Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2012 22:40 
 
Hardtraxxer

RawMadness "The Next Episode"

Afbeelding

RawMadness is terug! En met direct al goed nieuws, want we verhuizen van onze oude zweetlocatie in Bredevoort naar een nieuwe, grotere en koelere locatie in Aalten! Zorg dat je dit niet gaat missen en blokkeer 23 februari alvast in je agenda.. info over line-up en tickets volgt snel!

Locatie: Zaal de Driesprong
Adres: Plein zuid 12
7121 EX Aalten

Lineup:

20:00 21:00 No Logic
21:00 22:00 Vitality
22:00 23:00 Vecino
23:00 00:00 Shockerz
00:00 01:00 Dymonic
01:00 02:00 Degos & Re-Done
Mc: Frustrator

http://www.facebook.com/#!/events/291382217640674/
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2012 23:15 
 
Donateur
Avatar gebruiker

2 minuutjes lopen ongeveer .. :) ben benieuwd wat de buren hiervan vinden haha :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2012 23:30 
 
Hardtraxx Veteran

Zag hem al staan, met wat voor line up moet ik rekening houden? Bekende namen, semi-bekende namen, enkel talent?
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2012 00:08 
 
Hardtraxx Veteran

Firetrap schreef:
Zag hem al staan, met wat voor line up moet ik rekening houden? Bekende namen, semi-bekende namen, enkel talent?

Shockerz/Artic/Sasha F zijn al geweest :), en verder inderdaad wat talenten. Vorige keer hadden ze ook nog Lanoz erbij, was meer dan prima :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2012 00:39 
 
Hardtraxx Veteran

Das prima voor iets wat dichtbij is ja :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2012 22:30 
 
Hardtraxx Veteran

Vette shit mensen! Wees erbij :D
Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2012 23:11 
 
Hardtraxx Veteran

Doen we :)!
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 dec 2012 19:41 
 
Hardtraxxer

Firetrap schreef:
Doen we :)!


Gezellig!! :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 dec 2012 20:54 
 
Hardtraxx Veteran

Nog een BBQ van tevoren? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 dec 2012 22:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik ben er bij.

Firetrap schreef:
Nog een BBQ van tevoren? :P

Of weer een gourmetje net als de vorige keer bij mij :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 dec 2012 21:49 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Gaat mooi worden!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 dec 2012 14:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zal fijn zijn als de datum even verwerkt wordt in de titel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 dec 2012 17:13 
 
Hardtraxxer

Daveytl schreef:
Zal fijn zijn als de datum even verwerkt wordt in de titel.


Thnx Davey! ;-)
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 dec 2012 19:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dymonic schreef:
Daveytl schreef:
Zal fijn zijn als de datum even verwerkt wordt in de titel.


Thnx Davey! ;-)

Graag gedaan :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2013 19:13 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Voor een warm-up setje :-) , We hebben er zin in!

hardstyle/pete-rawmadness-warm-up-t33145.html
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2013 19:20 
 
Hardtraxx Veteran

Woei! Duurt niet zo lang meer :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 feb 2013 23:47 
 
Hardtraxx Veteran

Nog maar een weekje! Heb er zin in, woei :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 feb 2013 00:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jurheinen schreef:
Nog maar een weekje! Heb er zin in, woei :yay:

Joepie ik ook :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 feb 2013 18:20 
 
Hardtraxx Veteran

Ook zin, lekker een avondje kloten :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 feb 2013 17:30 
 
Hardtraxx Veteran

Aanwezigg! :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 feb 2013 21:45 
 
Hardtraxxer

Timetable aangepast! :)

Tot zaterdag mensen! xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 feb 2013 22:47 
 
Hardtraxx Veteran

Vanaf half 11 ongeveer aanwezig, aangezien ik eerst nog een verjaardag heb. Lekker knappn
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 feb 2013 22:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heb eigenlijk afscheid van m'n baas, maar ga gewoon vanaf het begin naar Rawmadness ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 feb 2013 14:39 
 
Hardtraxx Veteran

Vanaf het begin is hier ook het plan, toch maar 6 uurtjes.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 feb 2013 11:02 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Inderdaad, allemaal gewoon vanaf het begin aanwezig zijn! ;)
1, 2  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten