Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2013 17:53 
 
Hardtraxx Elite

Radical Redemption - The Spell Of Sin:

Datum:
19/05/2013

Tijd:
22:00 - 07:00

Locatie:
Cherrymoon, Lokeren (Belgie)

Leeftijd:
16+

Prijs:
15€

Tickets:
https://frontoffice.paylogic.nl/flows/M ... M/Tickets/

Lineup:
Chain Reaction
Crypsis
District.01
Frequencerz
Goliath
High Voltage
Tartaros
Live: Radical Redemption
MC: Nolz

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 apr 2013 02:47 
 
Hardtraxxer

Aanwezig !
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 apr 2013 12:28 
 
Hardtraxxer

Heel zeker aanwezig!
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 apr 2013 12:55 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

aanwezig! :woot: :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 apr 2013 19:56 
 
Hardtraxx Veteran

Het is eigenlijk The Spell Of Sin. :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 apr 2013 12:42 
 
Hardtraxxer

Deze staat met zeer dikke letters aangeduid in mijn agenda :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 apr 2013 16:16 
 
Hardtraxx Elite

JVDM schreef:
Het is eigenlijk The Spell Of Sin. :$


Gewijzigt :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 apr 2013 22:07 
 
Hardtraxxer

Ik wil ooookkkkk. :love: Even kijken of ik iemand mee krijg. Wordt een lastige.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mei 2013 16:54 
 
Hardtraxxer

zozo dat was een bruut feestje :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mei 2013 18:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Was prima feestje idd. Beste bezoek aan Cherrymoon tot nu toe, was drukker dan normaal en ook nog is veel fatsoenlijk volk.

Hopelijk houden ze dit nu vast. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mei 2013 19:09 
 
Hardtraxxer

Een zeer geslaagd feest! Het zat gezellig vol, goede sfeer, heerlijk muziek! top!
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mei 2013 19:47 
 
Hardtraxxer

Freekje schreef:
zozo dat was een bruut feestje :D
93Wesley93 schreef:
Was prima feestje idd. Beste bezoek aan Cherrymoon tot nu toe, was drukker dan normaal en ook nog is veel fatsoenlijk volk.

Hopelijk houden ze dit nu vast. :)
yellowbrother schreef:
Een zeer geslaagd feest! Het zat gezellig vol, goede sfeer, heerlijk muziek! top!


Allemaal leuk en aardig jaa :)
Maar is er nou niemand die zich dood ergerde aan het dramatische geluid :thumbdown:? Ik moest gewoon men oordoppen uitdoen omdat ik anders niks hoorde en dan was er zelfs nog geen bass te bekennen..
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mei 2013 20:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zonder oordoppen vond ik het geluid echt niet zo heel slecht eigenlijk. Op sommige momenten was het ff kut.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mei 2013 18:02 
 
Hardtraxxer

Het geluid was bij tijden wel erg slecht ja, nogaltijd beter dan bassleader, maar toch ondermaats slecht.
einde tartaros zag je Joey dan ook die knop ook vollebak opendraaien, werd wel terug gedraait maar het ging vanaf toen er wel vrij hard aan toe niet?
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten