Ik mis ook moombahtonwrote:Waar is bubbling????wrote:Heu, eindelijk groupies!wrote:Aanwezig voor Binary System
Maar zin in, tracklist al tig keer omgegooid. Weet ik ook meteen waarom ik sets tegenwoordig bijna niet meer voorbereid, veel te veel keus. Optielijst bevat momenteel hardstyle, jump, hardtrance, dubstep, drum & bass en hardtechno. Even kijken of we ons in kunnen houden en de set nog ietwat degelijk laten zijn...
Who watched
Nobody has said they're watching yet.
Related topics
Active topics in Feesten
Moderators
Nobody yet
Nobody has said they're watching yet.
Biermeeting rechtsvoor de TV dan maar rond een uurtje of 4?
Is er ook een surprise act? en wie is de MC?
Dat is nog een verrassing. En MC Hoff natuurlijk!wrote:Is er ook een surprise act? en wie is de MC?
Eens even wat millennium kneiters onder het stof vandaan trekken 
Vervelend. Die praat constant in het rood.wrote:Dat is nog een verrassing. En MC Hoff natuurlijk!wrote:Is er ook een surprise act? en wie is de MC?
Hij staat op een kanaal dat voor de kijkers thuis aan of uit te zetten is. Ideaal!wrote:Vervelend. Die praat constant in het rood.wrote:Dat is nog een verrassing. En MC Hoff natuurlijk!wrote:Is er ook een surprise act? en wie is de MC?
Sebastian?wrote:Dat is nog een verrassing. En MC Hoff natuurlijk!wrote:Is er ook een surprise act? en wie is de MC?
Is het de rode knop om het kanaal aan/uit te zetten?wrote:Hij staat op een kanaal dat voor de kijkers thuis aan of uit te zetten is. Ideaal!wrote:Vervelend. Die praat constant in het rood.wrote: Dat is nog een verrassing. En MC Hoff natuurlijk!
Sorrywrote:Geen Cro, niet aanwezig.
-
LHardtraxxer
- 69 posts member since 2019
- last seen Jul 2026
Vette line up!
wrote:Vervelend. Die praat constant in het rood.wrote:Dat is nog een verrassing. En MC Hoff natuurlijk!wrote:Is er ook een surprise act? en wie is de MC?
wrote:wrote:Vervelend. Die praat constant in het rood.wrote: Dat is nog een verrassing. En MC Hoff natuurlijk!
Voor de dj's die een set doen, stuur je set of video opname even door naar mij via PB of naar marhan.meffert@gmail.com.
wrote:GODVERDOMME ZIN IN GODVERDOMME
@nuracore hoe gaat de set eigenlijk gestreamed worden? 
Hoe of waar?wrote:@nuracore hoe gaat de set eigenlijk gestreamed worden?
Hoe is nu via OBS naar één van de platformen. Welke weet ik nog niet.
Facebook verziekt vaak de stream en gooit de stream dicht zodra er copy right word geconstateerd.
Youtube kan wel, heeft ook chat functie.
Dingen zoals Twitch of Mixer heb ik geen ervaring mee.
Youtube please, makkelijk naar de tv casten + chatfunctie
Hier helemaal mee eens. Kijkt lekker makkelijk.wrote:Youtube please, makkelijk naar de tv casten + chatfunctie
Gelukkig draait Bionicle een Tijdmachine Raw set. Anders kon die de stream er weer uit laten klappen.wrote:Youtube please, makkelijk naar de tv casten + chatfunctie
hahaha je was me voorwrote:Gelukkig draait Bionicle een Tijdmachine Raw set. Anders kon die de stream er weer uit laten klappen.wrote:Youtube please, makkelijk naar de tv casten + chatfunctie
Timetable:
11:45 - 12:00 Intro (doors open 11:45)
12:00 - 13:00 Dawn
13:00 - 14:00 Nuracore
14:00 - 15:00 Binary System
15:00 - 16:00 Delt-A
16:00 - 17:00 Chroman
17:00 - 18:00 Intervention
18:00 - 19:00 Diffused
19:00 - 20:00 Bionicle
20:00 - 21:00 Spectra & Gaia
21:00 - 22:00 Broken Balance
22:00 - 23:00 Charger
11:45 - 12:00 Intro (doors open 11:45)
12:00 - 13:00 Dawn
13:00 - 14:00 Nuracore
14:00 - 15:00 Binary System
15:00 - 16:00 Delt-A
16:00 - 17:00 Chroman
17:00 - 18:00 Intervention
18:00 - 19:00 Diffused
19:00 - 20:00 Bionicle
20:00 - 21:00 Spectra & Gaia
21:00 - 22:00 Broken Balance
22:00 - 23:00 Charger
Wel top dat dit op zondag is, aangezien zaterdag rebirth en qonnect een stream doen 
Jaa, idee van onze Grim. En wij maar denken dat Hollanders slim zijn.wrote:Wel top dat dit op zondag is, aangezien zaterdag rebirth en qonnect een stream doen