Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 78, 79, 80, 81, 82, 83, 84 ... 102  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 nov 2011 13:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lano schreef:
Duurt lang voordat er wat opbouwfoto's zijn

Gewoon geen foto's. Laat je lekker verrassen als je Gelredome binnen loopt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 nov 2011 14:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

heb nog 1 qlimax ticket, bied maar, wel een serieus bod aub.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 nov 2011 14:24 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Parvuz schreef:
Lano schreef:
Duurt lang voordat er wat opbouwfoto's zijn

Gewoon geen foto's. Laat je lekker verrassen als je Gelredome binnen loopt.


Mee eens. En toch wil ik foto's! :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 nov 2011 14:32 
 

StantonDJ schreef:
Parvuz schreef:
Lano schreef:
Duurt lang voordat er wat opbouwfoto's zijn

Gewoon geen foto's. Laat je lekker verrassen als je Gelredome binnen loopt.


Mee eens. En toch wil ik foto's! :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 nov 2011 15:39 
 
Hardtraxxer

The Anim0l schreef:
rich schreef:
Ik hou echt m'n hart vast voor de set van The Prophet, had er eerst nog wel vertrouwen in maar na die Wake Up remix gehoord te hebben ben ik niet meer zo zeker van m'n zaak :/


omg.....
iemand z'n set nu al afkraken die uberhaubt nog gedraait moet worden omdat 1 remix niet bevalt :lol:

hij draait meer als 1 nummer hoor :$

straks draait ie een beestenset en dan gaat iedereen weer the prophet aarsfan uithangen :D

Ik kraak zn set niet af, maar twijfel eraan of het iets wordt. Maar je hebt gelijk, het is misschien niet helemaal terecht ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 nov 2011 15:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik hoop maar dat G4H wat nieuws hebben gemaakt en niet weer een zelfde soort setje neerzetten als op thrillogy/xxlerator :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 nov 2011 15:43 
 
Hardtraxx Newbie

Ben toch wel benieuwd wat voor een decor ze hebben dit jaar. Vorige jaar kon je aan de hand van het plaatje wel een inschatting maken hoe het zou worden maar dit jaar niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 nov 2011 15:49 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

b-ram schreef:
Ik hoop maar dat G4H wat nieuws hebben gemaakt en niet weer een zelfde soort setje neerzetten als op thrillogy/xxlerator :)


Ik vond het maar zwak op Thrillogy dus ik hoop ook op wat anders, alhoewel ik dat aardig betwijfel..
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 nov 2011 16:18 
 
Hardtraxxer

b-ram schreef:
Ik hoop maar dat G4H wat nieuws hebben gemaakt en niet weer een zelfde soort setje neerzetten als op thrillogy/xxlerator :)

Ze gaan iig Under Attack draaien in de liveset! :D :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 nov 2011 16:21 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

urbandesigner schreef:
Geluidsboxen waren toch van Qlimax 2007 :P?
Geluid was iig zwaar bruut :P.
Die oudjes in het verzorgingstehuis links van de Ruchte hebben iig lekker liggen trillen denk ik zo :innocent:


Haha ja dat was geweldig! Vette shit. HT moet de volgende keer gewoon op komen dagen!!

OT: Ik begin der nu echt zin in te krijgen :D De reunie met de Gelredome wordt denk ik weer kippenvel...
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 nov 2011 17:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Stephan_NL schreef:
b-ram schreef:
Ik hoop maar dat G4H wat nieuws hebben gemaakt en niet weer een zelfde soort setje neerzetten als op thrillogy/xxlerator :)

Ze gaan iig Under Attack draaien in de liveset! :D :thumbsup:

Geeft niet ^^ Die waardeer na ik 7000x luisteren nog steeds
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 nov 2011 17:41 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Nog mensen die vertrekken van Zoetermeer of Zoetermeer Oost? :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 nov 2011 17:43 
 
Donateur
Avatar gebruiker

mr_vertigo schreef:
OT: Ik begin der nu echt zin in te krijgen :D De reunie met de Gelredome wordt denk ik weer kippenvel...

Dat gevoel altijd als je bovenaan die tribune staat en neerkijkt op de menigte. :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 nov 2011 17:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
mr_vertigo schreef:
OT: Ik begin der nu echt zin in te krijgen :D De reunie met de Gelredome wordt denk ik weer kippenvel...

Dat gevoel altijd als je bovenaan die tribune staat en neerkijkt op de menigte. :loving:

Neerkijken op een menigte waarvan driekwart buitenlands spreekt en stil staat :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 nov 2011 18:06 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Lekker belangrijk :P neerkijken op 30 000 mensen ondersteund door je favoriete muziekstroming met wat lichtjes is toch altijd genieten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 nov 2011 18:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Komt alsmaar dichterbij :innocent:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 nov 2011 18:27 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Olijfboompje schreef:
TiMOTHYb schreef:
mr_vertigo schreef:
OT: Ik begin der nu echt zin in te krijgen :D De reunie met de Gelredome wordt denk ik weer kippenvel...

Dat gevoel altijd als je bovenaan die tribune staat en neerkijkt op de menigte. :loving:

Neerkijken op een menigte waarvan driekwart buitenlands spreekt en stil staat :loving:


Zo vervelend dat ze buitenlands zijn als ik vanaf de tribunes kijk
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 nov 2011 22:26 
 
Hardtraxx Veteran

Toch geen gratis kaartje kunnen bemachtigen, veel plezier voor allen wie wel gaan :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 nov 2011 22:57 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Hoppa zowaar een qlimax kaart van me vader gehad voor me verjaardag

Toch aanwezig, met jRn :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 nov 2011 23:13 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
mr_vertigo schreef:
OT: Ik begin der nu echt zin in te krijgen :D De reunie met de Gelredome wordt denk ik weer kippenvel...

Dat gevoel altijd als je bovenaan die tribune staat en neerkijkt op de menigte. :loving:


Heerlijk ja, je voelt en hoort al wat bass doordreunen en vaagjes de muziek.
Je loop door de deur heen en kijkt naar een menigte je hoort het geluid helderder worden
en je ziet een golf van beweging in het publiek terwijl de lichten er doorheen dansen op de maat.

Kan echt niet wachten op zaterdag!
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 nov 2011 23:17 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

2basb schreef:
TiMOTHYb schreef:
mr_vertigo schreef:
OT: Ik begin der nu echt zin in te krijgen :D De reunie met de Gelredome wordt denk ik weer kippenvel...

Dat gevoel altijd als je bovenaan die tribune staat en neerkijkt op de menigte. :loving:


Heerlijk ja, je voelt en hoort al wat bass doordreunen en vaagjes de muziek.
Je loop door de deur heen en kijkt naar een menigte je hoort het geluid helderder worden
en je ziet een golf van beweging in het publiek terwijl de lichten er doorheen dansen op de maat.

Kan echt niet wachten op zaterdag!


dit gevoel :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2011 00:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zin innn :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2011 00:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ja heerlijk! Vorig jaar is het voor mij hier allemaal begonnen ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2011 01:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

kaarten zijn toch nog allemaal verkocht, let the party begin! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2011 02:01 
 

vorig jaar mijn eerste grote indoorparty gehad... en was uitstekend bevallen!

nu kijken of ik hele avond vol houd.. vorig jaar vanaf Psyko Punkz tribune-dienst gehad
Vorige  1 ... 78, 79, 80, 81, 82, 83, 84 ... 102  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten