Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 sep 2013 18:08 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Explore new sounds. Join the QULT.

Line-up:
t.b.a.


TICKETS
Ticketsales start 29 September.

Ken je de QULT sound nog niet?
Check de radioshows van QULT:
radio-radio-shows/qult-radio-t35638.html

https://www.facebook.com/events/205443562950748/
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 sep 2013 16:43 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Kan zaterdag niet naar #8 dus MOET hier bij zijn :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 sep 2013 19:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nemesyz schreef:
Kan zaterdag niet naar #8 dus MOET hier bij zijn :whistle:

Het is je geraden :mad:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 sep 2013 21:27 
 

Same here. Maak die line-up maar snel bekend, of gaat dat altijd meteen na de vorige editie?
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2013 11:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Tegelijk met theracords celebrates in Sans Soucci :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 sep 2013 15:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Alweer geen gelukkige datum :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2013 19:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Afbeelding

ATMO :lol: :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2013 20:45 
 
Hardtraxx Veteran

Bold Action :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2013 21:56 
 
Artiest

bRt_ schreef:
Bold Action :thumbup:


:thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2013 07:38 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Steffnov schreef:
ATMO :lol: :lol: :lol:


Op Defqon.1 draaide hij onder 'Tim van de Stadt', is dit nu opnieuw een 'nieuwe' alias?

Q-Dance gaat Qult ook weer uitmelken en commercieel maken door hardstyle acts met een alias te boeken?

Qult #7 is en blijft mijn laatste Qult. :thumbsup:

Blij toe dat ik Qult #8 heb overgeslagen al.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2013 12:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

hoebedoelje schreef:
Steffnov schreef:
ATMO :lol: :lol: :lol:

Q-Dance gaat Qult ook weer uitmelken en commercieel maken door hardstyle acts met een alias te boeken?


Want een Hardstyle act boeken staat gelijk aan commercieel en zal meteen ook het einde van het kleine Qult betekenen? Slaat helemaal nergens op. Ik snap best dat je wilt weten waar een naam op een line-up ineens vandaan komt. Bij Thilo & Evanti breakup werd ook gewoon netjes de oorsprong van Spectrum gemeld. Daar komt bij dat er ook duidelijk vermeld is dat dit geen hardstyle feest is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2013 23:38 
 
Hardtraxx Veteran

Er zijn überhaupt maar weinig Qult-artiesten die geen hardstyle achtergrond hebben. Daarbij komt dat Tim erg variërend kan produceren en vast wel weet wat voor sausje bij Qult past.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 okt 2013 08:11 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Khadber schreef:
hoebedoelje schreef:
Steffnov schreef:
ATMO :lol: :lol: :lol:

Q-Dance gaat Qult ook weer uitmelken en commercieel maken door hardstyle acts met een alias te boeken?


Want een Hardstyle act boeken staat gelijk aan commercieel en zal meteen ook het einde van het kleine Qult betekenen? Slaat helemaal nergens op. Ik snap best dat je wilt weten waar een naam op een line-up ineens vandaan komt. Bij Thilo & Evanti breakup werd ook gewoon netjes de oorsprong van Spectrum gemeld. Daar komt bij dat er ook duidelijk vermeld is dat dit geen hardstyle feest is.


Kijk eens naar het prille begin van Qlub Underground; echt harddance artiesten.

Deze worden nu 'ingewisseld' voor hardstyle artiesten met een 'harddance' achtergrond.

Ik sla vanaf nu Qult over, het wordt mij teveel voor 'het grote publiek' gebracht.

Er zijn zoveel PURE harddance/techno/electro artiesten, die 'ineens' niet meer aan bod komen. :thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 okt 2013 11:45 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Heet jij toevallig 'Joey'? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 okt 2013 12:10 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

8 was een succes. 9 maar weer eens dunnetjes overdoen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 okt 2013 12:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

mr_vertigo schreef:
Heet jij toevallig 'Joey'? :P

Verklaar je nader...?

Daarnaast wil ik niet zeiken ofzo, maar op de eerste Qult-edities stonden artiesten als Dock 45 (=Deepack), Luna, Activator en Geck-E ook al, dus je kan niet zeggen dat 'van origine hardstyle-dj's' boeken iets is van de laatste editie.

Ben het wel met je eens dat het leuk zou zijn om bijvoorbeeld Henzel & Disco Nova weer eens hier te zien ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 okt 2013 12:30 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

The Skribbler schreef:
mr_vertigo schreef:
Heet jij toevallig 'Joey'? :P

Verklaar je nader...?

Daarnaast wil ik niet zeiken ofzo, maar op de eerste Qult-edities stonden artiesten als Dock 45 (=Deepack), Luna, Activator en Geck-E ook al, dus je kan niet zeggen dat 'van origine hardstyle-dj's' boeken iets is van de laatste editie.

Ben het wel met je eens dat het leuk zou zijn om bijvoorbeeld Henzel & Disco Nova weer eens hier te zien ;)


Friends, Joey --> episode met de aanhalingstekens :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 okt 2013 12:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik dacht in eerste instantie aan dhr. Ingen... vandaar mijn verwarring. Nu is helemaal duidelijk, ik vind helemaal mooi.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 okt 2013 14:23 
 
Donateur
Avatar gebruiker

The Skribbler schreef:
Daarnaast wil ik niet zeiken ofzo, maar op de eerste Qult-edities stonden artiesten als Dock 45 (=Deepack), Luna, Activator en Geck-E ook al, dus je kan niet zeggen dat 'van origine hardstyle-dj's' boeken iets is van de laatste editie.

Ben het wel met je eens dat het leuk zou zijn om bijvoorbeeld Henzel & Disco Nova weer eens hier te zien ;)


Zo zie ik dat ook helemaal niet. :thumbup:

Maar Dock 45 en zeker Luna waren al bekend met hun andere sound, beide zijn van origine zelfs hardcore. Ander verhaal.

Er zijn zoveel artiesten die puur bij Qult horen i.p.v. de aliassen van de hardstyle acts.

En vaker variëren zou het ook aantrekkelijk maken/houden. Ik zie nu telkens dezelfde acts met dezelfde playlist terugkomen.

Hoe dan ook; ik sla voortaan over.

Qlub Underground was altijd bijzonder lekker, Qult vind ik erg afgezaagd worden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 okt 2013 14:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

hoebedoelje schreef:
Er zijn zoveel artiesten die puur bij Qult horen i.p.v. de aliassen van de hardstyle acts.

En vaker variëren zou het ook aantrekkelijk maken/houden. Ik zie nu telkens dezelfde acts met dezelfde playlist terugkomen.

Oke, hierin geef ik je wel gelijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 okt 2013 08:43 
 
Donateur
Avatar gebruiker

The Skribbler schreef:
hoebedoelje schreef:
Er zijn zoveel artiesten die puur bij Qult horen i.p.v. de aliassen van de hardstyle acts.

En vaker variëren zou het ook aantrekkelijk maken/houden. Ik zie nu telkens dezelfde acts met dezelfde playlist terugkomen.

Oke, hierin geef ik je wel gelijk.


Dat Qult gelul was echt een lachertje bij de HDE. :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 okt 2013 09:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

hoebedoelje schreef:
The Skribbler schreef:
hoebedoelje schreef:
Er zijn zoveel artiesten die puur bij Qult horen i.p.v. de aliassen van de hardstyle acts.

En vaker variëren zou het ook aantrekkelijk maken/houden. Ik zie nu telkens dezelfde acts met dezelfde playlist terugkomen.

Oke, hierin geef ik je wel gelijk.


Dat Qult gelul was echt een lachertje bij de HDE. :lol:


Vertel :) Niet iedereen was er bij namelijk maar ben wel geïnteresseerd ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 okt 2013 10:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Tis niet meer underground genoeg voor hem :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 okt 2013 12:40 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Henk-Jan schreef:
Tis niet meer underground genoeg voor hem :cool:


De underground tijd eindigde al halverwege de jaren 90. :thumbup:

Het zou dus ook onzinnig zijn die sfeer nog te willen vinden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 okt 2013 15:25 
 
Hardtraxx Veteran

hoebedoelje schreef:
Dat Qult gelul was echt een lachertje bij de HDE. :lol:

Wat hadden ze eigenlijk te vertellen? :D
1, 2  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten