Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 feb 2014 19:26 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

Vriendjes en Vriendinnetjes!!!

Na het succes van 22 December komen wij keihard terug 20 April samen met Bar Amsterdam
Afbeelding

Het wordt Bigger, Bolder, Rougher and Tougher!
Hou ons in de gaten! Wat gaan we doen??

We doen te gekke winacties en nog veel meer!!

SPREAD THE WORD PARTY PEOPLE!!
20 APRIL BAR AMSTERDAM ALPHEN AAN DEN RIJN
RRRRRRRRRRRRRRRRAW MANIACS!!!

Pre-Sale tickets:
https://shop.ticketscript.com/channel/web2/start-order/rid/JHYYCCAD/language/nl

LINE UP:
- LUNA
Afbeelding

- WARFACE
Afbeelding

- SASHA-F
Afbeelding

- D'CEPTICON
Afbeelding


- TWICE
Afbeelding

- ADVENTUM
Afbeelding

Hosted by
- MC: SHIZZLER
Afbeelding

TRAILER:
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=vq5LehKbQlw&hd=1[/youtube]

More to follow!
https://www.facebook.com/photo.php?fbid=597826503643784&set=gm.562886217141657&type=1&theater
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 feb 2014 01:50 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Aanwezig!
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 feb 2014 22:00 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

DutchEvolutionZ schreef:
Aanwezig!


Cool!!! See you there!! :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 feb 2014 12:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kan 't kloppen dat dit feest eerst voor een week eerder gepland stond?
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 feb 2014 12:17 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

Nope, was gepland voor de pasen
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 feb 2014 12:36 
 
Hardtraxx Veteran

Sasha F en Adventum zie je veel te weinig op feesten helaas. Jammer dat het hetzelfde weekend als Loudness is :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 feb 2014 13:14 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

Mooie afterparty!! xd
Na Loudness uitslapen... en daarna savonds weer knallen. Maandag ben je ook vrij als het goed is ivm 2e Paasdag :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mrt 2014 10:23 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

Check out de promo-mix van Twice!
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=XLYVeRC7kKA&feature=youtu.be[/youtube]
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mrt 2014 17:08 
 
Hardtraxxer

PitchBlackEvents schreef:
Check out de promo-mix van Twice!


:P
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten