Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 dec 2019 02:02 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Hekzitter schreef:
Mark With A Tarrel schreef:
Hekzitter schreef:

Dat merkte ik ook al op... Heel bijzonder. Wellicht door de nieuw locatie ofzo. Snap sowieso de keuze niet om daar naartoe te gaan...


Omdat de gymzaal gesloopt is wellicht? :P


Is beekdal gesloopt ja? Dacht dat ze wel een vervangende hal daarvoor gemaakt hadden eerlijk gezegd. :x


Komen huizen voor terug, toevallig was m'n zusje gaan kijken om daar een kavel te kopen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 dec 2019 10:43 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Zijn inderdaad even gaan kijken, maar waren toch niet overtuigd :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 dec 2019 11:59 
 
Organisator
Avatar gebruiker

Hekzitter schreef:
Mark With A Tarrel schreef:
Hekzitter schreef:

Dat merkte ik ook al op... Heel bijzonder. Wellicht door de nieuw locatie ofzo. Snap sowieso de keuze niet om daar naartoe te gaan...


Omdat de gymzaal gesloopt is wellicht? :P


Is beekdal gesloopt ja? Dacht dat ze wel een vervangende hal daarvoor gemaakt hadden eerlijk gezegd. :x

Klopt, alleen dan moeten ze tijdens de bouw wel rekening houden met de benodigde nooddeuren :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 dec 2019 12:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
Zijn inderdaad even gaan kijken, maar waren toch niet overtuigd :cool:


*flashback naar de keer dat je Ramon zijn vriendin lastig viel op zoek naar een homo-ontmoetingsplek en je je sokken en strap-on vergeten was.*

Deze keer samen met je begeleidster op zoek naar een woning voor je begeleid wonen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 dec 2019 12:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rebirth Events schreef:
Klopt, alleen dan moeten ze tijdens de bouw wel rekening houden met de benodigde nooddeuren :/


Aah, kunnen jullie niet aanschuiven aan de onderhandel tafel over het bestemmingsplan? :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 dec 2019 14:56 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Hahahah, ze weet niet dat ik op internet zit dus ik weet niet hoelang ik........
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 dec 2019 15:05 
 
Hardtraxxer

Aftermovie online! ;)

Vorige  1, 2, 3
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten