Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 36, 37, 38, 39, 40, 41, 42 ... 79  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 sep 2018 20:08 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Desley DD schreef:
Ik zie wel gebeuren dat Headhunterz er ook nog bij hoort hoor. Het lijkt mij echt super onwaarschijnlijk dat hij ontbreekt.


Alsjeblieft niet. Was prima geweest als dan of Wildstylez of Sound Rush niet aanwezig was. Daarnaast blijft het dan veel langer druk op de vloer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 sep 2018 20:26 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

FransBezig schreef:
Desley DD schreef:
Ik zie wel gebeuren dat Headhunterz er ook nog bij hoort hoor. Het lijkt mij echt super onwaarschijnlijk dat hij ontbreekt.


Alsjeblieft niet. Was prima geweest als dan of Wildstylez of Sound Rush niet aanwezig was. Daarnaast blijft het dan veel langer druk op de vloer.


Ik zeg niet dat ik het fijn zou vinden met Wildstylez en Sound Rush al op de line up, maar ik denk wel dat het gaat gebeuren eigenlijk. Zou toch bizar zijn als je ziet wat een hype er allemaal is rondom Heady en hoe Q-Dance daar op in speelt, maar dan niet op het indoor paradepaardje van Q.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 sep 2018 20:29 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ik denk eerlijk gezegd dat ze Headhunterz juist niet op qlimax neerzetten. Maar dat ie wel op het nieuwe O&N feestje staat, waar overigens nog niks over bekend is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 sep 2018 20:59 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Denk dat heady als surprise wel even half uurtje komt buurten bij Wildstylez, en hoop dat Tweekakut beetje in het midden zit en graag zo kort mogelijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 sep 2018 21:48 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Roan schreef:
Denk dat heady als surprise wel even half uurtje komt buurten bij Wildstylez, en hoop dat Tweekakut beetje in het midden zit en graag zo kort mogelijk.


Ik vind het prima voor 30 minuten maar mag inderdaad hopen dat ze geen volledig uur krijgen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 sep 2018 12:05 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

De enige reden waarom ik hoop dat Coone er zal staan, is het feit dat hij dan misschien Rise Up van Ecstatic draait. :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 sep 2018 15:13 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik gok dat Bass Modulators vanavond het laatste puzzelstukjes gaan draaien vanavond

-wishfull thinking-
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 sep 2018 16:12 
 
Hardtraxxer

Edit: verkocht
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 sep 2018 16:13 
 
Hardtraxx Addict

JJ97 schreef:

Niet voor die prijs ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2018 01:26 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

FransBezig schreef:
Timetable?

Tweekacore 22:00-23:00
Sound Rush 23:00-00:00
Coone 00:00-01:00
Wildstylez 01:00-02:00
Bass Modulators (Anthem) 02:00-03:00
B-Freqz 03:00-03:45
Phuture Noize 03:45-04:45
Sub Zero Project 04:45-05:45
Suprise Act 05:45-06:15
Dr. Peacock 06:15-07:00

Er vanuit gaan dat niet direct na SZP, Dr.Peacock draait aangezien dat gat best groot is, zou een suprise act van een D-Sturb of E-Force best mogelijk zijn.


Ondanks mijn afkeer tegen Tweekacore zou ik prima kunnen leven met deze lineup. WS, BM, PN, B-Freqz en SR als hoogte punten. Tevreden met SZP en Dr. Peacock. Coone kan verassen op een
goeie dag en de supriseact is meestal wel bal. (Verwacht D-Sturb maar hoop op Keltek) Ik gok persoonlijk op een B-Freqz anthem door de simpele reden dat hun het anthem nog nooit hebben mogen maken. Volgende jaar is de kans aan nieuwe namen denk ik. Ben alleen wel heel erg benieuwd wat er op de avond zelf gaat gebeuren, de line up is namelijk niet echt een game changer vind ik.. verwacht wel wat spektakel tijdens het feest.

Jammer dat Adaro er grote kans niet is, hij had er wel mogen staan imo..
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2018 02:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik zou er vooral vanuit gaan dat Tweekacore als een na laatste staat ivm tempo. Zal misschien raar aansluiten zijn op raw, maar dat is Frenchcore ook wel als je kijkt naar melodieus vs screeches etc. Maar goed, we zien het allemaal tegen die tijd wel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2018 10:47 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Sound rush verantwoordelijk voor het anthem voor pumpkin in duitsland. Dan is dat het anthem waar ze het over hadden in hun instagram post. Dan blijven over voor het anthem bass modulators en bfreqz (of da tweekaz).
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2018 11:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pannenkoek schreef:
Edit: Betekent dit nooit meer Brennan Heart op Qlimax?
Afbeelding

Verlies ik de voorspelling nu door dit? -.-
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2018 11:58 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Danny Phantom schreef:
Sound rush verantwoordelijk voor het anthem voor pumpkin in duitsland. Dan is dat het anthem waar ze het over hadden in hun instagram post. Dan blijven over voor het anthem bass modulators en bfreqz (of da tweekaz).


Sub Zero niet mogelijk?
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2018 13:03 
 
Hardtraxx Addict

geert3ssen schreef:
Danny Phantom schreef:
Sound rush verantwoordelijk voor het anthem voor pumpkin in duitsland. Dan is dat het anthem waar ze het over hadden in hun instagram post. Dan blijven over voor het anthem bass modulators en bfreqz (of da tweekaz).


Sub Zero niet mogelijk?

Alsjeblieft niet
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2018 14:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

heggenschaar schreef:
geert3ssen schreef:
Danny Phantom schreef:
Sound rush verantwoordelijk voor het anthem voor pumpkin in duitsland. Dan is dat het anthem waar ze het over hadden in hun instagram post. Dan blijven over voor het anthem bass modulators en bfreqz (of da tweekaz).


Sub Zero niet mogelijk?

Alsjeblieft niet

HAhah wat een keerl
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2018 14:38 
 
Hardtraxx Veteran

Alsjeblieft wel*.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2018 14:38 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Het kan ook eigenlijk nooit echt een beetje gematigd ofzo he. Twee of drie jaar lang kon je niet normaal naar Peacock op Domniator omdat ongeveer de helft van het publiek erheen wilde en vervolgens wordt vrijwel ieder feest afgesloten door Sefa, Peacock of Partyraiser of zo mogelijk een combinatie daarvan :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2018 14:41 
 
Hardtraxx Newbie

geert3ssen schreef:
Danny Phantom schreef:
Sound rush verantwoordelijk voor het anthem voor pumpkin in duitsland. Dan is dat het anthem waar ze het over hadden in hun instagram post. Dan blijven over voor het anthem bass modulators en bfreqz (of da tweekaz).


Sub Zero niet mogelijk?


Het zal pas hun 2e keer op Qlimax zijn, maar acht het niet geheel onmogelijk. Bass Modulators zou goed kunnen, hebben ook al een Defqon anthem op hun naam staan die volgens mij best goed ontvangen is. Zitten wbt sound en productiekwaliteit ook echt wel op 'Qlimax-niveau' naar mijn mening. Maar stiekem hoop ik toch op B-freqz.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2018 14:55 
 
Hardtraxx Veteran

In het album interview van het album van BM geeft Rick aan bijna een burnout te hebben gehad na het DQ anthem van vorig jaar. Om dan nu al een Qlimax anthem te maken + een album is wel veel vragen van iemand.

Mijn geld blijft op B-Freqz

Helaas laat ik net als vorig jaar Qlimax schieten, weinig tot niets wat mij aanspreekt helaas
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2018 15:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik hoop niet op B-Freqz, dat zou in één klap een B-Front solo qlimax anthem voorkomen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2018 15:42 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Wat zou het goud zijn als het alsnog phuture noize blijkt te zijn. Zei in juli wel dat hij bezig was met 3 solo tracks. Als 1 daarvan nou het qlimax anthem is :loving: :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2018 16:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Danny Phantom schreef:
Wat zou het goud zijn als het alsnog phuture noize blijkt te zijn. Zei in juli wel dat hij bezig was met 3 solo tracks. Als 1 daarvan nou het qlimax anthem is :loving: :loving:


Hij heeft dit jaar al het Qapital anthem gedaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2018 16:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Koen schreef:
Danny Phantom schreef:
Wat zou het goud zijn als het alsnog phuture noize blijkt te zijn. Zei in juli wel dat hij bezig was met 3 solo tracks. Als 1 daarvan nou het qlimax anthem is :loving: :loving:


Hij heeft dit jaar al het Qapital anthem gedaan.


Adaro heeft in 2013 met B-Front het Qapital anthem gedaan en vervolgens als Gunz For Hire het Qlimax anthem.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2018 17:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Gok op BM anthem. Aangezien Oxygen vlak voor atmozfears/demi kanon nummer werd gespeeld in de top 40. Het anthem van coone kwam in de hint van woensdag ook voor een fractie van een seconde voor in de insta post van Q, met jawel het nummer van atmozfears/demi kanon.
Vorige  1 ... 36, 37, 38, 39, 40, 41, 42 ... 79  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten