Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 nov 2018 19:54 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik ben er zelf niet bij, maar van Crypsis live naar D-block klinkt toch wel als een stapje terug qua stampwerk
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 nov 2018 20:06 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

broodjebeenham schreef:
Ik ben er zelf niet bij, maar van Crypsis live naar D-block klinkt toch wel als een stapje terug qua stampwerk

Klein beetje maar. Al denk ik wel dat dbstf genoeg drive en tempo in hun set kunnen stoppen. Scheelt al de helft.

en openen met shiverz
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 nov 2018 21:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

DBSTF idd op een vreemd tijdstip. Wel het perfecte moment om eens een harder setje neer te zetten natuurlijk. Platen als; In Other Wordz, Rock Diz, Madhouse en Anger (Original Mix) om er maar een paar te noemen. Uiteraard mag Shiverz ook niet ontbreken!!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 nov 2018 23:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Classics timetable, vroeger kon dat gewoon.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 nov 2018 13:03 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Uurtje of 4 binnen en hopen dat de vriendin het trekt tot één uur. Wat dat betreft is het wel een gelukje dat Crypsis ietsje eerder staat. Die wil ik echt niet missen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 nov 2018 13:15 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Helicaze schreef:
DBSTF idd op een vreemd tijdstip. Wel het perfecte moment om eens een harder setje neer te zetten natuurlijk. Platen als; In Other Wordz, Rock Diz, Madhouse en Anger (Original Mix) om er maar een paar te noemen. Uiteraard mag Shiverz ook niet ontbreken!!!

In het verleden ook vaak op dit soort taferelen gehoopt, maar uiteindelijk sta je om 2300 toch weer lekker naar MMA te luisteren. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 nov 2018 18:39 
 
Hardtraxxer

Heerlijke timetable! Ik vind het juist heel fijn om DBSTF nog zo laat te horen! Lekkere melodieuze Hardstyle. Josh & Wesz ook prima tijdstip! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 nov 2018 13:45 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Die artwork ziet er trouwens echt supervet uit :love: . Van die kleine dingetjes die een feest/organisatie kunnen onderscheiden en het een beter geheel maken, fijn dat hier tijd en moeite in wordt gestoken :thumbsup:

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2018 19:03 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Geluid was echt kneiterhard op Rebellion, toch maar eens kijken of we hier ook naar toe kunnen. Geluid + sfeer zal ongekend zijn :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 nov 2018 11:14 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

tommeh schreef:
Geluid was echt kneiterhard op Rebellion, toch maar eens kijken of we hier ook naar toe kunnen. Geluid + sfeer zal ongekend zijn :cool:

Oeh, ik ben heel benieuwd! :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 nov 2018 11:12 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Helicaze schreef:
DBSTF idd op een vreemd tijdstip. Wel het perfecte moment om eens een harder setje neer te zetten natuurlijk. Platen als; In Other Wordz, Rock Diz, Madhouse en Anger (Original Mix) om er maar een paar te noemen. Uiteraard mag Shiverz ook niet ontbreken!!!

Al zou ik het wel erg zonde vinden want hun classic euforische platen zijn stuk voor stuk goud
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 nov 2018 12:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

tommeh schreef:
sfeer zal ongekend zijn :cool:

Helemaal tijdens Shiverz. :worship: WAT. EEN. SFEeeEEeeEEEEER.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 nov 2018 13:41 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

No Shiverz no party, ouwe.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 nov 2018 18:59 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Shiverz of ik kom niet,.. tot morgen :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 dec 2018 11:59 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Flinke kater maar mega veel zin in! Vanaf 14:00 aanwezig :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 dec 2018 13:39 
 
Hardtraxx Veteran

Hier ook maar even een dansje doen straks :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 dec 2018 15:09 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Erg vermaakt, weer veel heerlijke classics gehoord. Wat kun je toch heerlijk meeblehren op sommige platen xd D-Block & S-Te-Fan alsnog set van de dag, ondanks tijdstip.
Vond het helaas wel erg hinderlijk dat er nauwelijks drive zat in sommige setjes. Het leek soms wel 150 bpm strak met intro en outro.. >.<
Geluid goed! :bomb:

Verder deed de beveiliging wel enorm goed zijn best zeg, om de 10 minuten liepen er wel 3 voor me door en hoorde van vrienden dat er verschillende mensen nogmaals gefouilleerd/gepakt zijn eenmaal binnen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 dec 2018 16:03 
 
Hardtraxxer

Vanaf crypsis werd het minder, vond ik. Beter draait hij gewoon een dj set trouwens. Geluid was idd erg goed en ook af en toe paar plaatjes die je niet iedere week hoort op een classic feest.

Tim889 bedankt voor de inzet. Goed gestreden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 dec 2018 16:08 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Erg goed vermaakt hier! Geluid was net als vorige week erg goed. Josh en Wesz en D-Block & S-Te-Fan setjes van de avond!
Wel enorm veel nummers meerdere keren gehoord, maar dat was hier niet zo erg vond ik.
Beveiliging deed inderdaad enorm hun best, een vriend en ik allebei meegenomen en zag ze letterljk om de 15-30 minuten langslopen. Dit was vorige week bij Rebellion totaal niet, maar het waren wel dezelfde beveiligers als toen.. :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 dec 2018 16:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vond dit persoonlijk een mindere vanwege de sfeer. Leek wel alsof de helft van het publiek geen idee meer had op welk feest ze stonden. Dieptepunt was toen 2 knuffelende dronken/vdk idioten alles en iedereen opzij begonnen te duwen. Een vriendin van mij was net op dat moment haar veters aan het strikken en ik zag die kerels natuurlijk al van ver afkomen. Ik wou hun aan de kant duwen zodat ze niet tegen haar gingen botsen, maar nu leek het alsof ik hun dus op de grond had geduwd, want ze vielen alsnog over haar. Ging heel die doorgesnoven groep dus vechten met ons... Gelukkig bleef het bij wat duw en trekwerk, maar jezus waar ben je dan in Godsnaam mee bezig... Wij even als volwassen mensen maar ergens anders gaan staan, want zij bleven irritant doen.

Nog geen halfuur later zag ik een jongen met een bierhouder met 8 biertjes op door het publiek lopen. Stoot iemand tegen hem, waardoor er twee biertjes over iemand vielen. Dan denk je "ja, oke, sorry en weer verder", maar nee hoor, schopt er dus gewoon iemand die 6 andere biertjes uit die jongen zijn handen, waardoor er anderhalve liter aan pils door de zaal gekatapulteerd werd. Uiteraard gingen er andere groepen die in de buurt stonden weer verhaal halen bij die asociale kids, met bijhorende boze gezichten.

Maargoed, buiten al die ellende werden er hier en daar wel schitterende platen gedraaid. Psyko Punkz die opent met Activator - Everything en Profite - Split Second. Digital Punk die EINDELIJK nog eens Dark Symphony erbij pakt. Verder nog Pounding Senses, 2 versies van Black (Showtek en Max Enforcer als ik het mij goed herinner), Fusion Of Sound, Face The Enemy, Pump It Loud 2006, Be Amazed, enzovoort. Halfweg Crypsis zijn we rechts vooraan gaan staan waar er wat meer ruimte was. +1 voor het stampwerk en de sfeer daar.

++ Leuke onverwachte plaatjes tussendoor
+ Gratis parking
+ Vriendelijk en snel personeel aan de bar
+ Lorenz die na een jaar nog eens een feestje meegepakt heeft <3

-- Droeftoeters / Sfeer op sommige momenten
- Frontliner die Nobody Said it Was Easy draait voor Max Enforcer, joepie hoor!
- Mixwerk Frontliner en Max Enforcer
- Traag mixwerk Technoboy (12/13 platen per uur denk ik)
- Platen die 2 of zelfs 3 keer werden gedraaid
- Eten en de prijs daarvan. Hamburgers waren een droog broodje met een stuk vlees (geen groenten) en friet was 2 munten (5,80 Euro)

Volgend jaar ben ik hier waarschijnlijk niet meer aanwezig of de line-up moet echt heeeeeel erg goed zijn. Best jammer, want qua afstand was dit één van de meest gunstige feestjes voor ons.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 dec 2018 16:54 
 
Hardtraxxer

Niet gek toch dat de helft geen idee heeft? Een boerendorpsfeest in de lokale gymzaal.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 dec 2018 17:09 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

niels87 schreef:
Niet gek toch dat de helft geen idee heeft? Een boerendorpsfeest in de lokale gymzaal.


In de lokaliteit moet je het geen idee hebben niet zo zeer zoeken. Mijn inziens is de regio enorm (classic) hardstyle minded. Van de 40 FB vrienden die hierheen gingen kan ik er maar enkele inschatten als niet-classic hardstyle georiënteerd of niet opgegroeid met de oude(re) hardstyle.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 dec 2018 17:20 
 
Hardtraxxer

Mark With A Tarrel schreef:
niels87 schreef:
Niet gek toch dat de helft geen idee heeft? Een boerendorpsfeest in de lokale gymzaal.


In de lokaliteit moet je het geen idee hebben niet zo zeer zoeken. Mijn inziens is de regio enorm (classic) hardstyle minded. Van de 40 FB vrienden die hierheen gingen kan ik er maar enkele inschatten als niet-classic hardstyle georiënteerd of niet opgegroeid met de oude(re) hardstyle.

Ik bedoel te zeggen dat de kans natuurlijk groot is dat het halve dorp hiervoor uitloopt. Heeft niets te maken met een hardstyle minded regio, wat best zo kan zijn. De dorpelingen of uit dorpen om de hoek stappen op de fiets en hopsakee
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 dec 2018 17:22 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Dat zeker, maar ik vind dat ook wel gezellig. Maar goed, ik ben biased, want ik kom uit de regio.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 dec 2018 17:24 
 
Hardtraxxer

Dus is het op zich niet zo gek dat hier bovengemiddeld veel drinkeliers rondlopen tov een remibder van aankomende zaterdag.
Vorige  1, 2, 3  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten