Dikke line-up wel! Zou dit wel graag op een fissa zien.
Ditwrote:Dikke line-up wel! Zou dit wel graag op een fissa zien.
Ditwrote:Dikke line-up wel! Zou dit wel graag op een fissa zien.
Zei ik ook al, inderdaad. Ik tune morgen wel even in.wrote:Dikke line-up wel! Zou dit wel graag op een fissa zien.
Ouderwetse shoutbox sesj?wrote:Kom er nog een hardtraxx conference call? Lijkt me toch gezellig niet de enige ben die de spiegel op tafel legt.
Je kunt toch ff gaan eten tijdens Outsiders, hopen dat het aanbod een beetje gevarieerd is en er vegan opties zijn.wrote:Kaartje verkocht want Outsiders
Lijkt me een zeer goed planwrote:Ouderwetse shoutbox sesj?wrote:Kom er nog een hardtraxx conference call? Lijkt me toch gezellig niet de enige ben die de spiegel op tafel legt.
wrote:GODVERDOMME ZIN IN GODVERDOMME
wrote:Wtf momentje op de Pré van Qonnect: Op het begin van de avond wilde een random chick op mijn schouders. Nou oké geen probleem mee dus ik deed dat. Even later wilde ze er vanaf en toen bedankte ze me en liep ze weg. Daarna vonden me maten en ik het ineens heel erg naar poep stinken. Had ze godver gwn op mijn schouders gescheten/dikke natte scheet gelaten. Gelijk naar de wc gegaan en gelukkig kon ik het eruit wassen
.
Nog altijd het beste wat ik hier ooit heb gelezenwrote:wrote:Wtf momentje op de Pré van Qonnect: Op het begin van de avond wilde een random chick op mijn schouders. Nou oké geen probleem mee dus ik deed dat. Even later wilde ze er vanaf en toen bedankte ze me en liep ze weg. Daarna vonden me maten en ik het ineens heel erg naar poep stinken. Had ze godver gwn op mijn schouders gescheten/dikke natte scheet gelaten. Gelijk naar de wc gegaan en gelukkig kon ik het eruit wassen
.