Who was there

Nobody yet
Nobody has said they're going yet.

Active topics in Feesten

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 24 minutes ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 13 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 15 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 6 days ago
Poster: Qlimax 2018 || The Game Changer
Past

Qlimax 2018 || The Game Changer

Time
(Sun)
Price
SOLD OUT
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
Hardtraxx Veteran
17572 posts member since 2010
last seen 10 hours ago
Pedaalemre wrote:Vond vorig jaar de lineup ook meh (N-Vitral, Da Tweekaz vooral bout) toch een legendarische avond gehad. Qlimax is altijd wel garantie voor een vette avond.
Same, ben allang blij dat het niet meer zo voorspelbaar is als een paar jaar geleden, dan liever een setje met tweekacore (wat ik nog nooit gezien heb) dan voor de 10e keer Brennan Heart.

Heb allemaal niet m'n voorkeur, en kan wel 10 namen bedenken die ik liever zie, maar wat ik tot nu toe mee gekregen heb vind ik op tweekacore na helemaal prima :)
H
Hardtraxx Elite
2591 posts member since 2017
last seen 1 hour ago
We missen die italiaan omdat het moet nog, dus dat zal vandaag wel zijn (of een surprise act)
P
Hardtraxx Veteran
13099 posts member since 2015
last seen Jan 2025
Rickzel wrote:
Pedaalemre wrote:Vond vorig jaar de lineup ook meh (N-Vitral, Da Tweekaz vooral bout) toch een legendarische avond gehad. Qlimax is altijd wel garantie voor een vette avond.
Same, ben allang blij dat het niet meer zo voorspelbaar is als een paar jaar geleden, dan liever een setje met tweekacore (wat ik nog nooit gezien heb) dan voor de 10e keer Brennan Heart.

Heb allemaal niet m'n voorkeur, en kan wel 10 namen bedenken die ik liever zie, maar wat ik tot nu toe mee gekregen heb vind ik op tweekacore na helemaal prima :)
Inderdaad, het enige wat ik kut zou vinden is als Tweekacore zou afsluiten. Zie sommige mensen dat al verwachten, maar ik kan het me echt niet voorstellen. Omdat het 170bpm is? Want ik heb die Defqon set gehoord van ze en vind Wildstylez nog lompere tracks maken. Of is meer bpm = harder tegenwoordig? >.<
Hardtraxx Veteran
7367 posts member since 2014
last seen 11 days ago
Ik verwacht Tweekacore gewoon als een soort Power Hour midden op de avond. Logica achter heel de opbouw is sowieso al ver te zoeken, dus dat kan dan ook gewoon.
Hardtraxxer
730 posts member since 2017
last seen May 2024
Ik ben er eigenlijk wel van overtuigd dat tweekacore opent. Kan me niks anders voorstellen als ik zo naar deze line up kijk. Of de openingsact moet vandaag nog bekend gemaakt worden.
P
Hardtraxx Veteran
13099 posts member since 2015
last seen Jan 2025
LV1 wrote:Ik ben er eigenlijk wel van overtuigd dat tweekacore opent. Kan me niks anders voorstellen als ik zo naar deze line up kijk. Of de openingsact moet vandaag nog bekend gemaakt worden.
Maar openen op 170+ en dan vanaf de 2e act weer 150 is ook raar. :P
Ik verwacht Tweekacore gewoon als een soort Power Hour midden op de avond
Dit lijkt me nog wel het meest logische.
D
Hardtraxx Newbie
44 posts member since 2018
last seen Mar 2019
Chroman wrote:Ik verwacht Tweekacore gewoon als een soort Power Hour midden op de avond. Logica achter heel de opbouw is sowieso al ver te zoeken, dus dat kan dan ook gewoon.
Is niet het hele concept van Qlimax dat er juist naar een qlimax wordt opgebouwd? Of telt een anticlimax tegenwoordig ook?
Hardtraxxer
730 posts member since 2017
last seen May 2024
Pedaalemre wrote:
LV1 wrote:Ik ben er eigenlijk wel van overtuigd dat tweekacore opent. Kan me niks anders voorstellen als ik zo naar deze line up kijk. Of de openingsact moet vandaag nog bekend gemaakt worden.
Maar openen op 170+ en dan vanaf de 2e act weer 150 is ook raar. :P
Ik vind dat minder raar dan ze midden (of zelfs op het einde zoals sommigen denken) van de avond te zetten. Sound rush of wildstylez zal wel de 2e act zijn, en zoals hier boven al ergens is vermeld draaien hun, ondanks het lagere bpm, harder dan tweekacore

Pure speculatie dit volgende stuk :P
Wellicht wil Q-Dance wel stoppen met de early HS/classic openers en terug naar andere hard dance stijlen als openingsact, en is dit de eerste stap daar naar toe
H
Hardtraxx Elite
2591 posts member since 2017
last seen 1 hour ago
Pedaalemre wrote:
Rickzel wrote:

Inderdaad, het enige wat ik kut zou vinden is als Tweekacore zou afsluiten. Zie sommige mensen dat al verwachten, maar ik kan het me echt niet voorstellen. Omdat het 170bpm is? Want ik heb die Defqon set gehoord van ze en vind Wildstylez nog lompere tracks maken. Of is meer bpm = harder tegenwoordig? >.<
Peacock sluit af
Hardtraxx Veteran
7269 posts member since 2013
last seen 26 days ago
Hahaha die miwer, hè.
Hardtraxx Veteran
17572 posts member since 2010
last seen 10 hours ago
Alm1ghty wrote:Hahaha die miwer, hè.
Tijd voor een Q powerplay waarin ze Tweekacore en Peacock omruilen puur om die wijsneus van een Miwer een hak te zetten.
Hardtraxx Veteran
6005 posts member since 2017
last seen 3 days ago
heggenschaar wrote:
DTiM12 wrote:
Day 2: Headhunterz/Phuture Noize
Q-dance zei dat day 2 niet gevonden was toen hhz heel vaak genoemd was. Dus het is hhz niet
Ze zeiden ook niet dat hhz fout was, alleen dat het nog niet gevonden was.
Hardtraxx Veteran
4489 posts member since 2016
last seen 24 days ago
makrooy wrote:
heggenschaar wrote:
DTiM12 wrote:
Q-dance zei dat day 2 niet gevonden was toen hhz heel vaak genoemd was. Dus het is hhz niet
Antifact confirmed!!! 1
Hardtraxx Veteran
7456 posts member since 2011
last seen 24 days ago
heggenschaar wrote:We missen die italiaan omdat het moet nog, dus dat zal vandaag wel zijn (of een surprise act)
Geen Italiaan dit jaar, Gamechanger :woot:
Hardtraxxer
644 posts member since 2017
last seen Mar 2026
Lijkt me dat Sound Rush gewoon de openingsact is?
Hardtraxxer
745 posts member since 2011
last seen 21 days ago
makrooy wrote:
heggenschaar wrote:
DTiM12 wrote:
Precies HHZ kan prima nog B2B staan met proppy of PN ofzo
R
Hardtraxxer
221 posts member since 2014
last seen Dec 2024
Anthem zo dan op de radio door iemand die we niet verwachten? Bass modulators? Audiotricz? Of gewoon een hint naar de italiaan omdat het moet, want die ontbreekt nog.
Hardtraxx Veteran
5200 posts member since 2009
last seen 21 days ago
Om 17:00 uur op Q-dance Radio een persconferentie waarin Q op gaat biechten dat zij achter de plannen voor de aanslag op een groot evenement zaten. Grote evenement zou dan Qlimax zijn, want ja: een aanslag op je feest is wel game changing. Schijnt dat ze ook Rebelion en Malice hierbij hadden betrokken, want die bommen van die jihadisten komen niet eens in de buurt van de bommen die Rebelion en Malice droppen :bomb: Vandaar wordt ook verwacht dat de 2 italianen en de 2 schotten binnen afzienbare tijd op worden gepakt en een tijd lang niet meer op een feest te bewonderen zullen zijn. Sorry voor de spoiler boys.
Hardtraxxer
135 posts member since 2017
last seen Sep 2020
THArdstyler wrote:Om 17:00 uur op Q-dance Radio een persconferentie waarin Q op gaat biechten dat zij achter de plannen voor de aanslag op een groot evenement zaten. Grote evenement zou dan Qlimax zijn, want ja: een aanslag op je feest is wel game changing. Schijnt dat ze ook Rebelion en Malice hierbij hadden betrokken, want die bommen van die jihadisten komen niet eens in de buurt van de bommen die Rebelion en Malice droppen :bomb: Vandaar wordt ook verwacht dat de 2 italianen en de 2 schotten binnen afzienbare tijd op worden gepakt en een tijd lang niet meer op een feest te bewonderen zullen zijn. Sorry voor de spoiler boys.
Qlimax 2018 || The Game Changer (24-11-2018, Gelredome, Arnhem)
Hardtraxx Elite
2370 posts member since 2016
last seen Jan 2021
2 vage posts op insta verhaal van NC! Zou het iets kunnen betekenen?
Hardtraxx Veteran
14325 posts member since 2011
last seen 7 hours ago
DonnyD wrote:2 vage posts op insta verhaal van NC! Zou het iets kunnen betekenen?
HYYYYPPPEEEE :drool: :woot:
Hardtraxxer
123 posts member since 2013
last seen Jun 2026
DonnyD wrote:2 vage posts op insta verhaal van NC! Zou het iets kunnen betekenen?
Wat hij doet is inderdaad een gamechanger, haha.
R
Hardtraxx Veteran
5555 posts member since 2013
last seen 21 days ago
THArdstyler wrote:Om 17:00 uur op Q-dance Radio een persconferentie waarin Q op gaat biechten dat zij achter de plannen voor de aanslag op een groot evenement zaten. Grote evenement zou dan Qlimax zijn, want ja: een aanslag op je feest is wel game changing. Schijnt dat ze ook Rebelion en Malice hierbij hadden betrokken, want die bommen van die jihadisten komen niet eens in de buurt van de bommen die Rebelion en Malice droppen :bomb: Vandaar wordt ook verwacht dat de 2 italianen en de 2 schotten binnen afzienbare tijd op worden gepakt en een tijd lang niet meer op een feest te bewonderen zullen zijn. Sorry voor de spoiler boys.
Goeie VrijMiBo heb jij gehad.
Hardtraxx Veteran
7976 posts member since 2013
last seen 8 hours ago
Zit het al de hele tijd te luisteren maar kan er nog niks uithalen. Zoiets is nou eenmaal ook niet aan mij besteed maar toch :P
Hardtraxx Elite
2370 posts member since 2016
last seen Jan 2021
Erwiet wrote:
Wat hij doet is inderdaad een gamechanger, haha.
Haha ja als je het zo bekijkt :lol: Kan zomaar eens zo zijn!