Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jul 2015 20:03 
 
Donateur

‪#‎RAWdefinition‬ OUTDOOR - Where The Freq Are We?!

Afbeelding

Datum: 22 augustus 2015
Tijd: 12:00 – 00:00 uur
Locatie: Where The Freq?!
Line-up: TBA
Omgeving: Zwolle
Bereikbaarheid: Auto/OV/Busvervoer
Capaciteit: 2500 bezoekers
Tickets: €19,50 (ex. Fee)

High Energy Events presenteert op zaterdag 22 augustus vol trots: RAWdefinition Outdoor – Where The Freq Are We?!
Een unieke samenwerking met Frequencerz op een nog uniekere (strand)locatie in de buurt van Zwolle.

Deze speciale “Where The Freq Are We” editie staat voor keiharde hardstyle gecombineerd met een hoop gekkigheid en lol.
En om alles nog lekker mysterieus (Where The Freq?!) te houden, laten we de locatie nog even voor wat het is.
Het enige wat wij kunnen verklappen is dat het een intieme locatie is voor slechts 2500 bezoekers en daardoor dus zeer exclusief is.
Het gaat écht een feestje worden waar jij als hardstyle liefhebber en/of diehard Frequencerz fan bij moet zijn geweest!

Wil jij deze zeer exclusieve kick-off editie van RAWdefinition OUTDOOR écht niet missen? De Early Bird ticketverkoop start op zaterdag 11 juli 2015
om 11.00 uur op http://www.rawdefinition.com of bij een van de 450 Primera Winkels in NL.
Early Bird tickets kosten slechts €15,- (ex. Fee) per stuk. Let op, er zijn slechts een beperkt aantal Early Bird tickets verkrijgbaar, op=op!
Wanneer de Early Bird tickets zijn uitverkocht gaat direct de Regular ticketverkoop van start.
Regular Tickets zullen €19,50 (ex. Fee) gaan kosten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jul 2015 19:02 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Line up
Frequencerz
Ran-D
Crypsis
E-Force
Hard Driver
Degos & Re-Done
Jason Payne
Regain
Hardcraft
Zentiments
MC Da Syndrome
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jul 2015 19:18 
 

Hier hoef ik niet heen :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jul 2015 19:38 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Leuk feestje redelijk in de buurt.. ga ik op zaterdag voetballen :innocent:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jul 2015 23:32 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Petje kan weer uit de kast!
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 aug 2015 18:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Exterkate schreef:
Alleen jammer dat Ran-D al zo vroeg is vind ik >.<


Hij moet op tijd thuis zijn van zijn moeder voor het eten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 aug 2015 18:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Exterkate schreef:
Grim schreef:
Exterkate schreef:
Alleen jammer dat Ran-D al zo vroeg is vind ik >.<


Hij moet op tijd thuis zijn van zijn moeder voor het eten.


Benieuwd wat 'tie gaat eten dan. Of het wel waard is zeg maar.


Ik heb zojuist vernomen dat er rendier op het menu staat die avond. Zeker de moeite dus om op tijd thuis te zijn.
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten