Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jul 2023 22:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Feest: Radical Redemption & his Orchestra of Eternity Live in Concert
Datum: 28-10-2023
Tijd: 19:00u
Locatie: Sieraad, Amsterdam
Ticketsale: https://www.radicalredemption.nl/event/
Prijs: Early bird 39,99

Line-up:
Radical Redemption


Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jul 2023 18:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zit te twijfelen om hier kaarten voor te kopen. Dit concept lijkt mij best iets eigenlijk.
Eens wat anders dan normaal een hs feest
Is nu 90% uitverkocht dus gaat best snel
Maar deze locatie zegt mij niks, iemand hier die er iets over kan zeggen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jul 2023 21:16 
 
Hardtraxxer

Martin Waus schreef:
Zit te twijfelen om hier kaarten voor te kopen. Dit concept lijkt mij best iets eigenlijk.
Eens wat anders dan normaal een hs feest
Is nu 90% uitverkocht dus gaat best snel
Maar deze locatie zegt mij niks, iemand hier die er iets over kan zeggen?


Paar keer geweest met ADE voor techno feestjes, is een (oude) schoolgebouw / creatieve plek voor mensen.
Hartje Amsterdam en akoestisch echt drama, althans voor hardstyle denk ik.
Dat komt omdat de zaal enorm hoog is + glazen dak.
Zaal zoals het toen in gedeeld was zat de dj laag en halverwege de zaal zitten trappen met een niveau hoger.
Maar het is wel een mooie zaal, veel karakter
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jul 2023 00:38 
 
Hardtraxxer

Ook een nieuw album dan ?
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jul 2023 01:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Imation schreef:
Martin Waus schreef:
Zit te twijfelen om hier kaarten voor te kopen. Dit concept lijkt mij best iets eigenlijk.
Eens wat anders dan normaal een hs feest
Is nu 90% uitverkocht dus gaat best snel
Maar deze locatie zegt mij niks, iemand hier die er iets over kan zeggen?


Paar keer geweest met ADE voor techno feestjes, is een (oude) schoolgebouw / creatieve plek voor mensen.
Hartje Amsterdam en akoestisch echt drama, althans voor hardstyle denk ik.
Dat komt omdat de zaal enorm hoog is + glazen dak.
Zaal zoals het toen in gedeeld was zat de dj laag en halverwege de zaal zitten trappen met een niveau hoger.
Maar het is wel een mooie zaal, veel karakter


Oke dan, toch nog snel kaarten gekocht. Ga het dan meemaken daar

svenn15 schreef:
Ook een nieuw album dan ?


Code:
As a VIP ticket holder, we communicated that you would get the new album. But, to be honest, it is a bit more special than that. Radical Redemptions new album will be ready / released in Q1 of 2024, available for everyone. For this event, he is giving away a limited edition ‘event – album’, that will also contain orchestral pieces he made, that were never released. A must have & collectors item for the true Radical Redemption fan!
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 aug 2023 11:07 
 
Hardtraxxer

is dit feest permanent
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 aug 2023 15:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ijssie schreef:
is dit feest permanent

Ja 24/7 tot er 34 dooie gevalle zijn
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 sep 2023 14:32 
 
Hardtraxxer

Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2023 13:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Locatie heeft niet mijn voorkeur maar t had wel iets unieks
Bij binnenkomst 19:15 stond Crypsis al te draaien en stond de zaal ook al goed vol
Omdat er een verhoging in de zaal zit en de dj lager staat zag je geen hol wat er voorin gebeurde
50% van de bezoekers ziet niks. Dit was dus erg jammer toen RR met zijn orkest begon
Wat ook raar was en wel beetje te verwachten met zo'n orkest is dat er pauze's waren ingelast tussen de optredens
Na Crypsis duurde het een kwartier voordat RR opkwam met een intro van minstens 5 minuten
Na het optreden met orkest duurde het gewoon een half uur voordat RR z'n dj set begon. In de tussentijd van wachten telkens van die muziek die je hoort als je bijvoorbeeld ook bij Qlimax binnen loopt aan het begin
1 bar met 2 pinapparaten in de zaal zelf was wat te weinig. Elke keer dikke rijen daar
Andere bar zat in een andere ruimte waardoor je steeds iets miste. De wc's was ook niet alles, echt nog zoals het daar vroeger is geweest op die school en nooit wat aangedaan
Op de helft van de avond moest je ook ineens 1,50 euro extra betalen voor je blikje (mix)drinken en die dan weer inleveren terwijl dat de eerste 2 uur niet was
Wel dikke pluspunten voor het geluid, dat was dik in orde. Ook de sfeer de hele avond was goed op de pauze's na
RR draaide van alles wat. van oud spul tot aan spul wat die voor het eerst liet horen
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2023 09:43 
 
Hardtraxxer

Dit was echt genieten!
Jammer inderdaad, zoals hierboven benoemd, dat 70% van de zaal niets kon zien van het orkest, omdat ze in een soort kuil zaten. Maar wat vet gedaan met al die nummers in samenspel met dat orkest.

Daarbij ook nog is het geluid wat echt belachelijk goed was. Erg genoten deze avond! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2023 17:04 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Iemand dat album gekregen en hem wil verkopen? Pb
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten