Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 34, 35, 36, 37, 38, 39, 40 ... 79  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 sep 2018 14:36 

Hardtraxx Veteran

Pedaalemre schreef:
Vond vorig jaar de lineup ook meh (N-Vitral, Da Tweekaz vooral bout) toch een legendarische avond gehad. Qlimax is altijd wel garantie voor een vette avond.

Same, ben allang blij dat het niet meer zo voorspelbaar is als een paar jaar geleden, dan liever een setje met tweekacore (wat ik nog nooit gezien heb) dan voor de 10e keer Brennan Heart.

Heb allemaal niet m'n voorkeur, en kan wel 10 namen bedenken die ik liever zie, maar wat ik tot nu toe mee gekregen heb vind ik op tweekacore na helemaal prima :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 sep 2018 14:37 

Hardtraxx Elite

We missen die italiaan omdat het moet nog, dus dat zal vandaag wel zijn (of een surprise act)
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 sep 2018 14:39 

Hardtraxx Veteran

Rickzel schreef:
Pedaalemre schreef:
Vond vorig jaar de lineup ook meh (N-Vitral, Da Tweekaz vooral bout) toch een legendarische avond gehad. Qlimax is altijd wel garantie voor een vette avond.

Same, ben allang blij dat het niet meer zo voorspelbaar is als een paar jaar geleden, dan liever een setje met tweekacore (wat ik nog nooit gezien heb) dan voor de 10e keer Brennan Heart.

Heb allemaal niet m'n voorkeur, en kan wel 10 namen bedenken die ik liever zie, maar wat ik tot nu toe mee gekregen heb vind ik op tweekacore na helemaal prima :)

Inderdaad, het enige wat ik kut zou vinden is als Tweekacore zou afsluiten. Zie sommige mensen dat al verwachten, maar ik kan het me echt niet voorstellen. Omdat het 170bpm is? Want ik heb die Defqon set gehoord van ze en vind Wildstylez nog lompere tracks maken. Of is meer bpm = harder tegenwoordig? >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 sep 2018 14:42 

Hardtraxx Veteran

Ik verwacht Tweekacore gewoon als een soort Power Hour midden op de avond. Logica achter heel de opbouw is sowieso al ver te zoeken, dus dat kan dan ook gewoon.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 sep 2018 14:43 

Hardtraxxer

Ik ben er eigenlijk wel van overtuigd dat tweekacore opent. Kan me niks anders voorstellen als ik zo naar deze line up kijk. Of de openingsact moet vandaag nog bekend gemaakt worden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 sep 2018 14:45 

Hardtraxx Veteran

LV1 schreef:
Ik ben er eigenlijk wel van overtuigd dat tweekacore opent. Kan me niks anders voorstellen als ik zo naar deze line up kijk. Of de openingsact moet vandaag nog bekend gemaakt worden.

Maar openen op 170+ en dan vanaf de 2e act weer 150 is ook raar. :P

Citaat:
Ik verwacht Tweekacore gewoon als een soort Power Hour midden op de avond

Dit lijkt me nog wel het meest logische.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 sep 2018 14:52 

Hardtraxx Newbie

Chroman schreef:
Ik verwacht Tweekacore gewoon als een soort Power Hour midden op de avond. Logica achter heel de opbouw is sowieso al ver te zoeken, dus dat kan dan ook gewoon.

Is niet het hele concept van Qlimax dat er juist naar een qlimax wordt opgebouwd? Of telt een anticlimax tegenwoordig ook?
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 sep 2018 14:59 

Hardtraxxer

Pedaalemre schreef:
LV1 schreef:

Maar openen op 170+ en dan vanaf de 2e act weer 150 is ook raar. :P

Ik vind dat minder raar dan ze midden (of zelfs op het einde zoals sommigen denken) van de avond te zetten. Sound rush of wildstylez zal wel de 2e act zijn, en zoals hier boven al ergens is vermeld draaien hun, ondanks het lagere bpm, harder dan tweekacore

Pure speculatie dit volgende stuk :P
Wellicht wil Q-Dance wel stoppen met de early HS/classic openers en terug naar andere hard dance stijlen als openingsact, en is dit de eerste stap daar naar toe
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 sep 2018 15:06 

Hardtraxx Elite

Pedaalemre schreef:
Rickzel schreef:
Pedaalemre schreef:

Inderdaad, het enige wat ik kut zou vinden is als Tweekacore zou afsluiten. Zie sommige mensen dat al verwachten, maar ik kan het me echt niet voorstellen. Omdat het 170bpm is? Want ik heb die Defqon set gehoord van ze en vind Wildstylez nog lompere tracks maken. Of is meer bpm = harder tegenwoordig? >.<

Peacock sluit af
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 sep 2018 15:09 

Hardtraxx Veteran

Hahaha die miwer, hè.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 sep 2018 15:13 

Hardtraxx Veteran

Alm1ghty schreef:
Hahaha die miwer, hè.

Tijd voor een Q powerplay waarin ze Tweekacore en Peacock omruilen puur om die wijsneus van een Miwer een hak te zetten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 sep 2018 15:15 

Hardtraxx Veteran

heggenschaar schreef:
DTiM12 schreef:

Day 2: Headhunterz/Phuture Noize

Q-dance zei dat day 2 niet gevonden was toen hhz heel vaak genoemd was. Dus het is hhz niet

Ze zeiden ook niet dat hhz fout was, alleen dat het nog niet gevonden was.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 sep 2018 15:20 

Hardtraxx Veteran

makrooy schreef:
heggenschaar schreef:
DTiM12 schreef:

Q-dance zei dat day 2 niet gevonden was toen hhz heel vaak genoemd was. Dus het is hhz niet

Antifact confirmed!!! 1
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 sep 2018 15:43 

Hardtraxx Veteran

heggenschaar schreef:
We missen die italiaan omdat het moet nog, dus dat zal vandaag wel zijn (of een surprise act)

Geen Italiaan dit jaar, Gamechanger :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 sep 2018 15:48 

Hardtraxxer

Lijkt me dat Sound Rush gewoon de openingsact is?
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 sep 2018 15:59 

Hardtraxxer

makrooy schreef:
heggenschaar schreef:
DTiM12 schreef:

Precies HHZ kan prima nog B2B staan met proppy of PN ofzo
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 sep 2018 16:02 

Hardtraxxer

Anthem zo dan op de radio door iemand die we niet verwachten? Bass modulators? Audiotricz? Of gewoon een hint naar de italiaan omdat het moet, want die ontbreekt nog.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 sep 2018 16:19 

Hardtraxx Veteran

Om 17:00 uur op Q-dance Radio een persconferentie waarin Q op gaat biechten dat zij achter de plannen voor de aanslag op een groot evenement zaten. Grote evenement zou dan Qlimax zijn, want ja: een aanslag op je feest is wel game changing. Schijnt dat ze ook Rebelion en Malice hierbij hadden betrokken, want die bommen van die jihadisten komen niet eens in de buurt van de bommen die Rebelion en Malice droppen :bomb: Vandaar wordt ook verwacht dat de 2 italianen en de 2 schotten binnen afzienbare tijd op worden gepakt en een tijd lang niet meer op een feest te bewonderen zullen zijn. Sorry voor de spoiler boys.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 sep 2018 16:34 

Hardtraxxer

THArdstyler schreef:
Om 17:00 uur op Q-dance Radio een persconferentie waarin Q op gaat biechten dat zij achter de plannen voor de aanslag op een groot evenement zaten. Grote evenement zou dan Qlimax zijn, want ja: een aanslag op je feest is wel game changing. Schijnt dat ze ook Rebelion en Malice hierbij hadden betrokken, want die bommen van die jihadisten komen niet eens in de buurt van de bommen die Rebelion en Malice droppen :bomb: Vandaar wordt ook verwacht dat de 2 italianen en de 2 schotten binnen afzienbare tijd op worden gepakt en een tijd lang niet meer op een feest te bewonderen zullen zijn. Sorry voor de spoiler boys.

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 sep 2018 17:00 

Hardtraxx Elite

2 vage posts op insta verhaal van NC! Zou het iets kunnen betekenen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 sep 2018 17:04 

Hardtraxx Veteran

DonnyD schreef:

HYYYYPPPEEEE :drool: :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 sep 2018 17:14 

Hardtraxxer

DonnyD schreef:

Wat hij doet is inderdaad een gamechanger, haha.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 sep 2018 17:56 

Hardtraxx Veteran

THArdstyler schreef:

Goeie VrijMiBo heb jij gehad.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 sep 2018 18:13 

Hardtraxx Veteran

Zit het al de hele tijd te luisteren maar kan er nog niks uithalen. Zoiets is nou eenmaal ook niet aan mij besteed maar toch :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 sep 2018 18:14 

Hardtraxx Elite

Erwiet schreef:
DonnyD schreef:

Wat hij doet is inderdaad een gamechanger, haha.

Haha ja als je het zo bekijkt :lol: Kan zomaar eens zo zijn!
Vorige  1 ... 34, 35, 36, 37, 38, 39, 40 ... 79  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten