Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 nov 2019 10:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

roy_ schreef:
tommeh schreef:
Ben zelf niet geweest, maar ik begreep dat het een hele andere opzet had? Helft van de zaal tegenover de vorige twee jaren, kluisjes nu in het gebouw zelf ipv daarbuiten, alles stuk compacter opgezet? Dan zal de ticketverkoop echt tegengevallen zijn.

Opening overigens weer erg netjes in elkaar gezet. Zoiets als dit kom je op geen enkel ander feest tegen


Was ook niet uitverkocht nee. Voor mijn gevoel zakt de radicale hype ook een beetje laatste maanden/jaar.

Wel een mega dikke openings show zeg! Petje af!


Wat ik heb begrepen is dat er in Radical zijn persoonlijke leven ook wel het een en ander is gebeurt waardoor die misschien ook wat minder aan produceren is gekomen en ook minder aan het promoten van zijn act.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 nov 2019 11:37 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Hekzitter schreef:
Wat ik heb begrepen is dat er in Radical zijn persoonlijke leven ook wel het een en ander is gebeurt waardoor die misschien ook wat minder aan produceren is gekomen en ook minder aan het promoten van zijn act.


Doel je op hetgeen met z'n vader? In een speech gaf hij volgens mij aan dat z'n vader ziek is... :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 nov 2019 11:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

DonnyD schreef:
Hekzitter schreef:
Wat ik heb begrepen is dat er in Radical zijn persoonlijke leven ook wel het een en ander is gebeurt waardoor die misschien ook wat minder aan produceren is gekomen en ook minder aan het promoten van zijn act.


Doel je op hetgeen met z'n vader? In een speech gaf hij volgens mij aan dat z'n vader ziek is... :(


Dit ja. En zijn vader is altijd degene die zijn shows in elkaar zet etc.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 nov 2019 11:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

DonnyD schreef:
Hekzitter schreef:
Wat ik heb begrepen is dat er in Radical zijn persoonlijke leven ook wel het een en ander is gebeurt waardoor die misschien ook wat minder aan produceren is gekomen en ook minder aan het promoten van zijn act.


Doel je op hetgeen met z'n vader? In een speech gaf hij volgens mij aan dat z'n vader ziek is... :(


Beelden hiervan voorbij zien komen, toch wel enige kippenvel. Kan er alleen maar respect voor hebben dat hij z'n emoties gewoon op die manier durft te tonen. Z'n act mag dan nog zo stoer overkomen, uiteindelijk is Radical volgens mij ook gewoon een kerel met een hart van goud.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 nov 2019 13:25 
 
Hardtraxxer

Was een mooie avond! Leuke sets gehoord en t geluid stond snoei hard.
Tegen het einde van Miss K8 en The Satan trilde je letterlijk de zaal uit.

Respect voor Joey dat hij dit met zn fans wilt delen en sterkte toegewenst.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 nov 2019 14:38 
 
Hardtraxxer

Het podium was inderdaad over de lengte dit keer, maar niet de gehele lengte omdat er nu een deel gebruikt was voor het eet gedeelte. (vorige jaren in een aparte 'tent' die ze toegevoegd hadden aan het gebouw, op de plek waar nu de VIP ingang was) Gezien de WC's op dezelfde plek stonden lijkt het aannemelijk dat de capaciteit minder was, en zo voelde het ook wel. Er is toch een bepaalde ruimte ingenomen door het eet gedeelte.

En inderdaad wat Radical/Joey op het eind vertelde was dat er bij zijn vader deze zomer kanker was gediagnosticeerd, en dat dit heel erg zwaar op de familie is gevallen. Zijn vader was blijkbaar ook de gene die al zijn radical evenementen heeft georganiseerd, of er in ieder geval een groot aandeel bij had.

Over t feest zelf:
Prima avond gehad, breepark is altijd een hele fijne locatie, vooral omdat het geluid heel goed is. Eerste keer dat ik oordoppen op maat mee had en dat was ook zeker geen gemis, geluid stond net zoals vorige jaar heel hard (en toch zuiver).

Setjes waren leuk, al waren 3 setjes hardcore iets teveel van t goede voor mij. Radical LIVE blijft voor t mixen (ongeacht wat er pre-mixed/edited van is) toch altijd wel vet en de entree is ook altijd een leuk show element. De One Man Army set was ook top, alleen miste ik wel een aantal minder bekende platen van dat album zoals bijv Watch Yourself (The Pitcher Remix). Chain reaction qua tracks ook heerlijk, maar vind het steeds zo jammer dat hij zo vroeg staat. Die oudere minus platen zijn zo goed en aan t begin zit ik er gewoon nog niet zo in helaas.

Verder niet echt uitschieters voor mij, vooral omdat m'n persoonlijke smaak wat veranderd is over de laatste paar jaar, en er ook geen radical feest zal zijn die aan The One Man Army kan tippen. Over t algemeen prima genoten iedergeval!
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 nov 2019 19:37 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Byron schreef:
Verder niet echt uitschieters voor mij, vooral omdat m'n persoonlijke smaak wat veranderd is over de laatste paar jaar, en er ook geen radical feest zal zijn die aan The One Man Army kan tippen. Over t algemeen prima genoten iedergeval!


One man army was goud :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mei 2020 18:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vorige  1, 2, 3
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten