Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mrt 2013 11:29 
 
Hardtraxx Veteran

Het heeft even geduurd maar Radical is eindelijk weer terug! Na het sluiten van Speakers zijn we opzoek gegaan naar een nieuwe locatie en een nieuwe datum. We hebben gekozen voor één van de hardste datums om de comeback van Radical te vieren, namelijk.. QUEENSNIGHT! Op deze speciale Qnight editie zullen maarliefst 9 hardstyle deejays verdeeld over 2 area's de tent volledig komen afbreken.

Speciaal voor Radical bouwen wij alle 2 de Area's van de Koornbeurs om tot een perfecte locatie. Met extra geluid en ex...tra vette lichteffecten zullen we zorgen dat je de Koornbeurs niet meer terug herkent.

Locatie:
O.J.V. de Koornbeurs
http://www.facebook.com/events/53485685 ... Koornbeurs

Tijd:
23:00-04:00

Line-up:
Area 1:
23:00 - 00:00 Rusty
00:00 - 01:00 High Definition
01:00 - 02:00 Attaca
02:00 - 03:00 Duruz
03:00 - 04:00 Audacious

Area 2 (Raw):
23:00 - 00:00 Hardleets
00:00 - 01:00 Bassnoize
01:00 - 02:00 Da Freakz
02:00 - 03:00 D-Pressure

Tickets:
http://www.easyticket.nl: €9,-
Cocktailbar Breeze: €9,- (Burgwal 22, 2611 GJ Delft)
Davey's Kado Shop: €9,- (Gasthuislaan 62, 2611 RB Delft)
Alle Free Record Shops in Nederland: €9,-

Social media:
Twitter: http://twitter.com/Radical_Events
Facebook: http://facebook.com/RadicalHardstyle
Partyflock: https://partyflock.nl/party/245119:Radical.html

Ongelezen bericht Geplaatst op 06 apr 2013 18:09 
 
Hardtraxx Veteran

Area 1:
23:00 - 00:00 Rusty
00:00 - 01:00 High Definition
01:00 - 02:00 Attaca
02:00 - 03:00 Duruz
03:00 - 04:00 Audacious

Area 2 (Raw):
23:00 - 00:00 Hardleets
00:00 - 01:00 Bassnoize
01:00 - 02:00 Da Freakz
02:00 - 03:00 D-Pressure
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 apr 2013 21:56 
 
Hardtraxx Elite

Ja hier gaan we heen :thumbsup: Lekker op de fiets toch 10 minuten van me huis vandaan :)
Als ik tenminste binnen kom. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 apr 2013 22:00 
 
Hardtraxx Veteran

Optie.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 apr 2013 14:01 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Thuiswedstrijd :D en georganiseerd door een maat dus moet eventjes kijken :innocent:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 apr 2013 14:27 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Volgens mij is de TU die dag dicht, dus ben bang dat ik het weekend dan niet in Delft ben.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 apr 2013 17:07 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Berenburg schreef:
Volgens mij is de TU die dag dicht, dus ben bang dat ik het weekend dan niet in Delft ben.


Weekend? haha 29/4 is op een maandag :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 apr 2013 18:09 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Lang weekend tot en met Koninginnedag natuurlijk :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2013 10:33 
 
Hardtraxx Veteran

Kevin-Raw schreef:
Thuiswedstrijd :D en georganiseerd door een maat dus moet eventjes kijken :innocent:


En ikke dan Kev :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2013 12:26 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Duruz schreef:
Kevin-Raw schreef:
Thuiswedstrijd :D en georganiseerd door een maat dus moet eventjes kijken :innocent:


En ikke dan Kev :(


En ik wil koen natuurlijk eventjes horen draaien :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2013 13:41 
 
Hardtraxx Veteran

Kevin-Raw schreef:
Duruz schreef:
Kevin-Raw schreef:
Thuiswedstrijd :D en georganiseerd door een maat dus moet eventjes kijken :innocent:


En ikke dan Kev :(


En ik wil koen natuurlijk eventjes horen draaien :bomb:


Kaartje al in de pocket? Hoor dat de verkoop hard gaat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2013 16:35 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Nee nog niet in de pocket, gelijk maar even doen nu via internet :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2013 18:17 
 
Hardtraxx Veteran

Is het met Queensnight druk in Delft? Ben van plan met de auto te gaan en die in Zuidpoort te zetten. Geen zin om de hele stad door te moeten terwijl het stervesdruk is. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2013 23:17 
 
Donateur
Avatar gebruiker

chicken schreef:
Is het met Queensnight druk in Delft? Ben van plan met de auto te gaan en die in Zuidpoort te zetten. Geen zin om de hele stad door te moeten terwijl het stervesdruk is. :P


Na 22:00 kan je hem gratis neerzetten vlakbij de Zuidpoort. In de Yperstraat voor de Kwikfit (ff met navigatie of google). Dat is een oude kleine buiten parkeergarage. Zal niet heel druk zijn alleen bepaalde straatjes waar dingetjes buiten zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 apr 2013 11:07 
 
Hardtraxx Veteran

Zijn genoeg straatjes net buiten het centrum waar je je auto gratis neer kan zetten. Altijd wel ergens een plekje vrij.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 apr 2013 23:27 
 
Hardtraxxer

Hier alvast een setje om in de stemming te komen!



www.facebook.com/DJ.Audacious
partyflock.nl/artist/67013:Audacious.html
twitter.com/DJ_Audacious

01. Zatox – Creation (Pulserz Remix)
02. Jack of Sound – Zombies
03. Tatanka Project - Floor Massacre MMXII (Tat and Blitz Mix)
04. Digital Punk - F_ck the Girls Mash-Up (Dj Tool)
05. Southstylers - Pounding Senses (Zany & Noisecontrollers edit)
06. X-Pander - Living Again
07. Frontliner - Warphole
08. Artic – In The Night
09. Frequencerz - X-Pand
10. Tartaros - Dark Age
11. Ironite – Sonic Revolution
12. Exit Mind - No Looking Back
13. Prefix - Outrageous (Phuture Noize remix)
14. Adventum - Gunpowder Treason
15. Prefix - Sloopvergunning
16. Recoil & Roughstylez - Agony
17. Prefix & Density – Soundwaves
18. Thoqy - Reverzation
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten