Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21 ... 40  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 okt 2013 11:48 

Hardtraxx Veteran

Ik vind het altijd zo schitterend, niemand interesseert zich eerst voor Qlimax op een paar mainstream mannetjes na, dan is er "AHMAHGAWD IK HEB INFO DIE JIJ NIET HEBT STOERE SHIT KIJK MIJ STOER ZIJN MENSEN...KIJK DAN!" (de fase waarin het nu zit), uiteindelijk gaat half HT weet waarna het grootste deel zeikt dat mainstream toch écht niks meer voor hun is en dat het de laatste 3 uurtjes pas leuk werd, en het publiek steeds irritanter. "En die konden toch zo weinig met die harde Frequencerz shit he"...
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 okt 2013 11:49 

Hardtraxx Veteran

rich schreef:
Tatanka Atmozfears,

Staan geboekt in Australie.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 okt 2013 12:44 

Hardtraxxer

iMark schreef:
Syztrax schreef:
hotymoty schreef:
Volgens mij heeft Q-Dance de regel in de prullebak gegooid ;)

wel slim opzich, anders gaan mensen afstrepen en is de lineup van tevoren al grotendeels bekend

Alsof elke dj iedere week een boeking heeft.

nee maar maar je kan dan wel namen af gaan strepen
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 okt 2013 13:14 

Hardtraxx Newbie

M-arijn schreef:
Activator
Frontliner
Bass Modulators
Noisecontrollers
Wildstylez (maakt tevens het anthem)
Headhunterz
Crypsis
Adaro
Tha Playah
Frequencerz LIVE

MC: Ruffian

Verder denk ik als mystery guests B-Front & Outbreak vs. Code Black en ik denk dat Geck-e hier ook nog live staat.

Ookal klopt de line up grotendeels naar mijn idee, is dit toch zeer onwaarschijnlijk. Ik weet niet of de "Als je geboekt wordt voor Qlimax mag je nergens anders draaien op die datum" regel nog van toepassing is.. Zo ja, kan dit nooit de line up zijn aangezien Frontliner, Bass Modulators, Outbreak, Geck-E, B-front, Frequencerz en Tha Playah al elders geboekt zijn.

Zou de regel wel opgeheven zijn, en het dus wel mogelijk zou zijn, vind ik het alsnog onwaarschijnlijk omdat Tha Playah in Zwitserland draait 23 November en B-front ergens in Belgie.

Ik vind het overigens ook bijzonder dat Evil Activities en Zatox eerst geboekt waren voor Bass Control in Australie, en dat hun booking daar geannuleerd is omdat ze "belangrijkere dingen te doen hadden op die datum" Het zou me wel zwaar tegenvallen als Evil Activities weer op Qlimax staat! :/ Als hij er staat, staat hij er hopelijk als Max Enforcer!
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 okt 2013 13:20 

Hardtraxxer

Quarantine schreef:
M-arijn schreef:
Activator
Frontliner
Bass Modulators
Noisecontrollers
Wildstylez (maakt tevens het anthem)
Headhunterz
Crypsis
Adaro
Tha Playah
Frequencerz LIVE

MC: Ruffian

Verder denk ik als mystery guests B-Front & Outbreak vs. Code Black en ik denk dat Geck-e hier ook nog live staat.

Ookal klopt de line up grotendeels naar mijn idee, is dit toch zeer onwaarschijnlijk. Ik weet niet of de "Als je geboekt wordt voor Qlimax mag je nergens anders draaien op die datum" regel nog van toepassing is.. Zo ja, kan dit nooit de line up zijn aangezien Frontliner, Bass Modulators, Outbreak, Geck-E, B-front, Frequencerz en Tha Playah al elders geboekt zijn.

Zou de regel wel opgeheven zijn, en het dus wel mogelijk zou zijn, vind ik het alsnog onwaarschijnlijk omdat Tha Playah in Zwitserland draait 23 November en B-front ergens in Belgie.

Ik vind het overigens ook bijzonder dat Evil Activities en Zatox eerst geboekt waren voor Bass Control in Australie, en dat hun booking daar geannuleerd is omdat ze "belangrijkere dingen te doen hadden op die datum" Het zou me wel zwaar tegenvallen als Evil Activities weer op Qlimax staat! :/ Als hij er staat, staat hij er hopelijk als Max Enforcer!

vliegtuig
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 okt 2013 13:24 

Hardtraxx Veteran

Dus, de line-up van Mar-tijn is bijna 100% officieel op een paar namen na als ik sommige reacties lees
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 okt 2013 13:29 

Hardtraxxer

Lief
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 okt 2013 13:31 

Aan het typen...

Steffnov schreef:
Ik vind het altijd zo schitterend, niemand interesseert zich eerst voor Qlimax op een paar mainstream mannetjes na, dan is er "AHMAHGAWD IK HEB INFO DIE JIJ NIET HEBT STOERE SHIT KIJK MIJ STOER ZIJN MENSEN...KIJK DAN!" (de fase waarin het nu zit), uiteindelijk gaat half HT weet waarna het grootste deel zeikt dat mainstream toch écht niks meer voor hun is en dat het de laatste 3 uurtjes pas leuk werd, en het publiek steeds irritanter. "En die konden toch zo weinig met die harde Frequencerz shit he"...

Haha inderdaad, en dan nu druk maken over de line-up en dan achteraf zeggen dat ze er voor de show heengingen. xd Wees eens wat consequenter mensen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 okt 2013 13:52 

Hardtraxx Veteran

hotymoty schreef:
Ik ben verrast over hoe hard de lineup eigenlijk is. Best veel rauwe namen.

Q-Dance begint zich te beseffen dat de raw-hardstyle zich ongelofelijk hard aan het ontwikkelen is.
Een mooi voorbeeld is natuurlijk Loudness, maar ook de Blue op Defqon die dit jaar zo ongelofelijk groot was, maar toch vol stond. Als je dan geen hardere namen neerzet op Qlimax dan neem je je publiek niet serieus.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 okt 2013 14:11 

Hardtraxx Newbie

Syztrax schreef:
vliegtuig

Volkomen logisch, je vliegt (en alles wat daar bij komt kijken) natuurlijk ook van Basel naar Amsterdam of Weeze in 5 minuten. Verder hoeft hij ook niet van de luchthaven naar het Gelredome toe te rijden ofzo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 okt 2013 14:19 

Hardtraxxer

Quarantine schreef:
Syztrax schreef:
vliegtuig

Volkomen logisch, je vliegt (en alles wat daar bij komt kijken) natuurlijk ook van Basel naar Amsterdam of Weeze in 5 minuten. Verder hoeft hij ook niet van de luchthaven naar het Gelredome toe te rijden ofzo.

Parachute
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 okt 2013 14:23 

Hardtraxx Newbie

hardaddict schreef:
Parachute

Dat zou wel een dike entrée zijn :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 okt 2013 14:25 

Hardtraxx Veteran

Quarantine schreef:
hardaddict schreef:
Parachute

Dat zou wel een dike entrée zijn :cool:

Moeten we dan allemaal naar buiten om te gaan kijken
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 okt 2013 14:30 

Hardtraxx Veteran

Dak openvan het stadion, zo vanuit de parachute landen achter de booth!
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 okt 2013 14:31 

Donateur

Quarantine schreef:
Ik vind het overigens ook bijzonder dat Evil Activities en Zatox eerst geboekt waren voor Bass Control in Australie, en dat hun booking daar geannuleerd is omdat ze "belangrijkere dingen te doen hadden op die datum"

Bijzonder?

Ronduit onbeschoft; nooit meer boeken dus.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 okt 2013 14:37 

Hardtraxx Veteran

Pipa schreef:

Maar dan krijg je het gezeik weer dat er geen decoratie aan het dak is...
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 okt 2013 14:42 

Hardtraxx Newbie

hoebedoelje schreef:
Quarantine schreef:
Ik vind het overigens ook bijzonder dat Evil Activities en Zatox eerst geboekt waren voor Bass Control in Australie, en dat hun booking daar geannuleerd is omdat ze "belangrijkere dingen te doen hadden op die datum"

Bijzonder?

Ronduit onbeschoft; nooit meer boeken dus.

Het is ook ronduit onbeschoft, maar het verbaasde me wel enorm.

iMark schreef:
Pipa schreef:

Maar dan krijg je het gezeik weer dat er geen decoratie aan het dak is...

Dat is ook weer zo.. Q-dance kan het ook nooit goed doen :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 okt 2013 15:46 

Hardtraxx Veteran

rich schreef:
Dit zijn alle dj's die op die avond al een boeking hebben (volgens Partyflock):
Boeking in België: Isaac, B-Front, Stephanie, TNT en Wasted Penguinz
Boeking in Zwolle: Bass Modulators, Brennan Heart, Digital Punk, Endymion, Psyko Punkz, Titan en Zany
Andere boekingen: Radical Redemption, Frequencerz, Geck-O, Tha Playah, Korsakoff en Frontliner
Grote kans dus dat die er niet staan.

urbandesigner schreef:
hotymoty schreef:
Volgens mij heeft Q-Dance de regel in de prullebak gegooid ;)

Ja klopt ;)

Verder staan Frequencerz er alsgoedis niet. Rest van de line-up klopt gewoon.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 okt 2013 21:03 

Hardtraxx Newbie

E-force heeft ook geen boeking
Als hij nu de anthem maakt. :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 okt 2013 21:10 

Hardtraxx Veteran

Baz058 schreef:
E-force heeft ook geen boeking
Als hij nu de anthem maakt. :yay:

De anthem zal hij niet maken ja
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 okt 2013 22:53 

Hardtraxxer

Quarantine schreef:
Syztrax schreef:
vliegtuig

zal dan vast wel een privejet geregeld hebben als hij er überhaupt zou staan, maar dat lijkt me idd niet al te logisch
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 okt 2013 23:22 

Hardtraxx Elite

Privejet kost toch al gauw 150 euro
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 okt 2013 23:29 

Hardtraxx Veteran

rakkietakkie schreef:

xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2013 06:56 

Donateur

Syztrax schreef:
Quarantine schreef:
Syztrax schreef:
vliegtuig

zal dan vast wel een privejet geregeld hebben als hij er überhaupt zou staan, maar dat lijkt me idd niet al te logisch

Inderdaad, voor een Tha Playah? :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2013 09:14 

Hardtraxxer

rakkietakkie schreef:

das nie duur voor een privejet :P
privejet kost al gauw in de 1500 euro of meer
Vorige  1 ... 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21 ... 40  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten