Freekje schreef:
zozo dat was een bruut feestje

93Wesley93 schreef:
Was prima feestje idd. Beste bezoek aan Cherrymoon tot nu toe, was drukker dan normaal en ook nog is veel fatsoenlijk volk.
Hopelijk houden ze dit nu vast.

yellowbrother schreef:
Een zeer geslaagd feest! Het zat gezellig vol, goede sfeer, heerlijk muziek! top!
Allemaal leuk en aardig jaa
Maar is er nou niemand die zich dood ergerde aan het dramatische geluid

? Ik moest gewoon men oordoppen uitdoen omdat ik anders niks hoorde en dan was er zelfs nog geen bass te bekennen..