent zijn zoals Rebirth altijd is of, gezien het tijdstip, een fijne buitenstage?
Hardtraxx Veteran
5116 posts member since 2017
last seen 15 hours ago
Erwiet wrote:Waar ik wel benieuwd naar ben; zal het in een tent zijn zoals Rebirth altijd is of, gezien het tijdstip, een fijne buitenstage?
Beetje Dansen, waar het mee in samenwerking is, was sowieso een buitenstage vorige editie View on YouTube

Hier zie je beetje hoe dat opgezet was. Dus tropisch shirtje aan en claro's en perzikwijn harken de hele dag (L)
Hardtraxx Addict
1442 posts member since 2012
last seen 26 days ago
Erwiet wrote:Waar ik wel benieuwd naar ben; zal het in een tent zijn zoals Rebirth altijd is of, gezien het tijdstip, een fijne buitenstage?
Via Facebook van Rebirth een bericht gehad dat het een buitenstage zal zijn :love: :love: :woot:
Hardtraxx Veteran
8198 posts member since 2014
tommeh wrote:
Via Facebook van Rebirth een bericht gehad dat het een buitenstage zal zijn :love: :love: :woot:
!!!!!!!!!

Helemaal goud dit. Jezus jongens ik heb hier zin in hey.
Hardtraxx Elite
2653 posts member since 2014
last seen 8 hours ago
Hekzitter wrote:
Beetje Dansen, waar het mee in samenwerking is, was sowieso een buitenstage vorige editie View on YouTube

Hier zie je beetje hoe dat opgezet was. Dus tropisch shirtje aan en claro's en perzikwijn harken de hele dag (L)
Lees dit gaat dus helemaal fout. Gelukkig zijn er dan geen tentpalen, scheelt weer.
Hardtraxx Veteran
3485 posts member since 2017
last seen 8 hours ago
Beetje Dansen mss ook wel bij. Het is dan tenslotte toch weekend hé.
Hardtraxx Veteran
3892 posts member since 2013
last seen 13 hours ago
Van ogenschijnlijk weer een zomer zonder feestjes, naar 4 feestjes in iets meer dan een maand. Hier ook aanwezig :P
Hardtraxx Addict
last seen 26 days ago
Fantazoo wrote:Van ogenschijnlijk weer een zomer zonder feestjes, naar 4 feestjes in iets meer dan een maand. Hier ook aanwezig :P
Haha ik had mezelf zo voorgenomen om een hoop te skippen en er deze zomer max drie uit te kiezen...
mission failed
Hardtraxx Veteran
5116 posts member since 2017
last seen 15 hours ago
Lennard95 wrote:
Hekzitter wrote:

Lees dit gaat dus helemaal fout. Gelukkig zijn er dan geen tentpalen, scheelt weer.
In other news, maandag waarschijnlijk organisatie dag op werk dus geen lessen. Dus maximaal gestrekt erin rammen vanaf 14:00 :beer:
Hardtraxx Veteran
5200 posts member since 2009
last seen 21 days ago
Kijk nu al uit naar het beeldmateriaal.
Hardtraxx Veteran
5462 posts member since 2012
last seen 1 day ago
Hekzitter wrote:Dus maximaal gestrekt erin rammen vanaf 14:00 :beer:
Hier ga ik ook wel voor, ja.
Hardtraxx Veteran
last seen 13 hours ago
Remi wrote:
Sluit ik me bij aan, dag erna al vrijgevraagd! :beer:
Hardtraxxer
394 posts member since 2017
last seen 20 days ago
Remi wrote:
Idem hier, de volgende dag vrij geregeld en een overnachting in de buurt geboekt. Volgieten. :beer:
Hardtraxxer
123 posts member since 2013
last seen Jun 2026
tommeh wrote:
G'dumme wat een prachtig nieuws!! :thumbsup:
Hardtraxxer
214 posts member since 2017
last seen Nov 2025
Fantazoo wrote:
Remi wrote:
Sluit ik me bij aan, dag erna al vrijgevraagd! :beer:
Ik doe ook mee :thumbsup:
Hardtraxx Elite
2817 posts member since 2013
last seen Jul 2026
Hmm. Nog even informatie inwinnen v.w.b. het testen. Ik zit dat weekend in de Ardennen, maar overweeg om zondagochtend terug te rijden en rechtstreeks naar dit feestje. Ik zou dan onderweg nog wel even (in bijvoorbeeld Tilburg) een test moeten doen. Maar als de uitslag bijvoorbeeld een uurtje of 5 op zich laat wachten, dan ga ik dit natuurlijk niet doen.
Hardtraxx Elite
2613 posts member since 2015
last seen Jun 2026
Normaal uitslag binnen het uur.
Hardtraxx Addict
last seen 26 days ago
RomanAnthony wrote:Hmm. Nog even informatie inwinnen v.w.b. het testen. Ik zit dat weekend in de Ardennen, maar overweeg om zondagochtend terug te rijden en rechtstreeks naar dit feestje. Ik zou dan onderweg nog wel even (in bijvoorbeeld Tilburg) een test moeten doen. Maar als de uitslag bijvoorbeeld een uurtje of 5 op zich laat wachten, dan ga ik dit natuurlijk niet doen.
Afgelopen zaterdag hadden we ons laten testen, daarna een koffie besteld op het terras pal naast de teststraat en toen we zaten kreeg ik de uitslag al :)
Hardtraxx Veteran
last seen 13 hours ago
Uitslagen voor Testen voor Toegang zijn inderdaad binnen het uur terug te vinden in je mail/de Coronacheck app. Volgens mij gebruiken ze hier ook geen PCR testen maar door de overheid gecertificeerde sneltesten.
Hardtraxx Addict
last seen 26 days ago
Vanavond 19:00 extra kaartverkoop
Hardtraxx Elite
2817 posts member since 2013
last seen Jul 2026
Meevallertje dat dat zó snel gaat. Ik neem het mij in mijn uiteindelijke beslissing (voordat ik niet meer terug kan krabbelen @Remi).
Hardtraxx Veteran
5462 posts member since 2012
last seen 1 day ago
Ik denk dat het stiekem al lang besloten is...
Hardtraxxer
733 posts member since 2017
last seen Dec 2024
tommeh wrote:Vanavond 19:00 extra kaartverkoop
Waar lees je dit? kan er zelf niks over terugvinden
Hardtraxx Newbie
46 posts member since 2019
last seen Dec 2025
Danny Phantom wrote:Waar lees je dit? kan er zelf niks over terugvinden
Mensen die zich hebben ingeschreven op de waiting list hebben hier een mailtje voor gekregen!