De eerste editie heb ik helaas gemist. Deze sowieso meepakken! Hyped!
Is er ook een #3 in de planning?
Hier ook al super veel zin! Voorbereidingen zijn al in volle gang. Eerst maar eens de 2e editie in goede banen leiden, afwachten hoe de maatregelen van de overheid zich ontwikkelen en verder kijken wat onze planning is. Maar wordt weer een mooie dit!wrote:Zal het in de agenda zetten! Vorige keer was goed bevallen.
wrote:GODVERDOMME ZIN IN GODVERDOMME
wrote:Hier ook al super veel zin! Voorbereidingen zijn al in volle gang. Eerst maar eens de 2e editie in goede banen leiden, afwachten hoe de maatregelen van de overheid zich ontwikkelen en verder kijken wat onze planning is. Maar wordt weer een mooie dit!wrote:Zal het in de agenda zetten! Vorige keer was goed bevallen.
Blijven we dit maar een jaar lang doenwrote:wrote:Hier ook al super veel zin! Voorbereidingen zijn al in volle gang. Eerst maar eens de 2e editie in goede banen leiden, afwachten hoe de maatregelen van de overheid zich ontwikkelen en verder kijken wat onze planning is. Maar wordt weer een mooie dit!wrote:Zal het in de agenda zetten! Vorige keer was goed bevallen.
Oh boy....
wrote:GODVERDOMME ZIN IN GODVERDOMME
wrote:wrote:GODVERDOMME ZIN IN GODVERDOMME
wrote:wrote:wrote:GODVERDOMME ZIN IN GODVERDOMME
haha nice ben bennieuwd ZIN INwrote:Zaterdag mijn setje opgenomen op het dakterras. Waaiden er bijna af, maar het staat er allemaal op. Ben benieuwd!
Heel benieuwd hier naar hahawrote:Ik sta gezellig in de tuin te draaien tussen de opblaasdieren, wordt een echt POWER HOURRRRR
Voor de volgende keer draait Tom vanaf de kast.wrote:Denk dat we samen een heel huis bij elkaar hebben gedraaid zoiemand nog vanaf de WC lopen draaien?