Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22 ... 79  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 sep 2018 21:19 
 
Hardtraxxer

Kunnen ze die lineup niet een keer droppen? Dat gehype heeft toch geen zin meer, omdat het feest al is uitverkocht.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 sep 2018 21:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Razzstep schreef:
Kunnen ze die lineup niet een keer droppen? Dat gehype heeft toch geen zin meer, omdat het feest al is uitverkocht.

Qlimax is een concept. Ze kunnen ook een stage maken van een steiger met 1 discobal, "want het is toch al uitverkocht". Hoort er allemaal bij, dat mysterieuze.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 sep 2018 21:27 
 
Hardtraxx Veteran

D-sturb kan ook prima openen met een house set als pitchback.
Over game changing gesproken ;-)
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 sep 2018 21:51 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Line up komt begin oktober meestal, game changer is denk ik wel iets bijzonderder dan de line up eerder releasen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 sep 2018 22:14 
 
Hardtraxx Newbie

T zou ook nog voor knockout circus in Australië kunnen zijn. Die hebben dit jaar blijkbaar ook een game thema.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 sep 2018 22:22 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

RoyAPO schreef:
makrooy schreef:
Verdomme zeg, ik neem me woorden terug :lol:

Edit: Waar zie je dat het om dsturb gaat in die shockerz post?

Het ging over gamen zoals je kan lezen. En dat D Sturb nu al aangekondigd zou worden voor Qlimax, is niet logisch aangezien het op volgorde gaat


Maar het is gamechanger he, dus miss kondigen ze nu wel als eerst de laatste namen aan. En met dr.peacock zijn merkwaardige post van laatst en nu dit zou dat goed mogelijk zijn :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 sep 2018 00:47 
 
Hardtraxx Veteran

Wat zullen ze bij Qdance HQ de ballen/eierstokken uit de broek lachen als ze de opmerkingen en theorieën in dit topic lezen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 sep 2018 09:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

RTM93 schreef:
Wat zullen ze bij Qdance HQ de ballen/eierstokken uit de broek lachen als ze de opmerkingen en theorieën in dit topic lezen.

Echt he, vind sommige dingen nog enger om te lezen dan de theorieën van Simons/Kuzu :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 sep 2018 09:47 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

RTM93 schreef:
Wat zullen ze bij Qdance HQ de ballen/eierstokken uit de broek lachen als ze de opmerkingen en theorieën in dit topic lezen.


True...ik kan alleen maar zeggen. Het is een GAMECHANGER! :lol:

@Q-dance, geef ons nou eens wat hype voer. Anthem maybe? :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 sep 2018 10:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

THArdstyler schreef:
RTM93 schreef:
Wat zullen ze bij Qdance HQ de ballen/eierstokken uit de broek lachen als ze de opmerkingen en theorieën in dit topic lezen.

Echt he, vind sommige dingen nog enger om te lezen dan de theorieën van Simons/Kuzu :lol:


Overdrijven is ook een vak zeg :lol: Zie maar echt 1 theorie op de laatste paar pagina's en dat is die van Aristo. Voor de rest is het een en al shitposten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 sep 2018 10:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

E-Force en Luna hebben "The Game" gemaakt dus die twee zijn bevestigd voor Climax 2018.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 sep 2018 10:38 
 
Hardtraxx Addict

Super Mario may zal er dan ook wel staan lijkt me
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 sep 2018 11:29 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Radical Redemption confirmed

Alm1ghty schreef:
The Game"
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 sep 2018 11:41 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Maar hoe erg is het nou om gewoon even een bericht te posten in de zin van, "in de eerste week van Oktober meer Qlimax nieuws"

Het zou een bedrijf als Q-dance zelfs sieren om meer open te zijn over dat soort zaken. Of is het meer dat er zaken nog niet af zijn, dat kan ik me eigenlijk niet voorstellen. Het ligt al maanden vast op welke dagen ze welke info naar buiten brengen volgens mij, toch?
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 sep 2018 11:52 
 
Hardtraxxer

NightFly013 schreef:
Het zou een bedrijf als Q-dance zelfs sieren om meer open te zijn over dat soort zaken.


Dat is toch juist wat Qlimax is, het mysterieuze, het gissen en de hype. Ik vind het in ieder geval fantastisch. Voor mijn part maken ze helemaal geen line-up bekend.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 sep 2018 11:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Misschien heb ik gewoon niet zoveel met Qlimax in het algemeen ofzo maar ik snap echt niet hoe mensen al weken / maanden kunnen speculeren over 'artiest A staat er want Q-Dance postte iets over een gamechanger en artiest A speelt veel games dus dat moet haast wel kloppen!!!!!' enzovoorts. Hetzelfde met een (B-Front) anthem, wat elk jaar maar weer aangehaald wordt en waar over gespeculeerd wordt.
Wacht het gewoon lekker af man, scheelt je een hoop drukdoenerij.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 sep 2018 11:55 
 
Hardtraxxer

CR___1 schreef:
NightFly013 schreef:
Het zou een bedrijf als Q-dance zelfs sieren om meer open te zijn over dat soort zaken.


Dat is toch juist wat Qlimax is, het mysterieuze, het gissen en de hype. Ik vind het in ieder geval fantastisch. Voor mijn part maken ze helemaal geen line-up bekend.


Dit dus! Hoe vet zou dat zijn, dan zou de hype helemaal ongekend worden. Als ze zo'n stunt zouden kunnen uithalen dan is het wel bij Qlimax.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 sep 2018 12:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Stinson schreef:
D-strub op FB


THE NEXT LEVEL

Afbeelding

Denk dat dit iets anders te betekenen heeft, als ik zo op de Supremacy TT kijk:
Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 sep 2018 12:20 
 
Organisator
Avatar gebruiker

RTM93 schreef:
Wat zullen ze bij Qdance HQ de ballen/eierstokken uit de broek lachen als ze de opmerkingen en theorieën in dit topic lezen.

Valt mee, maar het is zeker vermakelijk ;) .

Het spel gaat wel bijna beginnen. Game on.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 sep 2018 12:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Remi schreef:
Misschien heb ik gewoon niet zoveel met Qlimax in het algemeen ofzo maar ik snap echt niet hoe mensen al weken / maanden kunnen speculeren over 'artiest A staat er want Q-Dance postte iets over een gamechanger en artiest A speelt veel games dus dat moet haast wel kloppen!!!!!' enzovoorts. Hetzelfde met een (B-Front) anthem, wat elk jaar maar weer aangehaald wordt en waar over gespeculeerd wordt.
Wacht het gewoon lekker af man, scheelt je een hoop drukdoenerij.


Speculeren is wel leuk. Over het anthem ben ik het wel eens. Zou bijvoorbeeld B-Front - Believe opeens een stuk vetter zijn als deze B-Front - The Game Changer (Official Qlimax 2018 Anthem) heette? :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 sep 2018 12:26 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

CR___1 schreef:
NightFly013 schreef:
Het zou een bedrijf als Q-dance zelfs sieren om meer open te zijn over dat soort zaken.


Dat is toch juist wat Qlimax is, het mysterieuze, het gissen en de hype. Ik vind het in ieder geval fantastisch. Voor mijn part maken ze helemaal geen line-up bekend.


Ja inderdaad super tof idee, bijna 90 euro neerleggen, en dan geen idee wat je er voor terug krijgt. Ik stem voor!!!!! :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 sep 2018 12:39 
 
Hardtraxxer

Wat is dat nu ineens met overal het thema 'games'? Shockerz, Qlimax, D-Sturb @ Supremacy, las hierboven iets over Midnight Mafia..
CR___1 schreef:
Voor mijn part maken ze helemaal geen line-up bekend.

Dat hoeft van mij dan ook weer niet. Maar dat puzzelen en speculeren vind ik altijd wel leuk voor zo'n feest.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 sep 2018 12:55 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Exterkate schreef:
NightFly013 schreef:
Het zou een bedrijf als Q-dance zelfs sieren om meer open te zijn over dat soort zaken.?


Hou toch op :lol: dit hoort er marketingtechnisch toch gewoon bij, al helemaal bij een concept als Qlimax. Daarnaast zijn ze aan helemaal niemand verplicht om 'meer open' te zijn over programmeringen.


Ik bedoel ook meer wanneer we meer info kunnen verwachten. Persoonlijk zou ik dat wel prettig vinden.
Uiteraard is en moet Qlimax mysterieus blijven. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 sep 2018 13:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ben eigenlijk wel benieuwd hoe zoiets gaat. Zjn er dan een handje vol mensen die net zo als bij Coca Cola alleen de kritische informatie weten?

En hoe zien de contracten met de labels/agency's eruit en wat is de boete als er toch informatie gelekt word?
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 sep 2018 14:23 
 
Hardtraxx Newbie

https://scontent-amt2-1.xx.fbcdn.net/v/ ... e=5C60F3E2

Qlimax confirmed?
Vorige  1 ... 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22 ... 79  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten