The Skribbler schreef:
Daarnaast wil ik niet zeiken ofzo, maar op de eerste Qult-edities stonden artiesten als Dock 45 (=Deepack), Luna, Activator en Geck-E ook al, dus je kan niet zeggen dat 'van origine hardstyle-dj's' boeken iets is van de laatste editie.
Ben het wel met je eens dat het leuk zou zijn om bijvoorbeeld Henzel & Disco Nova weer eens hier te zien

Zo zie ik dat ook helemaal niet.
Maar Dock 45 en zeker Luna waren al bekend met hun andere sound, beide zijn van origine zelfs hardcore. Ander verhaal.
Er zijn zoveel artiesten die puur bij Qult horen i.p.v. de aliassen van de hardstyle acts.
En vaker variëren zou het ook aantrekkelijk maken/houden. Ik zie nu telkens dezelfde acts met dezelfde playlist terugkomen.
Hoe dan ook; ik sla voortaan over.
Qlub Underground was altijd bijzonder lekker, Qult vind ik erg afgezaagd worden.