Straks escaleert dit weer Defqon topic style

Who was there
Nobody has said they're going yet.
Related topics
Active topics in Feesten
Moderators
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
-
PHardtraxx Veteran
- 13099 posts member since 2015
- last seen Jan 2025
Uh... Unresolved, Kronos, Typhoon? Hallo, wakker worden.wrote:Ha, wist helemaal niet dat het italianen zijn.wrote:Clockartz als italianen zou wel echt tof zijn en redelijk realistisch nog![]()
Zat juist deze week naar aanleiding van 'de italiaan omdat het moet' discussie nog te denken dat er nagenoeg geen italiaans hardstyle talent doorbreekt.
-
JHardtraxxer
- 578 posts member since 2017
- last seen 18 days ago
Klopt nog steeds wat hij zegt, met de namen die je opnoemt?wrote:Uh... Unresolved, Kronos, Typhoon? Hallo, wakker worden.wrote:Ha, wist helemaal niet dat het italianen zijn.wrote:Clockartz als italianen zou wel echt tof zijn en redelijk realistisch nog![]()
Zat juist deze week naar aanleiding van 'de italiaan omdat het moet' discussie nog te denken dat er nagenoeg geen italiaans hardstyle talent doorbreekt.
Unresolvedwrote:Uh... Unresolved, Kronos, Typhoon? Hallo, wakker worden.wrote:Ha, wist helemaal niet dat het italianen zijn.wrote:Clockartz als italianen zou wel echt tof zijn en redelijk realistisch nog![]()
Als je sarcasme niet begrijpt, lijkt me toch dat jij niet helemaal wakker bent
.
Dankje wel. Leek mij toch wel overduidelijk dat ik niet serieus waswrote:Als je sarcasme niet begrijpt, lijkt me toch dat jij niet helemaal wakker bent.
-
JHardtraxxer
- 514 posts member since 2013
- last seen Nov 2024
Uitverkocht
Na 6 minuten door de wachtrij... en net toen ik op aantal 1 klikte, uitverkocht godver.wrote:Uitverkocht
Iemand ticket te koop ?
-
JHardtraxxer
- last seen Nov 2024
Ik blijf me ieder jaar verbazen dat mensen van hier de pre-sale missen 
Miste hem niet maar kwam er niet door heen door dat klote engelse netwerkwrote:Ik blijf me ieder jaar verbazen dat mensen van hier de pre-sale missen
-
JHardtraxxer
- last seen Nov 2024
Uitzonderingen daargelaten danwrote:Miste hem niet maar kwam er niet door heen door dat klote engelse netwerkwrote:Ik blijf me ieder jaar verbazen dat mensen van hier de pre-sale missen
Nieuwe artwork:

-
RHardtraxx Veteran
- 5555 posts member since 2013
- last seen 21 days ago
*maak hem niet*wrote:Halve geitekop?
*maak hem niet*
*maak hem niet*
*maak hem niet*
*maak hem niet*
Erdogan surprise set?
Kut deed ik het toch.
-
PHardtraxx Veteran
- 13099 posts member since 2015
- last seen Jan 2025
Erdogan Frenchcore set pls
-
MHardtraxx Elite
- 2402 posts member since 2009
- last seen Jul 2026
1/10wrote:*maak hem niet*wrote:Halve geitekop?
*maak hem niet*
*maak hem niet*
*maak hem niet*
*maak hem niet*
Erdogan surprise set?
Kut deed ik het toch.
Ticket via de pre-sale gehosseld bij Sander. Nog even de line-up afwachten. Mocht hij me niet liggen dan gooi ik hem in de verkoop.
Graag gedaan he pikwrote:Ticket via de pre-sale gehosseld bij Sander. Nog even de line-up afwachten. Mocht hij me niet liggen dan gooi ik hem in de verkoop.
-
RHardtraxx Veteran
- 5555 posts member since 2013
- last seen 21 days ago
Jouw opmerkingen scoren sowieso altijd een negatief getal.wrote:1/10wrote:*maak hem niet*wrote:Halve geitekop?
*maak hem niet*
*maak hem niet*
*maak hem niet*
*maak hem niet*
Erdogan surprise set?
Kut deed ik het toch.
Nare persoonlijkheid vind ik je hebben.
-
HHardtraxx Elite
- 2591 posts member since 2017
- last seen 3 hours ago
Zo dat was een anti qlimaxwrote:*maak hem niet*wrote:Halve geitekop?
*maak hem niet*
*maak hem niet*
*maak hem niet*
*maak hem niet*
Erdogan surprise set?
Kut deed ik het toch.
Ben er weer bij met 2 Engelse die voor het eerst gaan(nee geen Hee hoo tas dragend vlag zwaaiend volk)