Who was there

Nobody yet
Nobody has said they're going yet.

Active topics in Feesten

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 4 hours ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 13 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 13 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 6 days ago
Past

REAWAKE Festival

Time
Price
€34,50 (excl. fee)
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
Hardtraxx Veteran
7886 posts member since 2017
last seen 4 hours ago
Ook aanwezig, zin in :yay: ! Met name heel benieuwd naar Alleviate :D
Hardtraxx Addict
1055 posts member since 2019
last seen 18 days ago
Maandag vrij, dus zondag maar weer even gestrekt been erin om de post-Defqon depressie verder weg te werken :thumbup:
Hardtraxx Veteran
3485 posts member since 2017
last seen 8 hours ago
Vandaag even gaan kijken bij de opbouw en hebben een leuke meezinger uitgekozen in het geval van een valse bingo.

View on YouTube
Hardtraxx Elite
2653 posts member since 2014
last seen 8 hours ago
Zin in! Ik ga denk ik wel na DBSTF weg want moet maandag weer werken en heb niks met Vertile en D-sturb.
Hardtraxxer
240 posts member since 2018
last seen 15 hours ago
Toch wel zin in dit feestje! Maandag weer werken maar toch pas na D-Sturb weg want heb wel wat met Vertile & D-Sturb
Hardtraxx Veteran
4489 posts member since 2016
last seen 24 days ago
Lennard95 wrote:Zin in! Ik ga denk ik wel na DBSTF weg want moet maandag weer werken en heb niks met Vertile en D-sturb.
Dit
Hardtraxxer
834 posts member since 2014
last seen 1 day ago
Zin in! Pas weg na D-Sturb want vakantie is begonnen en heb met zowel Vertile als D-Sturb iets.
U
Hardtraxx Veteran
4743 posts member since 2012
last seen 15 days ago
LucG wrote:Toch wel zin in dit feestje! Maandag weer werken maar toch pas na D-Sturb weg want heb wel wat met Vertile & D-Sturb
:)
Hardtraxx Addict
1049 posts member since 2011
last seen Apr 2024
Zin in! Pas weg na D-Sturb want weekend is nog niet voorbij en heb met zowel Vertile als D-Sturb iets.
Hardtraxx Veteran
5116 posts member since 2017
last seen 15 hours ago
Zin in! Pas weg na de after van de after van de after want leraren leef is vakantie.
Hardtraxxer
last seen 1 day ago
Wat moet ik me eigenlijk voorstellen van een hardstyle bingo? iemand een idee?
Hardtraxx Elite
2714 posts member since 2008
last seen 17 days ago
Zin innnn :yay: :yay:
Verwacht jullie allemaal om 15.00 uur in Area 2! :P
Hardtraxx Elite
2817 posts member since 2013
last seen Jul 2026
RomanAnthony wrote:
makrooy wrote:Helaas afwezig. Defqon heeft me gevloerd met een flinke griep (hoe ik nog steeds geen corona heb is me een raadsel).
Ja ik zit hier ook nog niet bepaald okselfris achter mijn laptop. Wordt zondagochtend even zien hoe mijn pet staat en dan wellicht (hopelijk) de eerste uurtjes even komen kijken. Voor €20 per kaart valt er op Ticketswap helaas ook niet meer zo veel uit te halen dus we zien het zondag wel.
Na al 2 weken grotendeels plat te hebben gelegen toch maar proberen vandaag omdat ik het wel beu ben thuis. Kijken hoe lang het gaat lukken want er is weinig energie te vinden maar hoop er in ieder geval al 2 tot 6 even te zijn doeeeeeei.
Hardtraxx Veteran
3485 posts member since 2017
last seen 8 hours ago
Scotty018 wrote:Wat moet ik me eigenlijk voorstellen van een hardstyle bingo? iemand een idee?
Er worden bingokaarten uitgedeeld met daarop namen van tracks. Als je een nummer voorbij hoort komen streep je die af en bij een vol kaartje is het bingo.
H
Hardtraxx Elite
2954 posts member since 2013
last seen Jul 2026
Moker brak maar de zin is aanwezig.
Hardtraxxer
last seen 1 day ago
Mark With A Tarrel wrote:
Scotty018 wrote:Wat moet ik me eigenlijk voorstellen van een hardstyle bingo? iemand een idee?
Er worden bingokaarten uitgedeeld met daarop namen van tracks. Als je een nummer voorbij hoort komen streep je die af en bij een vol kaartje is het bingo.
Eigenlijk heel logisch :D
Artiest
947 posts member since 2010
last seen Jul 2025
Zin in verdomme! :yay: Tot straks allemaal!
Hardtraxx Veteran
5671 posts member since 2013
last seen Aug 2024
Jay Reeve wrote:Zin in verdomme! :yay: Tot straks allemaal!
Hopppaaaaaaaa met twee gestrekte benen hierin vandaag
Hardtraxx Veteran
7456 posts member since 2011
last seen 24 days ago
Kom eens door met de tussentijdse feedback!
Hardtraxx Addict
1055 posts member since 2019
last seen 18 days ago
Ja ik vind het echt top. Goede sfeer, gezellige aankleding en hoef nergens lang te wachten in de rij.

Zijn veel jonge mensen die schoolvakantie hebben, maar die maken wel sfeer en gaan lekker uit hun plaat. Je hoort mij dus zeker niet klagen, top! :yes: .
Hardtraxx Veteran
last seen 24 days ago
Op tijd naar huis gegaan omdat ik merkte dat ik nog niet helemaal hersteld ben van een operatie een paar weken geleden.

Desalniettemin mooi feestje, topsets van Envine, Galactixx, Jay Reeve en Bfront/Adrenalize.

Goeie sfeer, snelle bars, genoeg wc's, alleen van die tyfus nevelkraantjes waardoor je geen flesjes kan vullen :thumbdown:

En nog een bijzondere vermelding voor Avelliate :loving: geweldig vermaakt daar
Hardtraxx Veteran
7886 posts member since 2017
last seen 4 hours ago
Echt een top dag gehad! In mijn eentje op die fiets hier naartoe geweest, maar alleen gaan bevalt me heel goed. Geeft zo veel vrijheid en ter plekke ontmoet je toch wel mensen om een dansje mee te doen.

Gezellig kleinschalig festival, leuke aankleding, vriendelijk personeel, de hele dag een goede sfeer en vooral een hele hoop goede muziek. Dit was muzikaal echt goed. Lekker veel wat oudere euforisch platen gehoord over de hele dag.
ULTIMO wrote:Top sets van Envine, Galactixx, Jay Reeve en Bfront/Adrenalize.
Hier helemaal mee eens!
ULTIMO wrote:En nog een bijzondere vermelding voor Avelliate :loving: geweldig vermaakt daar
Set van de dag voor mij. Maximaal genoten :loving:. De sfeer daar vooraan was ook echt top!
Hardtraxx Veteran
9476 posts member since 2011
last seen Jan 2026
Van 18:00 tot 21:00 binnen geweest (moest daarvoor en erna bij de pendelbus werken) en heb me prima vermaakt! Megaveel jonge mensen, maar de sfeer zat er zeer goed in en weinig tot geen irritante lui gezien. Vdk gehalte was wel echt bizar hoog maar dat zal wel met de leeftijd te maken hebben haha, geen last van gehad of zo verder dus helemaal prima.
Hardtraxxer
293 posts member since 2019
last seen Nov 2025
ULTIMO wrote: Desalniettemin mooi feestje, topsets van Envine, Galactixx, Jay Reeve en Bfront/Adrenalize.

Goeie sfeer, snelle bars, genoeg wc's, alleen van die tyfus nevelkraantjes waardoor je geen flesjes kan vullen :thumbdown:

En nog een bijzondere vermelding voor Avelliate :loving: geweldig vermaakt daar
Hier sluit ik me bij aan. Heb me prima vermaakt op een paar kleine ergernissen na. Klasse dat Avelliate lekkere onbekende euforische knallers erop gooide.
Hardtraxx Veteran
last seen 24 days ago
Fuzzylogic wrote:Vdk gehalte was wel echt bizar hoog maar dat zal wel met de leeftijd te maken hebben haha, geen last van gehad of zo verder dus helemaal prima.

Nou inderdaad, goeiendag hé. Dacht dat 't aan mij lag