Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2020 14:45 

Hardtraxxer

Zo, tracklist hier ook zo goed als af! Misschien dat ik 1 track nog aanpas, maar verder helemaal tevreden.

Zoals gezegd, R«WND stijltje, dus niet teveel tracks in een set geperst en een (in mijn ogen) mooi geheel, veel ‘ouder’ werk (2007-10) :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2020 18:17 

Hardtraxx Veteran

Charon_NL schreef:
veel ‘ouder’ werk (2007-10) :$

Dan sluiten wij mooi aan want wij zitten in de 2011-14 hoek :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2020 19:22 

Hardtraxxer

Indy schreef:
Hoop dat Blear een goede groothoeklens heeft voor z’n video

xd xd :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2020 22:36 

Hardtraxx Crew

Doek wordt momenteel geschilderd, overige materialen zijn aangeschaft. Als het zaterdag nou eens mooi weer blijft, dan kunnen we mooi tussen defqon stream door in de zon opnemen!

En qua tijd zitten wij toch echt 2019-2020 ben ik bang, maar lijkt me een mooie aanvulling op het andere werk :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2020 02:04 

Hardtraxxer

TRACKLIST IS KLAAR

geef/stuur mij een reminder, ik wil niet meer aanpassen. :P

Volgens mij word het een hele leuke set met veel oud(er) materiaal, misschien nog wat 2005-6 :corn:

Ik kan oprecht niet wachten op zondag om hem op te nemen in mijn 2de thuis, wat sws al een beetje speciaal is voor me
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2020 10:24 

Hardtraxx Veteran

Video is gemonteerd en geëxporteerd :cool:
Jammer dat de go-pro oververhit raakte, zelfs nog voor ik begon te draaien. Het gaat ook wel aan m'n bezweette hoofd te zien zijn hoe warm het was.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2020 10:32 

Hardtraxx Veteran

Ja wij gaan de set vandaag opnemen.... Lekker de ventilator op de kop zetten de hele set :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2020 12:24 

Hardtraxx Veteran

Lekker bezig jongens! Ik zal deze keer zelf geen setje draaien, maar ik ben nog wel van plan om een Endshow in elkaar te zetten (zoals vorige keer).

Qua hardstyle heb ik wel een idee voor me, maar hebben jullie nog suggesties voor Endshow-waardige hardcore tracks? (Afgezien van Forgotten Moments remix natuurlijk, die is vorige keer al geweest)
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2020 12:35 

Hardtraxxer

Chroman schreef:
Lekker bezig jongens! Ik zal deze keer zelf geen setje draaien, maar ik ben nog wel van plan om een Endshow in elkaar te zetten (zoals vorige keer).

Qua hardstyle heb ik wel een idee voor me, maar hebben jullie nog suggesties voor Endshow-waardige hardcore tracks? (Afgezien van Forgotten Moments remix natuurlijk, die is vorige keer al geweest)

:love: :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2020 14:19 

Hardtraxxer

Chroman schreef:

Re-Style - Get It Crackin’ (2011 Edit) met dat gitaartje, instant kippenvel voor mij :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2020 14:35 

Hardtraxx Veteran

Flux Capacitor
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2020 15:05 

Hardtraxxer

Pilldriver - Apocalypse Never
Marshall Masters - Return To Zero
Hard Creation - I Will Have That Power (The Stunned Guys Remix)
Tha Playah - Walking the Line
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2020 15:20 

Hardtraxx Veteran

Endymion & The Viper - How Long
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2020 15:48 

Hardtraxx Addict

The Viper & Neophyte - Coming Home, doet het altijd erg goed!
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2020 17:09 

Hardtraxxer

En ‘Nosferatu - Sanctity Of Space; Cassini’s Journey’ vind ik ook wel wat hebben. Evt. ‘Tha Playah and Mad Dog - Embrace The Fire’ ook :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2020 19:38 

Hardtraxx Crew

Charon_NL schreef:
TRACKLIST IS KLAAR

geef/stuur mij een reminder, ik wil niet meer aanpassen. :P

Volgens mij word het een hele leuke set met veel oud(er) materiaal, misschien nog wat 2005-6 :corn:

Ik kan oprecht niet wachten op zondag om hem op te nemen in mijn 2de thuis, wat sws al een beetje speciaal is voor me

Rodenburg afgehuurd? :P

Wij gaan morgen ook filmen, hopelijk werkt het weer een beetje mee. Kijken of we van Power Hour kunnen winnen qua showelementen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2020 19:53 

Hardtraxx Elite

Spoiler voor onze stage! :D
https://www.instagram.com/p/CB6Dn_mBlUO/
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2020 21:48 

Hardtraxxer

Zenda schreef:
Rodenburg afgehuurd?

Daar ga ik het inderdaad opnemen :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2020 22:54 

Hardtraxxer

Setje hier is ook opgenomen! Helemaal naar de klote en doorweekt :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2020 23:39 

Hardtraxx Veteran

Chroman schreef:

Als je nog iets snellers zoekt, Micron - The Drake Equation
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2020 07:59 

Hardtraxxer

Set gisteravond opgenomen, gewoon "eenvoudig" op mn draaikamer haha. Vanavond nog beetje editen en ready to stream. :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2020 09:02 

Hardtraxx Elite

Afgelopen weekend opgenomen, wordt de komende dagen allemaal gemonteerd. Erg veel zin in zondag! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2020 09:24 

Hardtraxx Veteran

Chroman schreef:

Promo & Tha Playah ft. Snowflake - Upside Down
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2020 15:18 

Hardtraxxer

Ben echt poepie benieuwd naar de set van Binary System :beer:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2020 21:06 

Hardtraxx Veteran

Heb die van Charon en Delt-A al binnen en kan in 1 woord zeggen: KWALITEIT :worship:
Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten