Gpf tribute door Unlocked.wrote:Wat houdt de endshow in? Bukake rond de DJ met de beste set?
Who watched
Nobody has said they're watching yet.
Related topics
Active topics in Feesten
Moderators
Nobody yet
Nobody has said they're watching yet.
Wie begint de circle jerk?wrote:Gpf tribute door Unlocked.wrote:Wat houdt de endshow in? Bukake rond de DJ met de beste set?
Met z'n allen het terrein opruimen om alles weer netjes achter te laten (nadat net ervoor alles gesloopt is)wrote:Wat houdt de endshow in? Bukake rond de DJ met de beste set?
Eens kijken of ik er weer bij kan zijn
Geplaatst op vandaag 04:28, keurig Martin!
Jij hebt de zomertijd nog niet ingeschakeld duswrote:Geplaatst op vandaag 04:28, keurig Martin!
wrote:Jij hebt de zomertijd nog niet ingeschakeld duswrote:Geplaatst op vandaag 04:28, keurig Martin!
wrote:Jij hebt de zomertijd nog niet ingeschakeld duswrote:Geplaatst op vandaag 04:28, keurig Martin!
Helaas de eerste paar setjes missen, maar hopelijk vanaf 4 uur intunen 
TV aan... Soundbar op standje pompen maar en een volle koelkast met bier en snacks.
Dagje genieten dus
Dagje genieten dus
Ben heel benieuwd wat jullie van mn set gaan vinden. Is weer een hoop werk in gaan zitten en denk dat dit wel mijn beste tot nu toe gaat zijn. Daarbij heb ik ipv opname beelden visuals toegevoegd aan de hele set om zo ook iets nieuws te doen. Zometeen maar ns op de fiets stappen naar Job om een lading pintermannen in het zonnetje open te trekken en van de stream te genieten 
-
MHardtraxxer
- 716 posts member since 2019
- last seen Jun 2021
De Stoommachine heeft gesproken. Dat belooft wat voor vnv.wrote: Met z'n allen het terrein opruimen om alles weer netjes achter te laten (nadat net ervoor alles gesloopt is)
wrote:Helaas de eerste paar setjes missen, maar hopelijk vanaf 4 uur intunen
Stream was offline wegens policy violations of zo, maar even refreshen en hij doet het weer
Ik krijg de stream niet terugwrote:Stream was offline wegens policy violations of zo, maar even refreshen en hij doet het weer
Klopt klotezooi. Weet iemand waar je de stream key van twitch vindt?
Rechtsboven bij je account > Account instellingen > Kanaal en Video'swrote:Klopt klotezooi. Weet iemand waar je de stream key van twitch vindt?
Dan zie je bovenin je stream key staan.
https://www.twitch.tv/djchroman
Het werkt prima nu!
Het werkt prima nu!
Last edited by Chroman on , edited 1 time in total.