Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16 ... 40  Volgende
Bericht Geplaatst op 03 okt 2013 12:54 

Hardtraxxer

p-stylez schreef:
Q-dance doet zich ook voor als Kopers ;)

snap niet wat je hiermee bedoeld.
als hier echt regels voor zijn wil ik me hier wel aan houden, ik wil natuurlijk ook nog naar qapital
Bericht Geplaatst op 03 okt 2013 13:06 

Hardtraxx Veteran

Syztrax schreef:
p-stylez schreef:

als hier echt regels voor zijn wil ik me hier wel aan houden, ik wil natuurlijk ook nog naar qapital

mensen die bij q-dance werken doen zich voor als kopers op marktplaats....eenmaal een verkoper gevonden en kaartjes worden onbruikbaar gemaakt
Bericht Geplaatst op 03 okt 2013 13:18 

Hardtraxx Veteran

Syztrax schreef:
rakkietakkie schreef:
Syztrax schreef:
ik vind t eigenlijk ook maar onzin dat je je kaartje al moet kopen voor je weet wie er komen :/
wil wel graag de line up weten want als hij tegen valt heb ik nog zat tijd om me kaartje te verkopen

voor 150 euro toch? stakker... :lol:

waarom niet? kan je er makkelijk voor krijgen denk ik,
wat is er zo verschrikkelijk aan dat ik er wat extra voor vraag?
degene die t koopt zal alsnog wel blij zijn dat hij/zij toch nog een kaartje kon krijgen

Het gaat om het principe, gewoon kansloos als je dat doet.
Bericht Geplaatst op 03 okt 2013 13:24 

Hardtraxxer

Fuzzylogic schreef:

er zijn er zat die er meer voor vragen, ik heb dat er bij tomorrowland kaarten werden verkocht voor 1000 euro per stuk, 150 valt vergeleken met dat nog mee, ik hoop dat de kaarten verkopen niet eens nodig zal zijn
Bericht Geplaatst op 03 okt 2013 13:26 

Hardtraxx Veteran

Syztrax schreef:
Fuzzylogic schreef:

er zijn er zat die er meer voor vragen, ik heb dat er bij tomorrowland kaarten werden verkocht voor 1000 euro per stuk, 150 valt vergeleken met dat nog mee, ik hoop dat de kaarten verkopen niet eens nodig zal zijn

Neem jij jezelf echt serieus? :lol:
Bericht Geplaatst op 03 okt 2013 13:27 

Hardtraxx Veteran

Syztrax schreef:
er zijn er zat die er meer voor vragen,

Dus omdat een ander het doet, doe jij het ook?
Bericht Geplaatst op 03 okt 2013 13:27 

Hardtraxx Veteran

Syztrax schreef:
Fuzzylogic schreef:

al wil je ze verkopen voor 2000

het gaat om het PRINCIPE. (vast een te moeilijk woord voor je)
en het is gewoon asociaal dat je er zoveel voor vraagt alleen maar onder het motto van, ja maar andere vragen nog veel meer.

wees gewoon normaal en gun iemand ze qlimax kaartje voor een normale prijs.

jij zit er ook niet op te wachten om een kaartje te kopen voor 150 euro...of doe je dat wel vaker?

+ je loopt te klagen over waarom de line-up er niet eerder is....qlimax is geen feest om naar toe te gaan voor de line-up maar alles er omheen.
Bericht Geplaatst op 03 okt 2013 13:36 

Hardtraxxer

AniThing schreef:
Syztrax schreef:
Fuzzylogic schreef:

al wil je ze verkopen voor 2000

het gaat om het PRINCIPE. (vast een te moeilijk woord voor je)
en het is gewoon asociaal dat je er zoveel voor vraagt alleen maar onder het motto van, ja maar andere vragen nog veel meer.

wees gewoon normaal en gun iemand ze qlimax kaartje voor een normale prijs.

jij zit er ook niet op te wachten om een kaartje te kopen voor 150 euro...of doe je dat wel vaker?

+ je loopt te klagen over waarom de line-up er niet eerder is....qlimax is geen feest om naar toe te gaan voor de line-up maar alles er omheen.
maar t speelt wel mee, als er een paar goede namen zijn ben ik tevreden :thumbup:
ik weet nog nie eens zeker of ik ze wel wil verkopen en wat ik er dan voor zou vragen, ik noemde maar iets
jullie hoeven er niet allemaal 100 keer op terug te komen
Bericht Geplaatst op 03 okt 2013 13:40 

Hardtraxx Veteran

je noemde maar iets :lol:

maar je gaat er wel steeds over verder en komt met verhalen met ja op marktplaats staan ze voor zoveel en voor tomorrowland waren ze zoveel...dus je wil ze degelijk in die richting verkopen als je t zou doen.
Bericht Geplaatst op 03 okt 2013 13:41 

Hardtraxxer

Syztrax schreef:
maar t speelt wel mee, als er een paar goede namen zijn ben ik tevreden :thumbup:
ik weet nog nie eens zeker of ik ze wel wil verkopen en wat ik er dan voor zou vragen, ik noemde maar iets

Gevalletje aandachttrekkerij, van mij mag je kaartje geblokkeerd worden zulke mensen verdienen feesten niet. Gewoon 10% of niks aanhouden boven de originele prijs.

Trouwens op http://qlimax.tickets.q-dance.nl/ staat nu geen sold out meer maar gewoon weer de producten dus denk dat er een deze dagen wel weer wat tickets vrij komen, was vorig jaar ook
Bericht Geplaatst op 03 okt 2013 13:53 

Hardtraxxer

Rossieking schreef:
Syztrax schreef:

Gevalletje aandachttrekkerij, van mij mag je kaartje geblokkeerd worden zulke mensen verdienen feesten niet. Gewoon 10% of niks aanhouden boven de originele prijs.

Trouwens op http://qlimax.tickets.q-dance.nl/ staat nu geen sold out meer maar gewoon weer de producten dus denk dat er een deze dagen wel weer wat tickets vrij komen, was vorig jaar ook

bij mij staat er wel uitverkocht, maar dat doet er niet toe
je zult ook vaak zien dat je kaarten met verlies moet verkopen (als het event nog niet uitverkocht is)
ik ga er vanuit dat ik me kaarten niet ga verkopen hoor en anders weet ik alsnog niet wat ik ermee ga doen, miss wil een vriend van me ze wel ofzo, ben ook bereid de prijs voor verkoop te bespreken hoor
Bericht Geplaatst op 03 okt 2013 13:57 

Hardtraxx Veteran

Syztrax schreef:
Rossieking schreef:
Syztrax schreef:

bij mij staat er wel uitverkocht, maar dat doet er niet toe
je zult ook vaak zien dat je kaarten met verlies moet verkopen (als het event nog niet uitverkocht is)
ik ga er vanuit dat ik me kaarten niet ga verkopen hoor en anders weet ik alsnog niet wat ik ermee ga doen, miss wil een vriend van me ze wel ofzo, ben ook bereid de prijs voor verkoop te bespreken hoor

Probeer jezelf er nou niet onderuit te lullen joh, geloofwaardig is t toch al niet meer:')
Bericht Geplaatst op 03 okt 2013 14:45 

Hardtraxx Veteran

AniThing schreef:

Oh, als 'ie ooit een kaartje van me wil overkopen vraag ik er minimaal 150,- voor hoor.
De rest kan 'm wel voor de normale prijs overnemen :D
Bericht Geplaatst op 03 okt 2013 14:48 

Hardtraxx Veteran

Fuzzylogic schreef:
AniThing schreef:

Oh, als 'ie ooit een kaartje van me wil overkopen vraag ik er minimaal 150,- voor hoor.
De rest kan 'm wel voor de normale prijs overnemen :D

neuh dat soort personen krijgen helemaal niks van mij xd
Bericht Geplaatst op 03 okt 2013 15:50 

Hardtraxxer

Wat kunnen we ons druk maken over het gedrag van iemand.Dat we het niet met hem eens zij, oké.
Maar moeten we er nu serieus al 1,5 forumpagina aan verspillen?
Laat hem lekker en vervolgens hopen dat zijn kaartje geblokkeerd worden. Opvoeden was een taak van zijn ouders.
Als we ons druk moeten maken over alles was asociaal is deze samenleving, zullen we nog een aardige waslijst moeten afgaan.

Als het allemaal niet tot hem doordringt laat hem lekker, hij komt vast wel een keer de verkeerde tegen :thumbup:
Bericht Geplaatst op 03 okt 2013 16:27 

Hardtraxx Newbie

ik ben de afgelopen 3 keer geweest, ik sla deze keer over. trekt mij niet meer.
Bericht Geplaatst op 03 okt 2013 21:17 

Hardtraxxer

Ik zou het best wel gaaf vinden als ze nog meer van de line up een verrassing laten. Vorig jaar al 3 acts als surprise (ook al dachten al wel veel mensen dat zij er zouden staan), hopelijk nu de helft of meer.
Bericht Geplaatst op 03 okt 2013 21:23 

Hardtraxx Veteran

LaBierre schreef:
Ik zou het best wel gaaf vinden als ze nog meer van de line up een verrassing laten. Vorig jaar al 3 acts als surprise (ook al dachten al wel veel mensen dat zij er zouden staan), hopelijk nu de helft of meer.

Ik zie daar de lol niet van in, gewoon bekend maken en klaar
Bericht Geplaatst op 03 okt 2013 23:01 

Hardtraxxer

hardaddict schreef:
Wat kunnen we ons druk maken over het gedrag van iemand.Dat we het niet met hem eens zij, oké.
Laat hem lekker en vervolgens hopen dat zijn kaartje geblokkeerd worden. Opvoeden was een taak van zijn ouders.
Als we ons druk moeten maken over alles was asociaal is deze samenleving, zullen we nog een aardige waslijst moeten afgaan.

Als het allemaal niet tot hem doordringt laat hem lekker, hij komt vast wel een keer de verkeerde tegen :thumbup:

waar slaat dat op? ik heb niet eens gezegd dat ik ze überhaupt ga verkopen en zo ja, heb ik geen idee voor hoeveel, ik noemde gewoon maar iets
jullie doen net of ik zwaar crimineel ben ofzo
ik vind de manier waarop jullie me afkraken veel asocialer, sorry dat ik t zeg maar moet echt iedereen er weer iets over te zeggen hebben?
bijv een keer een reactie van dat het veel te hoog is is gewoon genoeg, hoeft niet heel het topic zich op mij te fixeren, ik verwacht me kaartje niet eens te gaan verkopen
kunnen we er aub over ophouden?
Bericht Geplaatst op 03 okt 2013 23:39 

Hardtraxx Veteran

Nee.
Je blijft ook zo lekker happen steeds
Bericht Geplaatst op 03 okt 2013 23:43 

Godverdomme, ik ziet hier met tranen in mijn ogen je verhaal te lezen, en dat gebeurt me niet vaak, maar jij weet het voor elkaar te krijgen. Mooi verhaal kerel, echt, mooi verhaal.
Bericht Geplaatst op 04 okt 2013 00:31 

Hardtraxx Veteran

Syztrax schreef:
hardaddict schreef:

waar slaat dat op? ik heb niet eens gezegd dat ik ze überhaupt ga verkopen en zo ja, heb ik geen idee voor hoeveel, ik noemde gewoon maar iets
jullie doen net of ik zwaar crimineel ben ofzo
ik vind de manier waarop jullie me afkraken veel asocialer, sorry dat ik t zeg maar moet echt iedereen er weer iets over te zeggen hebben?
bijv een keer een reactie van dat het veel te hoog is is gewoon genoeg, hoeft niet heel het topic zich op mij te fixeren, ik verwacht me kaartje niet eens te gaan verkopen
kunnen we er aub over ophouden?

Haha eindbaas. 150 euro vragen, nice toch.
Niks mis mee hoor, diegene die 'm koopt is gewoon debiel. Als ik er 150 voor kon krijgen, waarom niet dan? Mooi verdiend toch.
Bericht Geplaatst op 04 okt 2013 02:48 

Hardtraxx Veteran

Henk-Jan schreef:
Haha eindbaas. 150 euro vragen, nice toch.
Niks mis mee hoor, diegene die 'm koopt is gewoon debiel. Als ik er 150 voor kon krijgen, waarom niet dan? Mooi verdiend toch.

Ja maar jij bent ook wel gewoon de Uber Baas #Yolo#Swag meneer. Jij hebt nog lekker staan dansen op Qult enzo. Als jij 150 euro zou betalen, zou ik vragen of je er niet nog een tientje bij wil... Die Syztrax daarentegen... Eerst stoer lopen verkondigen dat hij er 150 euro voor wil betalen, en nu blijkt dat hij 100% uitgekotst wordt door heel HT een beetje proberen terug te krabbelen :lol:
Bericht Geplaatst op 04 okt 2013 03:20 

Hardtraxx Veteran

Syztrax schreef:
hoeft niet heel het topic zich op mij te fixeren

Ik wil anders ook wel een speciaal topic voor je openen als je dat fijner vindt.
Bericht Geplaatst op 04 okt 2013 07:43 

Donateur

AniThing schreef:
Syztrax schreef:
p-stylez schreef:

mensen die bij q-dance werken doen zich voor als kopers op marktplaats....eenmaal een verkoper gevonden en kaartjes worden onbruikbaar gemaakt

Dus als ik het goed begrijp koopt Q-Dance kaarten voor de dubbele prijs terug, weggegooid geld dus, om ze vervolgens onbruikbaar te maken?

Op een andere manier krijgen ze namelijk nooit de barcodes in handen om ze onbruikbaar te verklaren he.

Dus als ik als verkoper 6 tickets aanbied tegen 150 p.s. dan koopt Q-Dance deze terug en maakt ze onbruikbaar?

Wat kan mij het dan nog schelen dat ze onbruikbaar zijn? Ik heb dan mijn geld al verdubbeld!

Dat is pas geld verdienen voor de verkopers!

Er is dan zelfs geen sprake van oplichting aangezien je dan nog bruikbare kaarten verkoopt!

Bijzonder goed over nagedacht!
Vorige  1 ... 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16 ... 40  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten